Digitális Biztosító DJP-partner-védjegyet nyert az Allianz Hungária

forrás: Prím Online, 2021. július 15. 16:56

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM)  kezdeményezésére tavaly novemberben indított Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy-program célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a korszerű és kimagasló minőségű digitális szolgáltatásokra, és növelje bizalmukat, ösztönözze őket azok használatára. A pályázaton elnyert Digitális Biztosító DJP-partner-védjeggyel az Allianz Hungária egy újabb elismeréssel gazdagodott a digitális megoldásokat és az ügyfélélményt célzó fejlesztéseket illetően.

A hazai biztosítói piacon az Allianz Hungária az elsők között vezette be azokat a digitális technológiákat, amelyek egyszerűbbé, kényelmessebbé, gyorsabbá és nem utolsó sorban papírmentessé teszik az ügyintézést, valamint az értékesítési folyamatokat. Az Allianz ügyfelei –  a biztosításkötéstől kezdve, a kárügyintézésen át a szerződés- és dokumentum kezelésig  –  számos, folyamatosan bővülő lehetőség közül választhatnak, így egyszerűbben és gyorsabban intézhetik ügyeiket. Az ügyfelek ajánlatot kérhetnek és kiszámolhatják lakás-, gépjármű- vagy utasbiztosításuk díját, szerződésüket pedig a nap bármely szakában megköthetik online.

  

Magyarországon elsőként az Allianz Hungária vezetett be olyan mobilalkalmazást, amely az életbiztosítások esetében mesterséges intelligencia segítségével végzi el a szigorú jogszabályi előírások szerinti ügyfél-átvilágítást. Így az életbiztosítási szerződés megkötéséhez és a későbbi ügyintézéshez nem szükséges már személyes találkozó, a My Allianz Tokennel mindent elvégezhetnek az ügyfelek otthonról, könnyen és kényelmesen, digitálisan. Az életbiztosítási szerződések nagy része többszereplős, ezzel a megoldással minden érintett azonosítani tudja magát, és mindenki digitálisan alá tudja írni a szerződést.

 

Az Allianz ügyfeleinek arra is lehetőségük van, hogy online jelentsék be kárukat, amennyiben lakás- vagy gépjármű-biztosításukkal kapcsolatos káresemény történik. Sőt, az elektronikus ügyintézés azt is lehetővé teszi, hogy a kárbejelentéshez – akár utólag is – dokumentumokat és fényképeket csatoljanak, mindezt pedig akár mobiltelefonjukról is megtehetik, kötöttségek nélkül. Lakás- és gépjármű-biztosítások esetén lehetőség van a kárszemlét élő videós online kárfelvétellel elvégezni, így a szakértővel sem kell személyesen találkozni. A kárfelvételre akár a kárbejelentéstől számított 2 órán belül sor kerülhet, megegyezés esetén pedig akár 24 órán belül megtörténhet az kifizetés.

 

 

Az online kárstátuszkövető alkalmazás a lakás- és gépjármű-kárrendezés még egyszerűbb és kényelmesebb nyomon követését teszi lehetővé, mindössze négy lépésben.  A kár aktuális státuszának változásáról az Allianz Hungária Zrt. ügyfelei e-mailben vagy sms-ben értesülnek.

 

Az Allianz Ügyfélportálon keresztül az ügyfeleknek lehetőségük van kivétel nélkül mindent elintézni: kezelhetik vagy módosíthatják szerződéseiket, rendezhetik a biztosítási díjaikat, itt nézhetik meg a biztosítással kapcsolatos üzeneteiket és egyéni dokumentumaikat is, illetve online igényelhetnek dokumentummásolatot kötvényeikről.

 

„A Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy-program és az Allianz célja is az, hogy megbízhatóságot sugározzon a privát és vállalati ügyfelek irányába. A Digitális Biztosító DJP-partner-védjegy egy újabb biztosítékot jelent ügyfeleinknek, hogy bizalommal használják, és éljenek digitális szolgáltatásainkkal.  Az Allianz Hungáriánál mindannyian azért dolgozunk, hogy ügyfeleink érezzék, hogy a folyamatosan megújuló, digitális megoldásainkkal és termékeinkkel gondoskodunk róluk és a jövőjükről” – hangsúlyozta Dorn Gabriella az Allianz Hungária marketing és kommunikációs vezetője a védjegy kiérdemlésével kapcsolatban. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Okoseszközzel erősít a DACHSER

Egész Európában, így Magyarországon is új eszközök kísérik mostantól a DACHSER szállítmányait, az új  kézi szkennerek – SAM (Short distance Assistance Mobile) - segítségével jelentős mértékben csökkent a logisztikai cég papírfelhasználása, egyszerűbb és gyorsabb lett a szállítások mindennapi adminisztrációja, követése. A jövőben az eszközök online összeköttetésben lesznek a tervezőprogramokkal, amelyek valós forgalmi adatok alapján és nyitva tartási idők figyelembe vételével egy algoritmus segítségével tervezik majd meg az útvonalakat.   

2021. december 2. 13:46

A MATE és a KITE Zrt. közösen dolgozik a magyar agrárium modernizálásán

Kölcsönös előnyökön alapuló együttműködési megállapodást kötött a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE), valamint Magyarország piacvezető mezőgazdasági integrátora, a nádudvari központú KITE Zrt. A megállapodás elsősorban a gyakorlati képzési lehetőségek fejlesztése és a modern agrárdigitalizációs megoldások elterjesztése területén teremti meg a két szervezet közötti együttműködés lehetőségét.

2021. december 2. 12:20

Digitalizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország

Másfél év alatt modernizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország. Az évente 9-11 ezer tonnányi, tizenhét országot – közte hazánkat is – ellátó, élelmiszeripari segédanyagokat gyártó vállalat meglévő gyártósorait digitalizálja jánossomorjai üzemében. 

2021. december 2. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December elején nyit az első magyar kriptotőzsde

2021. november 30. 21:13

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59