A klímaváltozás kérdése erőteljesen foglalkoztatja a gyerekeket
A Cartoon Network közzétette Európa-, Közel-Kelet- és Afrika-szerte elvégzett kutatását, amely a 6-12 éves gyerekek klímaváltozáshoz való viszonyulását vizsgálta. Kiderült, hogy bolygónk egészsége kiemelten fontos a gyerekek számára, akik aktívan részt is szeretnének venni korunk nagy kihívásának megoldásában.
A kutatás, amelyet 13 EMEA-régiós országban (Németország, Franciaország, Olaszország, Lengyelország, Egyesült Arab Emírségek, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Egyesült Királyság, Dél-afrikai Köztársaság, Románia, Törökország, Csehország) végeztek el, kiderítette, hogy a gyerekek 91%-a érzi magát érintettnek a klímaváltozásban, legtöbbjük a szorongást, a félelmet és a szomorúságot jelölte meg a probléma által kiváltott érzelmekként.
A megkérdezett gyerekek 78%-a szeretne többet megtudni a klímaváltozásról. Ennél is magasabb arányban, 83%-ban mondták azt, hogy szeretnének többet tenni a klímavédelemért, 66% pedig aktívan keresi is erre a lehetőségeket.
Arra a kérdésre, hogy ki inspirálja őket a globális felmelegedés elleni küzdelmükben, a gyerekek 60%-a az édesanyját említette, mint plédaképet, aki tesz a klímaváltozás ellen. A gyerekek az apjukat és tanáraikat is említették még e téren fontos példaképként. A megkérdezettek 65%-a szeretné, hogy a Cartoon Network is segítsen nekik tenni a klímavédelemért.
Vanessa Brookman, a WarnerMedia EMEA-régiós gyermektartalmakért felelős igazgatója elmondta: „A tanulmány megerősíti mindazt, amit a fiatal rajongóinkkal folytatott beszélgetésekből leszűrtünk – a gyerekek rendkívül érdeklődőek bolygónk iránt és lelkesen szeretnének tenni érte. Ez alapján indítottuk el a Cartoon Network Klímabajnokok kampányt, egy átfogó éghajlatvédelmi kezdeményezést, amely EMEA-szerte arra bátorítja a gyerekeket, hogy napi kihívásokon keresztül tegyenek a környezetvédelemért. Június 1-jén indítottuk el a kampányt, de máris 300 ezer kihívást fogadtak el a gyerekek. Örömmel bátorítjuk a közönségünket, és lenyűgözőnek találjuk, hogy együtt mekkora változást érhetnek el.”
A kutatás a Cartoon Network multiplatform éghajlatvédelmi kampánya, a Klímabajnokok keretében készült, amely 2021. június 1-jén indult. A kezdeményezés célja, hogy kis kihívásokkal nagy változásokat indítsanak el a gyerekek bolygónk egészsége érdekében, mindezt szoros együttműködésben a WWF-fel.
Módszertan: a WarnerMedia reprezentatív online kutatásában 4124 gyermek vett részt a 6-12 éves korosztályból 13 EMEA-országban (Németország, Franciaország, Olaszország, Lengyelország, Egyesült Arab Emírségek, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Egyesült Királyság, Dél-afrikai Köztársaság, Románia, Törökország, Csehország); Quantilope-ból irányítva 2021. május 28. és június 11. között.
Kapcsolódó cikkek
- Európai éghajlati paktum
- 9 ezer mobiltelefont és közel 23 ezer kilogramm elemet gyűjtöttek a magyar diákok
- Így csökkenthetik CO2-kibocsátásukat a vállalatok
- Zöldültünk a járvány hatására
- Az ABB tovább csökkenti szén-dioxid-kibocsátását
- Felhívás iskoláknak: így váltható nyereményre az elektronikus hulladék!
- Az Allianz a Sea Shepherd szervezettel védi a tengereket
- Mesterséges intelligenciával és adatelemzéssel küzdenek az erdőirtás ellen
- Környezetvédelmi elismerést kapott a Huawei FreeBuds 4i
- Hadat üzent a CO2-kibocsátásnak a Schneider Electric
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.