A Kraftwork és a Clue PR dolgozik az OPPO magyarországi márkakommunikációján
Ügynökséget választott az OPPO vezető globális mobil- és okoseszköz márka. A világ egyik legnagyobb mobilgyártó cége – amely június 29-én jelentette be hivatalos indulását a magyar piacon - a Kraftwork Reklámügynökséget és a Clue PR-t bízta meg a márka kommunikációjának gondozásával.
A Kraftwork Reklámügynökség és a Clue PR kommunikációs ügynökség dolgozik az OPPO vezető globális okoseszköz-márka magyarországi kommunikációján. Az együttműködés a Kraftwork részéről tartalmazza a hazai márkastratégia megalkotását, a márkaismertség növelését, a social média kommunikációt, illetve az influenszer kampányt, a Clue PR részéről a márka sajtóközpontjának létrehozását és üzemeltetését, valamint a PR kommunikációs aktivitások tervezését és megvalósítását.
Az OPPO a mobil-kommunikációs iparág egyik leginnovatívabb és legdinamikusabban növekvő szereplője. Az elmúlt 12 hónapban a pandémia kihívásainak ellenére globálisan 60 százalékkal tudta növelni a leszállított készülékeinek számát. A vállalat elsőként hozott forgalomba 5G okostelefont az európai piacon, valamint a világ 50 vezető szolgáltatójával dolgozik együtt, hogy innovatív technológiai megoldásainak révén felgyorsítsa az 5G technológia elterjedését. A vállalat stratégiai célja, hogy 2024-re az európai piacon egyike legyen a legnagyobb példányszámban értékesített három mobil márkának.
„A Kraftwork Reklámügynökség digitális tervezésben és social mediában erős, integrált ügynökség, ahol a márkákat „krafttal” töltjük meg, és ahol a partneri és emberi tényező legalább annyira fontos, mint a szakmaiság. Nagyon örülünk, hogy egy nemzetközi szinten is ennyire ismert és elismert márka választott minket partnerének, így lehetőségünk nyílik nyomon követni, valamint lead ügynökségként felépíteni a márka stratégiáját és kommunikációját. Beletehetjük azt a „kraftot”, amitől élő lesz a brand. Izgalmas látni ezt az evolúciót.” – emelte ki Vesmás Bence, a Kraftwork ügyvezetője.
Az OPPO magyarországi bevezetését a márkastratégia és a key visual megalkotása mellett a Kraftwork teljes social media letámadással és influencer kampánnyal kezdte. Olyan neveket állítottak a márka szolgálatába, mint Tóth Gabi, Király Viktor, Magyarósi Csaba, vagy a Wellhello. „Az unboxing videók mellett nyereményjátékokat is szerveztünk az influenszerek saját csatornáin, melyek keretében a magyar piacra érkező OPPO Reno5 5G, valamint az OPPO Reno5 Z telefonokat lehetett megnyerni. A márka hazai core üzenete, hogy bármi, amit létrehozunk, alkotunk, hozzátesz a világhoz, szebbé teszi azt, az OPPO pedig azért érkezett hozzánk, hogy alkotásra inspiráljon, így adott volt, hogy a nyereményjátékok feltétele is maga az alkotás legyen.” – tette hozzá Vesmás Bence. A kampány egyik legizgalmasabb eleme a Wellhelloval való együttműködés volt: a nyár legújabb bulihimnuszában, a „Csoda, hogy még élünk” c. dal klipjében ugyanis OPPO telefonokat villantanak a srácok. A videó a Youtube-on több mint félmilliós megtekintést ért el alig két hét alatt. A bevezetést természetesen egy nagyszabású teltházas sajtóesemény is kísérte, amelynek lebonyolításáért a Clue PR felelt.
„Az OPPO egy lendületes, gyorsan növekvő nemzetközi márka, amely nemcsak a készülékeivel, de marketingszemléletében is előremutató, így tökéletes összhangban van a Clue PR szellemiségével. Büszkék vagyunk arra, hogy részesei lehetünk a márka sikertörténetének és bízunk benne, hogy az OPPO márka nagy feltűnést fog kelteni a fogyasztók körében” – mondta Körömi János, a Clue PR ügyvezető igazgatója.
