Elindult a Zen.com fizetési szolgáltató e-kereskedelmi blogja
Arról azonban ritkábban esik szó, hogy azoknak a vállalkozásoknak, amelyek már létrehoztak egy online értékesítési felületet, milyen további kihívásokkal kell szembenézniük a digitalizáció útján. Az új online vásárlási szokások számos területen sajátos igényeket támasztanak a kis- és közép vállalkozások felé, és a webshopok számára ma már számos korábban nem létező innovatív megoldás és digitális szolgáltatás áll rendelkezésre tevékenységük optimalizálásához, legyen szó a pénzforgalom tervehetőségének megteremtéséről, online ügyfélakvirációról, vagy arról, hogy milyen promóciós eszközökkel alakítható ki az ügyfélhűség az e-kereskedelem világában.
Ahhoz, hogy a vállalkozók otthonosan mozogjanak a digitális szférában szükségük van egy információforrásra, ahol tapasztalt e-kereskedelmi szakemberektől és üzletemberektől kaphatnak segítséget az e-üzleti világban való tájékozódáshoz. A Zen.com digitális pénzügyi szolgáltató ezért indította el folyamatosan frissülő, e-kereskedelmi híreket, útmutatókat, piaci elemzéseket tartalmazó szakmai blogját.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Kilencvenéves fennállását ünnepli a Raben Európában
- Normál nyitvatartással és szolgáltatásokkal, biztonsági létszámkorlátozással nyitottak a Vodafone üzletei
- Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése
- 100%-ban megújuló energiaforrásokat használ európai telephelyein a Bridgestone
- Jelentős értékű állami keretmegállapodás nyertese a Delta
- Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei
- Közzétette féléves jelentését a Delta Technologies
- A DIGI és a 4iG előzetes, nem kötelező érvényű megállapodást kötött
- Új vezető irányítja a PPF Csoportot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.