A Sport TV podcastjai a Betone Networknél
Sport tematikájú podcast műsorokkal gyarapodott a Betone Network portfóliója. Az idén indult cég felel a jövőben a Sport TV Lesen vagyunk, Kézi vezérlés, Extra Inning és Karanténcast műsorainak értékesítéséért. Ezekkel immár huszonhat podcast található meg a Betone Network hálózatában.
A Sport TV jelenleg a hazai sporttelevíziós kínálat egyik legmeghatározóbb szereplője, stabilan vezeti a kereskedelmi sportcsatornák nézettségi rangsorát. Legjelentősebb és legnépszerűbb sportjogait évek óta kísérik podcast-sorozatok, amelyeket a csatorna jól ismert szakkommentátorai, szakmai vezetői szerkesztenek és vezetnek. A Betone Network és a Sport TV tulajdonosa, az AMC Networks International között létrejött vadonatúj megállapodás értelmében négy podcast-széria teljes értékesítése került a Betone csapatához.
A Lesen vagyunk a futball, a Kézi vezérlés a kézilabda, az Extra Inning a baseball, a Karanténcast pedig az amerikai foci aktuális eseményeire reflektál, kiegészítő tartalmakat, szakértői hozzászólásokat, kommentárokat, interjúkat kínál a televízióban látható rangadókhoz kapcsolódóan.
Ezeket a podcastokat a Sport TV döntően saját gyártásban valósítja meg. Ez évi 200 epizódot, több mint 150 órányi friss és aktuális tartalmat jelent, amelyek összesen mintegy 750 ezer meghallgatást produkálnak.
A szakértői gárda a Sport TV szakembereiből, szakkommentátoraiból és sportolókból áll. A Lesen vagyunk az európai topfutball, a Bajnokok Ligája podcastja, amelynek házigazdája Moncz Attila, aki egyúttal a Sport TV főszerkesztő-helyettese is. A Kézi vezérlés a futball melletti másik kulcsfontosságú sportjog, a kézilabda BL digitális lába, Ágai Kis András, a Sport TV műsorvezetője mellett Borsos Attila szakkommentátor, egykori válogatott kézilabdázó műsorvezetésével. Az Extra Inning-ben a baseball egyre növekvő rajongótáborát Bartha Zoltán és Kovács Sándor szólítják meg, míg a Karanténcast számos közismert sportág aktuális eseményeire reflektál. A kéthetente jelentkező Kézi vezérlés mellett a többi podcast új részei mind hetente hallhatóak.
„Az AMC Networks International és mi is nagyon elkötelezettek vagyunk a podcastok iránt, ezért vágtunk bele az együttműködésbe. A Betone Network indulásakor a célunk a havi egymillió meghallgatás elérése volt és az új négy sport tematikájú podcast csatlakozásával nagy lépést tettünk előre, hogy ezt a számot elérjük. Szeptemberben - a Sport TV podcastok nélkül- már meghaladtuk a havi 350 000 letöltést. Büszkék vagyunk arra, hogy egy ekkora médiacég is bizalmat szavazott a csapatunknak és ezáltal dinamikus hirdetéseket és szponzori megjelenéseket tudunk nekik szállítani” – mondta el Hampuk Richárd, a sales house vezetője, aki azt is elárulta, hogy az egyik leghallgatottabb tematika a podcastok között a sport.
„A Sport TV számára mindig első a sport, és beszélgetni is nagyon szeretünk róla, ezért is kezdtünk el podcasteket gyártani az elsők közt, már 2012-ben" – fogalmazott Szaniszló Csaba, az AMC Networks International digitális projektjeinek vezetője. „Büszkék vagyunk erre a megállapodásra, mert a Betone-nál igazán értő, kifejezetten erre a speciális termékre szakosodott csapat fogja gondozni a piac legnagyobb sportpodcast termékcsaládját.”
