Újabb extrákat kínál a Telenor a Hiper tarifák előfizetőinek

forrás: Prím Online, 2021. október 16. 10:31

A Telenornál a Hiper tarifák előfizetői eddig is igénybe vehettek kifejezetten az előfizetésükhöz kapcsolódó extra szolgáltatásokat, kedvezményeket, ezek köre pedig most tovább bővül. Készülékvásárlás esetén 30 napon belüli elállási lehetőséget és cseregaranciát, illetve okoskiegészítőre járó állandó kedvezményt vehetnek igénybe, és az ügyfélszolgálat kényelmi lehetőségei is bővültek számukra.

A lakossági számlás Hiper tarifacsalád M Net és M Talk, L, L+ és XXL csomagjai között az ügyfelek megtalálhatják az igényeiknek megfelelő tarifát, akár a korlátlan beszélgetés, akár a nagy mennyiségű mobiladat a fontosabb számukra. A Telenor idén tavasszal vezette be, hogy a Hiper tarifák előfizetőinek három kategóriában többféle extrát – exkluzív ajánlatokat, készülékekkel kapcsolatos szolgáltatásokat és kényelmi funkciókat – biztosít. Mostantól ezek köre mindhárom területen újdonságokkal bővült. 

 

Több készülékszolgáltatás

Új készülék Hiper-tarifával való vásárlásakor az ügyfelek 30 napos elállási lehetőséget és cseregaranciát vehetnek igénybe. Azaz, ha mégsem elégedettek az új mobillal, a vásárlástól számított 30 naptári napon belül egy alkalommal visszavihetik azt a Telenorhoz, vagy másik készülékre cserélhetik.

 

Emellett továbbra is él a Hiperesek számára az évenkénti készülékcsere árbeszámítással való lehetősége. Nem kell kivárniuk a hűségidő végét, hanem Hiper tarifával vásárolt készüléküket akár évente lecserélhetik, a régi árát pedig beszámíthatják az újba. Továbbá ha a készülék megrongálódik, a javításhoz a Telenor díjmentes szervizfutárt, igény esetén pedig cserekészüléket is biztosít.

 

 

Több exkluzív ajánlat

A Hiper előfizetők mostantól nem csak számukra elérhető 0 forintos készülékajánlatokból választhatnak, hanem évente egyszer 10 százalékos vásárlási kedvezményt is érvényesíthetnek bármilyen okos kiegészítőre, például okosórára.

 

Több törődés

Az ügyfélkiszolgálás terén is új előnyt kínál a Telenor a Hiperesek. Amellett, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton gyorsított ügyfélkiszolgálásban részesülnek, ha Hiper-tarifával kapcsolatos ügyet szeretnének a Telenor videochat-ügyfélszolgálatán intézni, azt már a rendes ügyfélfogadási időn túl is elérhetik, azaz minden nap 6:00 és 22:00 között. (A funkció a https://www.telenor.hu/online-ugyintezes oldalon, a jobb alsó sarokban lévő videochat-ikonra kattintva érhető el.)

 

A fentiek mellett szintén a Hiperesek számára elérhető lehetőség a HiperCsoport szolgáltatás. Ha legalább két aktív, hűségben lévő Hiper tarifa összefonásával HiperCsoportot alakítanak, több kedvezményt – például akár 15%-os havidíjkedvezményt, illetve csoporton belüli korlátlan beszélgetést – kaphatnak. 

Kulcsszavak: Telenor

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ellentmondás az adatokban

A legtöbb vállalat az adatok mennyiségének ugrásszerű növekedésére inkább teherként, mintsem előnyként tekint – derül ki a Forrester Consulting nemzetközi kutatásából, amelyet a Dell Technologies megrendelésére készített. Túlterheli a használt technológiai megoldásokat, az emberi erőforrásokat és a folyamatokat a hatalmas mennyiségű, sokféle adat gyors áramlása. A cégeknek vannak adathasználati céljaik – és sokan közülük úgy vélik, a működésük adatvezérelt –, de számos akadály lassítja őket. Ilyen akadály például az adathasználati szakértelem hiánya, az adatok elkülönített gyűjtése, az elszigetelt vállalati egységek, a manuális folyamatok, valamint az adatvédelmi és biztonsági hiányosságok. 

2021. december 6. 20:01

Már az Apple Music alkalmazás is elérhető az LG okostévéin

Tovább bővül az LG webOS platform által kínált otthoni szórakozási lehetőségek köre: már az Apple Music zenestreaming-szolgáltatás is elérhető az LG Electronics (LG) okostelevízióin.

2021. december 6. 18:22

Három évig tartó fejlesztési munkálatok végéhez ért a DIGI

Három évig tartó vezetékes hálózat fejlesztési munkálatokat zár le 2021 decemberében a DIGI. Az újításoknak köszönhetően a vállalat 16 vidéki nagyvárost is lefedő gerinchálózata saját optikai hálózaton kapcsolódik a budapesti központhoz. 

2021. december 6. 16:50

Gyors és felhasználóbarát töltés az ABB megoldásával

Az ABB bevezeti a Plug N Charge technológiát, amely egyszerűsíti, és még gördülékenyebbé teszi az elektromos járművek töltését és aztán a fizetést. A Pug N Charge alkalmazása esetén az elektromos autó vezetőjének csak annyi dolga lesz, hogy a járművel beáll a töltési ponthoz, majd a töltővezetéket csatlakoztatja az autóhoz. A töltési folyamat automatikusan indul, majd a folyamat végén a fizetés szintén automatikusan engedélyezve lesz.

2021. december 6. 15:13

A Nothing ear (1) fülhallgató fekete változata Magyarországra is megérkezik

A Nothing bejelentette, hogy első terméke, az ear (1) fülhallgató már fekete változatban is elérhető. A pehelysúlyú, teljesen vezeték nélküli fülhallgató matt fekete gumiharanggal, átlátszó tokban érkezik. Az új színváltozat az eredeti ear (1) specifikációihoz hasonlóan akár 34 órányi használatot biztosító tokkal, 11,6 milliméteres hangszóróval és aktív zajszűréssel érkezik.

2021. december 6. 13:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December elején nyit az első magyar kriptotőzsde

2021. november 30. 21:13

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59