Oracle - Minden egyes felhőben elköltött dollár után akár 33 cent visszatérítés

forrás: Prím Online, 2021. június 24. 16:21

Az Oracle bejelentette az Oracle Support Rewards programot, amelynek keretében az Oracle felhős infrastruktúra szolgáltatását – Oracle Cloud Infrastructure (OCI)  – választó ügyfelek jelentősen mérsékelhetik vagy akár nullára csökkenthetik helyben használt Oracle technológiai licenceik support költségét. 

Ezzel a programmal minden Oracle technológiai licenc-támogatási ügyfél legalább 25 cent értékű jutalmat kap minden egyes dollárnyi megvásárolt és felhasznált felhőkredit után (OCI Universal Credits).  A korlátlan Oracle licencszerződéssel (ULA) rendelkező ügyfelek még többet takaríthatnak meg - 33 százalékos jutalomban részesülnek felhős költéseik után. 

 

"Az OCI az Oracle leggyorsabban növekvő üzletága, mert olyan egyedülálló, második generációs felhőinfrastruktúra-platformot építettünk, amely képes a legbonyolultabb, kritikus fontosságú munkaterhelések gyorsabb, megbízhatóbb és biztonságosabb futtatására, mint a helyben telepített rendszereink" - mondta Larry Ellison, az Oracle igazgatótanácsának elnöke és technológiai igazgatója.  "Szeretnénk lehetővé tenni, hogy minél több ügyfelünk kihasználhassa a második generációs felhőinfrastruktúra előnyeit.  Az Oracle Support Rewards egyszerű módot kínál az ügyfeleknek arra, hogy csökkentsék a szoftvertámogatási kiadásaikat, miközben felgyorsítják a felhő bevezetését."

 

Az informatikai vezetőktől és IT részlegektől folyamatos innovációt várnak el a szervezetek, gyakran új költségvetés nélkül.  Az Oracle Support Rewards program nagyobb értéket teremt az Oracle meglévő technológiai ügyfelei számára, így az Oracle Cloud Infrastructure bevezetése még költséghatékonyabbá válik. A törzsutasprogramok mérföldjeihez hasonlóan a terméktámogatásra fordítható kedvezmények minden hónapban automatikusan jóváíródnak az OCI kezelőfelületén és bármikor felhasználhatók.

 

Az Oracle Support Rewards egy új eleme azoknak az Oracle programoknak amelyek az ügyfelek digitális átalakulásának felgyorsítását célozzák, úm.:  Oracle Universal Credits, Oracle Bring Your Own License, Oracle Customer to Cloud és a nemrégiben indított Oracle Cloud Lift.  Az Oracle Cloud Lift az Oracle Support Rewards programmal és az OCI amúgy is versenyképes árazásával párosulva egyszerűvé és költséghatékonnyá teszi az ügyfelek számára, hogy több munkaterhelést migráljanak a felhőbe.

 

Oracle Cloud infrastruktúra

Az Oracle felhőalapú számítástechnika megközelítése azon az elképzelésen alapul, hogy a felhőt úgy kell kialakítani, hogy az minden alkalmazást támogasson, ahelyett, hogy az alkalmazásokat úgy alakítanák át, hogy azok működjenek a felhőben.  Az Oracle felhőinfrastruktúrája megkönnyíti a kritikus vállalati alkalmazások OCI-ra való áttelepítését és a telepített licenceknél jobb futtatását, és számos szolgáltatást kínál a fejlesztőknek felhő-natív alkalmazások létrehozásához és futtatásához.  Az OCI autonóm szolgáltatásokkal egyszerűsíti az adatok menedzsmentjét és a biztonságot, mint például az egyedülálló Oracle autonóm adatbázis beépített biztonsági funkciókkal.  Az OCI kínálja a legteljesebb támogatást a hibrid felhőstratégiákhoz, beleértve a VMware-környezeteket, és akár a felhőnek az ügyfelek saját adatközpontjába vagy a peremre történő áthelyezését is. Az ügyfelek az Oracle nyilvános felhőben, saját adatközpontjukban vagy a kettő között bárhol használhatják az OCI-szolgáltatásokat, így még több vállalat számára nyílnak meg a felhő előnyei.  Emellett olyan technológiákat is kínál, amelyek egyszerűsítik az integrációt és az adatmozgatást a több felhőben működő szervezetek között.  Emellett az OCI a legjobb teljesítményt kínálja jelentősen alacsonyabb költségek mellett.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Csúcsvezetők a nappaliban

Napról napra változó piaci környezet, távmunka, széteső csapatok és hektikus üzletmenet – az elmúlt két évben lassan hozzászokhattak a vezetők a koronavírussal érkező bizonytalansághoz és a folyamatos újratervezéshez, most viszont ideje a jövőre koncentrálni. Míg a 2020-as Strech konferencia a COVID-válság által felvetett akut problémákkal és gyakorlati tippekkel várta a felső vezetőket és menedzsereket, idén már a hosszabb távú stratégiák, a válságálló és tartós sikert hozó megoldások kerülnek a nemzetközi menedzsment konferencia fókuszába december 7. és 9. között. A szervezők többek között a Morgan Stanley és a Prezi világhírű szakembereivel, sőt, a magyar férfi vízilabda válogatottat sikerre vezető Kemény Dénessel keresik a választ a kérdésre: mitől lesz valaki nem csak jó, de eredményes menedzser a 21. században?

2021. november 27. 14:55

A hibrid munkavégzés javított a belső kommunikáción és az IT megítélésén a Groupamánál

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is látszik, hogy az e-mail levelezés több mint felére, esett vissza a cégnél, mondta el Farkas László, a Groupama IT üzemeltetési vezetője. Vezetőként azonban nem pusztán az infrastrukturális feltételek meglétére kell odafigyelnie, hanem arra is, hogy a távoli munkavégzés körülményei között a munkatársak ne érezzék elszigetelve magukat.

2021. november 27. 11:27

Forma–1-es mérnöklegendák is előadnak a Formula Student Symposiumon

Tizenhat ország mintegy négyszáz hallgatója vesz részt a Széchenyi István Egyetem által szervezett Formula Student Symposiumon a hétvégén. A konferencián olyan mérnöklegendák is tartanak előadást, akik korábban Forma–1-es csapatoknál dolgoztak, mutatva a műszaki képzésekben élen járó intézmény nemzetközi kapcsolatainak erősségét. Emellett a győri egyetem lesz a házigazdája a Formula Student Online versenynek is december 4-én.

2021. november 26. 21:32

Erős bejelentéssel indult a nemzetközi 5G technológiai csúcstalálkozó!

Erős bejelentéssel indult a GSMA, Intel, 3GPP, Omdia, CCS Insight és a China Telecom részvételével megrendezett nemzetközi 5G technológiai csúcstalálkozó (5G Summit and User Congress 2021). Dr. Bai Gang, a ZTE RAN termékekért felelős alelnöke által ismertetett, az iparágban egyedülálló, mesterséges intelligencia alapú NodeEngine megoldásra épülő 5G alapú kísérleti gyár működési mutatói mintegy 64 százalékos munkaerőköltség és 14 százalékos termékhiba csökkenést mutattak. 

2021. november 26. 20:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12