A Red Bull Racing Honda és az Oracle közösen emelné új szintre az adatelemzést a Formula-1-ben

forrás: Prím Online, 2021. március 27. 16:59

A Formula-1-es csapat az Oracle felhőalapú infrastruktúráját választotta hivatalos felhőplatformjának: az elsődleges projektek középpontjában az autók teljesítménye, a gépi tanulás és az adatelemzés áll. 

A Red Bull az Oracle Cloud Infrastructure (OCI) gépi tanulási és adatelemzési funkcióit használva optimalizálja az adatok felhasználását működése során – a pályán történő tevékenységektől kezdve a csapat globális rajongótáborának szélesebb körű tájékoztatásáig. Az Oracle felhőinfrastruktúrája által vezérelt új szolgáltatások lehetővé teszik, hogy a csapat tovább növelhesse az egyébként is jelentős versenyelőnyét.

 

A Formula-1-et gyakran jellemzik adatvezérelt sportágként: a csapatok az elemzések megszállottjai, hiszen a legkisebb részlet is versenyelőnyt jelenthet a pályán. A két élvonalbeli technológiai vállalat együttműködésének része az adatfelhasználás optimalizálása és fejlesztése a Red Bull autók teljesítményének növelése érdekében. Mindez egy többéves ütemterv keretében valósul meg, amely kiterjed a pályán belüli és kívüli mérnöki műveletekre is, kihasználva az Oracle felhőalapú infrastruktúrájának átfogó mesterséges intelligencia és gépi tanulás szolgáltatásait.

 

 

Az új együttműködést ünnepelve a Red Bull Racing Honda csapatfőnöke, Christian Horner így nyilatkozott: „Az együttműködés rendkívüli jelentőségű a Red Bull Racing Honda számára. Az Oracle egy hatalmas szervezet, amely több mint négy évtizede élen jár a technológiai innovációban. Az iparág egyik legelismertebb és legmegbízhatóbb vállalata az adatbázis-kezelés és a felhőalapú számítástechnika területén; az Oracle széleskörű lehetőségeket, innovációt és szakértelmet nyújt számos ügyfelének, melyek a világ legnagyobb és legsikeresebb vállalkozásai közül kerülnek ki. Eme kivételes teljesítmény és tudás kiaknázása jelentős előrelépés csapatunk számára. Az Oracle szakértelme az üzleti működésünk számos területét érinti majd a rajongók elkötelezettségétől és a márkaépítés mechanizmusaitól kezdve a széleskörű új erőforrások biztosításáig a csapat számára, beleértve a mérnöki és tervezési osztályokat is.”

 

 

A Red Bull Racing Honda a legmagasabb szintű teljesítményt, méretezhetőséget és védelmet nyújtó felhőalapú infrastruktúra-platformra tart igényt. Az Oracle felhőinfrastruktúrája olyan egyedülálló szolgáltatásokat kínál, melyek lehetővé teszik a Red Bull számára, hogy bővítse az adatelemzések alkalmazását, ezzel hozzájárulva a Red Bull technológiai campusán végzett egyre növekvő és változatosabb mérnöki munkához. 

 

„Ez egy tökéletes szövetség két olyan szervezet között, melyek közös szenvedélye a tervezés, a teljesítmény és a győzelem” – nyilatkozta Ariel Kelman, az Oracle marketingvezetője. „A Red Bull Racing Honda nem nyerhetett volna meg viszonylag fiatal létezése alatt több versenyzői és konstruktőri bajnokságot anélkül, hogy feszegette volna a határokat. Az Oracle elkötelezett amellett, hogy a Red Bull Racing Hondával együttműködve fedezze fel és hozza létre azokat a technológiákat és dizájnokat, amelyek lehetővé teszik az elvárások folyamatos felülmúlását és az új követelmények felállítását a Formula-1-ben."

 

A Red Bull a Formula-1-es körökben arról is ismert, hogy szenvedélyesen törődik globális rajongótáborával, kivételes tartalmakat és részvételi lehetőségeket kínálva számukra. A partnerség kihasználja az Oracle átfogó ügyfélélmény-portfóliójában rejlő előnyöket, beleértve az Oracle Unity Customer Data Platformot, az Oracle CloudTwist Loyalty and Engagement-et és az Oracle Responsys Campaign Management-et, azért hogy a rajongók egyszerűen férhessenek hozzá a statisztikákhoz és a mutatókhoz, közelebb érezve magukat a pályán történő eseményekhez. A két vállalkozás közös célja, hogy a lehető legjobb rajongói élményt nyújtsák, amihez szélesebb körű betekintést és részvételt tesznek lehetővé a versenyhétvégéken és megnyitják az F1 világát az új rajongók számára világszerte.

 

Oliver Hughes a Red Bull Racing marketingvezetője hozzátette: „Izgatottan várjuk, hogy behozzunk a Formula-1-be egy olyan nagy partnert, mint az Oracle. Mivel működésünk során nagy hangsúlyt fektetünk a határok feszegetésére, a megfelelő partner megtalálása kulcsfontosságú volt a felhő felé vezető utunkon. Az Oracle CX Marketing Cloud szakértelmének, illetve a Red Bull Racing Honda kreativitásának és globális rajongótáborának együttese nyitja meg a folyamatosan fejlődő marketingtechnológiánk következő fejezetét, és reményeink szerint egyedi és különleges lehetőséget nyújt majd a rajongóink számára. Ami a technológiai háttéret illeti, mérnöki csapatunk alig várja, hogy kézbe vehesse az Oracle által kínált eszközök sokaságát, és világelső szakértelemmel erősíthesse adattudós és mesterséges intelligencia csapatainkat."

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja

Itthon is elindította felhőszolgáltatását az Avaya.  A nagyvállalatok közül már Magyarországon is sokan áthelyezték üzleti kommunikációjukat a felhőbe, de most a hazai kis- és középvállalkozásokat is versenyhelyzetbe hozhatja a világ egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs felhője. Az online értékesítésben ugyanis már nem az ár az egyetlen tényező, legalább ilyen fontos szerepe van az ügyfélkiszolgálás minőségének is.

2021. október 15. 19:21

A digitalizációt is a klímavédelem szolgálatába állítaná Bécs

Miként tehetik a digitális szolgáltatások és eszközök klímabarátabbá a városokat? Milyen technológiai kihívásokkal jár a városok együttműködése és hálózatosodása? Ilyen és hasonló kérdésekre keresik a választ a Digital Days konferencián, amelyet 2021. október 18-19-én rendeznek meg Bécsben. 

2021. október 15. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20