Új vezető a Schneider Electric gyöngyösi gyárában
Az új gyárigazgató 7 éve csatlakozott a Schneider Electric magyarországi csapatához, ahol kezdetben az ellátási lánc tervezésén dolgozott. Ebben a pozícióban a vállalat szigetszentmiklósi, valamint holland, török és olasz elosztóközpontjainak készlettervezéséért, valamint az ezen központok által ellátott országok marketing osztályaival együttműködve az eladási tervek elkészítéséért felelős csapatot vezette. A következő 3 évben az acél termékek és alapanyagok beszerzésével foglalkozó csoportot irányította.
A Schneider Electric előtt 19 évig a Philipsnél töltött be különböző pozíciókat, 2010 és 2013 között az ellátási láncért felelős vezetőként dolgozott.
Siliga Tünde 1994-ben végzett a Dunaújvárosi Főiskolán rendszerszervező szakon, majd 1998-ban MBA diplomát szerzett a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán.
„Örömmel fogadtam a lehetőséget, hogy az általunk Prodax gyárnak hívott gyöngyösi telephely igazgatója legyek. Korábban 19 évet dolgoztam gyárban, a logisztika, beszerzés, tervezés területein, és az elmúlt évek során már hiányoltam a jól megszokott üzemi légkört, így ennek megfelelően nagy várakozással tekintek az új feladatomra. Hiszek az egyéni felelősségek mentén működő csapatmunkában, és abban, hogy a logikusan felépített terveket követve, biztos háttérrel, stabil környezetben egymást segítve tudjuk elérni a kitűzött célokat. Környezetünk és a gazdaság dinamikus változására adott válaszaink gyorsasága és minősége fogja meghatározni a piaci helyzetünket” - mondta el Siliga Tünde.
A Schneider Electric gyöngyösi gyára az energiamenedzsment digitalizációjában és az ipari automatizálási megoldásokban világszinten is meghatározó cég globális termelésében is speciális szerepet tölt be. Egyike annak a három üzemnek, amelyben a vállalat áramvezető síneket állít elő. A közel 240 embert foglalkoztató gyárban az elmúlt időszakban jelentős, többszáz millió forintos fejlesztések, bővítések indultak.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom 2021. első negyedéves eredményei
- Karantérkarrier – így dolgozunk COVID alatt
- Repülőrajtot vett 2021-ben a MiR
- IFUA Horváth: új arculat is támogatja a növekedést
- 8 milliárd forintból újultak meg a hazai légiforgalmi irányítás rendszerei
- Ilyen volt az ABB első negyedéve
- SpaceLogic-kal lehetnek zöldek és intelligensek a jövő épületei
- Fiatal vezető a Deutsche Telekom IT Solutions-nál
- A fővárosba hozza új tudásközpontját a Morgan Stanley
- Az Év Beszállítója lett a Bridgestone Tatabánya 2021-ben
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.