Itt az egészségügyi kommunikáció új formája

forrás: Prím Online, 2021. május 13. 18:55

Egy olyan komplex, magyar egészségügyi digitális mérőeszköz és felhőalapú applikáció került kifejlesztésre, amely segítségével lehetővé válik a népbetegségek hatékonyabb kiszűrése, valamint a betegút szervezés új formája. Az INNObyte Informatikai Zrt. digitális asszisztensének köszönhetően olyan felhasználók is képesek lesznek otthonukból „távleletet” küldeni kezelőorvosuknak, akik helyzetüknél vagy életkoruknál fogva kevéssé tudnak okoseszközöket használni. A fejlesztést a Széchenyi 2020 program keretében a GINOP-2.1.2-8.1.4-16 támogatási konstrukció segítette, teljes költségvetése 347,3 millió forint, melyből 121,6 millió forint a támogatás. 

A 2021. május 12-én lezárult fejlesztés eredményeként a felhőalapú alkalmazás tárolja a páciens adatait, egészségügyi paramétereit, orvosainak elérhetőségét, és egy titkosított, standard interface-en keresztül továbbítja a „távleletet” a központi adattárba, illetve igény szerint a kezelő orvosnak vagy a megadott hozzátartozóknak. Az applikáció az utolsó mérések adatait okoseszközön is tárolja, és a beérkező adatokat összeveti az ügyfél jellemző paramétereivel, erről visszajelzést ad és a beállított egészségügyi határértékek függvényében további vizsgálatok elvégzésére is javaslatot tesz.

Az eszköz kezelését megkönnyíti az is, hogy kifejlesztésre került egy egészségügyi asszisztens is, amely támogatja a szóbeli utasítások megértését, illetve a képernyőn megjelenő szövegek, adatok felolvasását, így segíti az okoseszközök használatában nehézségekkel küzdő felhasználókat.

 

Ez az első integrált mérőeszköz a piacon, amely több egészségügyi paramétert megbízható módon képes mérni, az eredményeket képes digitalizálni, egyúttal a digitális adatokat összevetni, lehetővé teszi a felhasználók számára az egységes egészségügyi állapotkép kialakítását és magyar nyelven kommunikál az ügyféllel.

 

A beruházásnak köszönhetően a vállalat 30 darab munkahelyet tudott megőrizni.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja

Itthon is elindította felhőszolgáltatását az Avaya.  A nagyvállalatok közül már Magyarországon is sokan áthelyezték üzleti kommunikációjukat a felhőbe, de most a hazai kis- és középvállalkozásokat is versenyhelyzetbe hozhatja a világ egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs felhője. Az online értékesítésben ugyanis már nem az ár az egyetlen tényező, legalább ilyen fontos szerepe van az ügyfélkiszolgálás minőségének is.

2021. október 15. 19:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20