A Gartner hetedik alkalommal nevezte meg a Vodafone-t piacvezető IoT szolgáltatóként
A 2021-es Gartner Magic Quadrant 18 széleskörű IoT szolgáltatást nyújtó szervezetet vizsgál világszerte. Ezek közül a Vodafone messze a legmagasabban értékelt két szempontból is: a vevői igények megértését és azok legmagasabb szintű kiszolgálását jelentő "látás teljességének", illetve a szolgáltatások testreszabottságában és azok könnyű elérhetőségében megnyilvánuló "kivitelezés képességének" szempontjából.
Dobó Mátyás, a Vodafone Magyarország Vállalati Szolgáltatások Üzletág Vezérigazgató-helyettese elmondta: "Az elmúlt 12 hónapban globálisan több ezer ügyféltől érkezett visszajelzés, akik szerint az IoT segítette őket ellenállóbbá és rugalmasabbá válni, illetve fenntartani az üzlet folytonosságát ebben a fennakadásokkal teletűzdelt időszakban is. De akadnak még további előnyök is. Az IoT elősegíti a vállalatok innovációját és a nyereséges növekedést. A tapasztalatok alapján az IoT-t használó ügyfelek hozzáférnek a kiaknázatlan adathalmazokhoz, melyek stratégiai gondolkodásra ösztönzik őket, új üzleti modelleket alkalmaznak, illetve javul ügyfélelégedettségük is. A vállalatok az IoT technológiákat hatékonyságuk és agilitásuk fejlesztésére, valamint a környezetszennyezés csökkentésére használják.”
Hozzátette: „Az IoT megoldások egyre jelentősebb térhódítása Magyarországon is megfigyelhető – a hazai vállalkozások is felismerték, hogy az IoT alapú innovációk alkalmazása nélkülözhetetlen jövőbeli sikerességük szempontjából. A Vodafone Magyarország hazánkban is piacvezető az IoT szolgáltatások tekintetében, így kiemelten fontosnak tartjuk, hogy folyamatosan új megoldásokat kínáljunk ügyfeleink számára.”
A szervezetek működésének digitalizációja folyamatosan zajlik. A Vodafone Business 2020 IoT Spotlight riportban vizsgált vállalkozások 87%-a szerint az IoT meghatározó a jövőbeli sikerük szempontjából. A Vodafone 182 országban és több, mint 570 hálózaton keresztül biztosít széleskörű IoT szolgáltatásokat és végpontok közötti kommunikációs megoldásokat. Ennek eredményeként képes kielégíteni az ügyfelek alapvető igényeit a kulcsfontosságú IoT-t használó területeken, ideértve az autóipart, a gyárakat vagy az egészségügyi ellátást.
Ha többet szeretne megtudni a Vodafone pozíciójáról és arról, hogy ez mit jelent ügyfeleink számára, itt olvashatja el a teljes Gartner Magic Quadrant for IoT Connectivity Services Worldwide jelentést.
Kapcsolódó cikkek
- Normál nyitvatartással és szolgáltatásokkal, biztonsági létszámkorlátozással nyitottak a Vodafone üzletei
- A Fujitsu a „vezetők” szegmensében a menedzselt munkahely-szolgáltatások piacán
- Márciusban extra szabadnapot biztosít kollégáinak a Vodafone
- Az IoT jelenti az üzleti siker kulcsát
- A Budapest ONE irodaparkban alakítja ki a jövő munkahelyét a Vodafone Magyarország
- Az elsők között vált folyamatos távmunkára a Vodafone Magyarország
- A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében a Gartner idei jelentésében
- Az elitben a Schneider Electric a Gartner rangsorában
- Vodafone: Hőkamera segítheti a vállalatokat a járvány idején
- A Vodafone telefonos és online ügyintézésre kéri az ügyfeleket
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.