Szállítmányozás, akár gombnyomásra
Újabb funkcióval bővítette ügyfélportálját a Raben Trans European Hungary Kft. A cég jelenlegi és jövőbeli partnerei önállóan, automatizált rendszerben kérhetnek ajánlatot raklapos és nagycsomagos küldeményeik eseti szállítmányozására. Az ügyfelek a leggyakoribb viszonylatok esetében szinte azonnali kalkulációt kapnak, amely alapján rögtön megbízást is adhatnak.
MyOffer néven debütált a Raben Group magyarországi leányvállalatának új megoldása, amely az eddigieknél is gyorsabb ajánlatkérést, illetve ajánlatadást tesz lehetővé. A myRaben ügyfélportálra történt regisztráció után az állandó partnerek, illetve az eseti megrendelők legtöbbször perceken belül megkapják a megadott paraméterek alapján készített kalkulációt e-mailben. Ezután a portálon keresztül azonnal beküldhetik a küldeményre szóló megrendelésüket is. A felülethez való hozzáférést a cég ügyfélszolgálatánál kérhetik az érdeklődők, a már aktív felhasználók bejelentkezés után használhatják az új lehetőségeket.
Üveges Zoltán, a Raben Trans European Hungary Kft. értékesítési és marketingigazgatója elmondta: „A myOffer felületen az ajánlatkérőknek néhány fontos részletet kell megadniuk, melyek megkönnyítik az ajánlatadást. Később, a megbízás rögzítésekor ezek újra betölthetők, egyszerűsítve a megrendelést. Ugyanitt választhatnak az ügyfelek számos kiegészítő szolgáltatásunk közül is. Az új funkcióval elsősorban gyűjtőszállítmányozás keretében kézbesíthető küldeményekre összpontosítunk, de igény szerint komplett, illetve részrakományokra szóló ajánlat is kérhető.”
A legforgalmasabb, azaz az egyes Raben-leányvállalatok központi raktárait érintő szállítási útvonalakon felül csaknem bármilyen viszonylatra készülhet ajánlat. Az összetettebb számításokat igénylő megkereséseket az ügyfélszolgálat egyedileg, munkaidőben kezeli.
Kapcsolódó cikkek
- Dübörög a barkácspiac – és vele együtt a logisztika
- Már Budapesten is elérhetők a Webfleet Solutions szolgáltatásai
- Ezek a trendek határozzák meg a logisztika jövőjét
- Kilencvenéves fennállását ünnepli a Raben Európában
- A Gebrüder Weiss a válság idején is erős maradt
- Eredményes évet zárt a Raben
- Sínen a DHL industrial Projects
- A DHL is támogatja az e-kereskedelmet
- Házhoz jön a nagycsomag
- Közösségépítés járvány idején
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.