A Clue PR jelentős referenciával rendelkezik nemzetközi márkák hírnevének piacspecifikus felépítésében és gondozásában a közép- és kelet-európai régió eltérő piaci környezettel rendelkező országaiban, és több olyan vállalatnak ad tanácsot, amely szerepel az USA legnagyobb árbevételű vállalatainak listáján. Referenciáik között megtalálhatók az e-kereskedelem és a fintech piac olyan globális úttörői, mint a PayPal vagy az Ingenico Group.
Az OPPO Magyarországon 2021. július 1-jén két 5G telefonnal három vezeték nélküli fülhallgató modellel mutatkozott be. Először az OPPO Reno5 5G és OPPO Reno5 Z 5G okostelefonok, valamint három OPPO vezeték nélküli fülhallgató modell, az OPPO Enco Buds, az OPPO Enco Air és az OPPO Enco Free2 válnak elérhetővé kereskedelmi forgalomban, valamint a márka több bestseller készülékkel és okos-kiegészítővel fogja bővíteni kínálatát az év folyamán. Az márka bevezető promóciójának keretében az OPPO Reno5 5G készülék 169.900 Ft-os végfelhasználói áron lesz kapható, ami mellé ajándék Enco Air true wireless fejhallgató jár. Az ajánlat 2021. július 1.és 31. között minden partnernél elérhető lesz. Az OPPO Reno5 Z 5G mellé ajándékként az Enco Buds vezeték nélküli fülhallgató fog járni, ez az ajánlat 2021. július 10. és július 31. között lesz elérhető az OPPO összes magyarországi kereskedelmi partnerénél.
Kapcsolódó cikkek
- Felvásárlás a logisztikai piacon
- Esélyegyenlőségi törekvéseiért elismerésben részesült a Magyar Telekom Csoport
- Az IKEA a fűrészport is hasznosítja
- A Palletways magyar hálózata Szlovákiában terjeszkedik
- Új vezető irányítja a Telenor Magyarország egyik leginnovatívabb igazgatóságát
- Az OPPO bejelentette hivatalos indulását Magyarországon
- Elkészült a Magyar Telekom 2020-as Fenntarthatósági Jelentése
- 100%-ban megújuló energiával működik a Vodafone európai hálózata
- 25 év kemény munka van a Brilliance sikere mögött
- Piacvezető fintech cégbe száll be a Hiventures
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új funkcióval bővült a magyar építőipari szereplők életét megkönnyítő szoftver
Európa egyik meghatározó építőipari szoftvergyártója, a bécsi székhelyű PlanRadar kifejezetten az ügyfelek, köztük a magyar felhasználók visszajelzései, kérései alapján fejlesztette ki azt az új dokumentumkezelési megoldást, amelynek köszönhetően a megrendelők, a tervezők, a kivitelezők, valamint a létesítmények üzemeltetői a korábbinál is áttekinthetőbb módon ellenőrizhetik, követhetik a projektek alakulását.
Randstad Workmonitor 2023: A biztos munkahely és a rugalmasság egyaránt fontos
A Randstad legfrissebb, 34 piacon 35,000 munkavállaló megkérdezésével zajlott Workmonitor kutatása szerint a jelenlegi gazdasági bizonytalanság új dimenziót nyitott a dolgozók prioritásai és várakozásai terén.
Összeolvadnak az adesso magyarországi egységei
A nemzetközi képviselettel rendelkező IT-szolgáltató adesso Group megerősíti magyarországi pozícióját hazánkban működő leányvállalatainak összeolvasztásával. Az adesso orange Kft. és az adesso Hungary Software Kft. tevékenységeinek közös üzleti szervezetbe való egyesítésével a vállalat célja, hogy ügyfeleinek teljeskörű támogatást nyújtson az informatikai létesítmények SAP S/4HANA-ra és a felhőalapú technológiákra történő átállásában.
Biomasszából készült okosórával köszönti a tavaszt a Casio
Vadonatúj modellel bővül az ütésálló G-Shock márkához tartozó, sportolásra tervezett G-Squad termékcsalád kínálata. A GBD-H2000-res négy új színben érkezik meg, amelyek közös jellemzője, hogy minden eddiginél könnyebb kivitelben készülnek, ezáltal pedig kényelmesebb viseletet biztosítanak.
Új üzleti stratégiai vezető a CETIN Csoportnál
Új üzleti stratégiai vezérigazgató-helyettest nevezett ki a CETIN Csoport, a közép- és kelet-európai régió vezető távközlési infrastruktúra-üzemeltetője. Khalid Husseini április 1-jétől tölti be a pozíciót.