Robban az iFaktor influenszer fesztivál
A hazai influenszerek és rajongótáboruk kapcsolatát is erősíti a HG Média Csoport és a Miracoloso Event által szervezett közönség találkozó és szakmai hétvége, ahol nemcsak személyesen lehet TikTok, Instagram, Youtube sztárokal találkozni, de a gyermekükért aggódó szülők is mélyebb betekintést és tanácsokat kaphatnak a közösségi média világával kapcsolatban.
Új fesztiválsorozat indul útnak augusztus 28-29-én Budapesten, a MOM Sport csarnokban. A fergetegesnek ígérkező közönségtalálkozó elsődleges célközönsége a közösségi média fogyasztók egyre növekvő tábora, akik a kétnapos rendezvényen a legismertebb szereplőkkel, influenszerekkel személyesen is találkozhatnak. Ugyanakkor a szervezők kiemelt figyelmet szentelnek a szülői korosztályra is. A nekik tervezett programok segítenek számukra eligazodni ebben a számukra idegen, ám gyermekeiken keresztül életüket jelentősen befolyásoló világban.
TikTok, Instagram, Youtube, Twitch - több, mint ötven kimagasló influenszerrel és gamerrel találkozhatnak az érdeklődők és készíthetnek velük közös fotót - vagy éppen beszélgethetnek velük a VIP lounge-ban. A fellépők, szereplők között lesz Hollósi Jázmin, WhisperTon, Lady Szomjas, Makk Adri, Schobert Lara, Forstner Csenge, Zsozé Atya, Csecse Attila, Sütő Karcsy, Trunk Tomi, Csonka András, Bereznay Dániel, Kiss Ádám és még sokan mások.
Délelőttönként pedig a közönségtalálkozók mellett a Star Wars jelmezes tagjaival is találkozhatnak az érdeklődők. Lesz szinkronverseny, táncbemutató, TikTok tehetségkutató, rövid beszélgetések ismert és sikeres influenszerekkel, könyvdedikálás, edukációs előadások szülőknek (szakjogászokkal, generációs szakértőkkel, pszichológusokkal, social média szakértőkkel lehet majd beszélgetni). A délutáni, esti programokban a zenei előadók legfrissebb generációjának képviselői - mint Burai Krisztián, T Danny, Valmar Duó, Brno X Spacc, Miskovits Marci - lépnek fel.
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.