Tarol az olimpia a Discovery csatornáin
A tokiói olimpia első hete rekordelérést hozott a discovery+ és az Eurosport digitális szolgáltatásainak. Az új digitális előfizetések száma már az olimpia első hetében megkétszerezte a 2018-as téli olimpia eredményeit, a streamingszolgáltatások nézettségi ideje pedig a Discovery legelső olimpiai közvetítésének 18-szorosa.
Az olimpiai játékok nyitó hetében Európában* rekordszámban látogattak a Discovery digitális platformjaira. A nézőknek igénye van személyre szabható élményekre, arra, hogy kedvenc nemzeti sportolójukat és sportágaikat követhessék. Ez eredményezte, hogy már a játékok első hetében az új digitális előfizetések száma kétszerese volt a 2018-as téli olimpia alatti összes előfizetésnek.
A Discovery+ és az Eurosport előfizetéses streamingszolgáltatásain az első héten csaknem háromnegyed milliárd percnyi olimpiai tartalmat néztek meg, közel 18-szor többet, mint a 2018-as téli olimpia első hetében. A Discovery első nyári olimpiai játékának nézettségi mutatói az első kilenc napon a nézők jelentős érdeklődését és elkötelezettségét bizonyítják.
Skandináviában a Discovery ingyenes csatornákon sugározza a játékokat – az itteni rekordnézettségek mutatják az olimpia iránti érdeklődést. Norvégiában a Spanyolország-Norvégia kézilabdameccsen 78%-os, Svédországban a Svédország-Ausztrália labdarúgó-mérkőzésen 67%-os, az úszás versenyszámain pedig 60%-os közönségarányt regisztráltak.
A Discovery által Európában úttörő módon bevezetett multiplatformos (szabadon fogható – free-to-air – televíziócsatorna, PayTV és digitális/D2C) terjesztésnek köszönhetően eddig több mint 275 millió néző látta a játékokat – ebből több mint 100 millióan a Discovery televíziós és digitális közvetítésein, további 175 millióan pedig a Discovery és az európai free-to-air műsorszolgáltatókkal kötött licencmegállapodásokon keresztül. Ez együttesen 10%-kal nagyobb elérést jelent, mint a 2018-as téli olimpián, a Discovery fizetős csatornáinak átlagos közönségaránya pedig több mint 30%-kal javult.
„Az olimpiai játékok a legnagyobb globális esemény, amely messze túlmutat a sporton és annak hagyományos közönségén. Ha visszatekintünk az első hétre, egyértelmű, hogy az olimpia lenyűgöző számban hozott új, más közönséget a platformjainkra – mondta Jean-Briac Perrette, a Discovery International elnök-vezérigazgatója. – A tokiói játékokon soha nem látott digitális eredményeket látunk, és nagy örömünkre szolgál, hogy Európa-szerte oly sok rajongó nézi a játékokat a discovery+-on és az Eurosport Playeren.”
„Fantasztikus látni, hogy a közvetítéseink és az általunk elmesélt történetek ilyen nagy visszhangot váltanak ki a közönség körében Európa-szerte – mondta Andrew Georgiou, a Discovery sportért felelős elnöke. – Legyen szó a Discovery digitális platformjainak rekordjairól vagy a csatornáinkon elért nagy nézettségről, egyértelmű az olimpia óriási hatása."
Az Eurosport.com és annak több helyi oldala is napi látogatottsági rekordot döntött, háromszor nagyobb eléréssel, mint a 2018-as téli olimpia hasonló napi adatai. Az olimpia iránti érdeklődés júliusban 54 millió egyedi felhasználóval rekordhónapot hozott az Eurosport.com számára.
A Discovery 50 európai országban, 11 nemzeti kiadásban, 19 nyelven közvetíti a 2020-as tokiói olimpiai játékokat. Európában egyedüliként – a Discovery+-on és az Eurosport digitális szolgáltatásain – minden kihagyhatatlan pillanatot megmutat.
___________________
* Oroszország kivételével. A Discovery Tokió 2020 hivatalos közvetítője Franciaországban és az Egyesült Királyságban
Az adatok az olimpia első kilenc teljes versenynapjára, a megnyitóünnepségre, illetve a szerda-péntek (július 21-23.) közötti időszak egyes kiemelt eseményeire vonatkoznak.
Kapcsolódó cikkek
- A tokiói olimpia minden pillanata látható az Eurosporton
- A Discovery 2021 elején elindítja globális streamingszolgáltatását
- Jövőre az Eurosporton látható az Extreme E versenysorozat
- A Bridgestone támogatja az akadálymentes buszközlekedés kialakítását a Tokiói Olimpiai Faluban
- Az Eurosport közvetíti az új úszó versenysorozat, az International Swimming League versenyeit
- Tokió 2020: a Discovery az eddigi legnagyobb digitális olimpiára készül
- A Bridgestone készen áll arra, hogy otthonában üdvözölje a világot
- Az AMC-től érkezett az Eurosport Digital új vezetője
- Elkészült az Eurosport arculata a 2020-as tokiói olimpiára
- Partnerségre lép a magyar Eurosport és a Hosszabbítás.hu
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a Xiaomi első klímapolitikai jelentése
A Xiaomi nyilvánosságra hozta első hivatalos jelentését a klímaváltozás elleni intézkedéseiről (White Paper on Climate Action). A dokumentum a vállalat azon erőfeszítéseit tárgyalja, amelyekkel a klímaváltozást igyekeznek megfékezni. Az Alain Lam Sai-wai, a Xiaomi alelnöke és pénzügyi igazgatója által jegyzett jelentést Dubajban adták ki, ahol jelenleg is zajlik az év legfontosabb klímarendezvénye, az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezménye résztvevőinek konferenciája (Conference of the Parties to the United Nations Framework Convention on Climate Change – COP28).
Konyhai és háztartási gépeket adományoztak rászorulóknak
Konyhai kisgépeket adományozott a Sencor magyarországi képviselete a Magyar Református Szeretetszolgálatnak. Az adomány több mint 40 konyhai és háztartási gépet tartalmaz, amelyek összértéke meghaladja az egymillió forintot.
Daradics Kinga az eMAG Magyarország új ügyvezetője
2023. decemberétől Daradics Kinga tölti be az eMAG Magyarország ügyvezető igazgatói pozícióját. Céljai között szerepel a vállalat piacvezető pozíciójának megerősítése, az ügyfelek vásárlási élményének fokozása, valamint a magyar kereskedelmi partnerek támogatása a 35 millió potenciális ügyfelet kínáló régiós piac elérésében.
Értékálló és tetszetős ajándékok a fa alá
Egy karóránál nem nagyon létezik időtállóbb és stílusosabb karácsonyi ajándék. A megfelelő választáshoz azonban nem árt ismerni a megajándékozott ízlését és az órákkal kapcsolatos elvárásait. A könnyebb választás érdekében a Casio idén is összegyűjtötte a legnépszerűbb karórákat, amelyekkel karácsonykor biztosra lehet menni.
Vezető helyen az ELTE Informatikai Kar
A Diploma 2024 kiadványban a HVG nyilvánosságra hozta a legjobb egyetemek összesített rangsorát és a képzési területek szerinti listákat. Az idén is az ELTE Informatikai Kar lett az első az informatikai képzésterületi rangsorban a hallgatói kiválóság alapján, a karok összesített rangsorában a hallgatói kiválóság alapján pedig országosan a harmadik.