Az év elején debütált a piacon a Betone Network, Magyarország első, podcastok értékesítésére szakosodott sales house-a. A cég portfóliójába tartoztak már eddig is olyan népszerű műsorok, mint például a Lovas Rozi vezette Egyszer lent, a Felforgatók, Pistyur Veronika műsora, a RE-BUSINESS vagy a Hihetetlen Történelem podcast. A sportrajongók eddig a Teljes Terjedelem, Büntetőkör, Keleten-Nyugaton és a Fűzővel kifelé műsorokat találták a portfólióban. Mostantól az AMC Networks együttműködésnek köszönhetően pedig a Sport TV népszerű podcastjaival összesen 8 csatornára bővült a sport tematikájú műsorok kínálata.
A Sport TV jelenleg is nagyon népszerű podcastjaival együtt összesen már huszonhat műsor található meg a Betone Network portfóliójában, amivel egy igen széles hallgatói bázist és az eddiginél még több kampányt tudnak lefedni. A Betone Network hálózatában már olyan hirdetők prémium audió reklámjaival is találkozhattak a hallgatók mint a Volvo, a Generali, az E.ON, a Telenor, a Szerencsejáték Zrt., a Coca-Cola és a Rossmann.
Kapcsolódó cikkek
- A Telekom elindítja a magyar podcast világ legfontosabb gyűjtőhelyét
- Elkészült az első hazai podcast médiakutatás
- Hiánypótló podcastcsatorna segíti a fogyatékkal élők és az épek párbeszédét
- Elindult Magyarország legfelvilágosultabb üzleti podcast műsora
- Új műsorvezetőt igazolt a legnépszerűbb magyar kulturális podcast
- Az ABB bemutatja „A robot podcast” sorozatát
- Podcast felvételizőknek az ELTE Informatikai Karán
- A Betone Network népszerű audió műsorok felületeit értékesíti
- Elindult a HungaroControl Podcast
- A magyar hölgyek körében is egyre hódítanak a podcastok!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az Apple TV+ tartalmait vizsgálta a Médiatanács
A helytelen korhatár-besoroláson túl a korhatár-minősítés sem volt jól látható helyen feltüntetve az Apple TV+ műsorkínálatot tartalmazó felületén – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület bejelentés nyomán egy sorozatepizódot is vizsgált, illetve bírságot szabott ki a Körmend FM szolgáltatójára a szerződéses vállalások nem megfelelő teljesítése miatt.
Új switchekkel pörög fel a megfigyelési piac
A biztonsági kamera technológiák fejlődését követően a PoE switchek is fontos szerepet játszanak a megfigyelő rendszerek telepítésében. A switch kialakítás területén piacvezető Zyxel kifejezetten erre az igényre válaszolva alkotta meg a GS1350 PoW switch sorozatát. A portok változatos számának és a magas teljesítmény tartaléknak köszönhetően eszközeikkel akár úgy is könnyedén működtethetők a biztonsági kamera hálózatok, hogy egyszerre minden port csatlakoztatva van.
Sikeresen átköltöztek a DIGIMobil ügyfelei a Vodafone hálózatára
2023. június 1-től a DIGIMobil és a DIGINet Aktív 50 ügyfelei a Vodafone Magyarország belföldi mobilhálózatát használják, így az előfizetők jelentősen nagyobb, csaknem országos lefedettséget élvezhetnek – mindehhez a DIGI 2023. december 31-ig garantálja a korábbi előfizetésekben szereplő kedvező, 4 forint/perces tarifát. Az érintett ügyfeleknek nem kell kicserélniük SIM-kártyájukat az új hálózatra való átálláshoz, azonban az adatroaming bekapcsolására, illetve egyes készülékeken a manuális hálózatválasztásra is szükség lehet.
Gazdaságos megoldás egyszerűsíti az áruszállítást
Ahhoz, hogy egy termék eljusson A-ból B pontba, az esetek nagyon nagy százalékában egy dologra biztosan szükség van: ez az úgynevezett sztreccsfólia. A raklapcsomagolás gazdaságosabb és kedveltebb fóliatípusát lehetővé tette egy magyar cég úgy, hogy az nemcsak gazdaságosabb lett a piacon kapható termékeknél, de környezetbarát is, hiszen a vékonyabb fólia használatával kevesebb hulladék keletkezik. Az AMCO Csomagolástechnikai és Konzultációs Kft. innovációja az áruszállítást nagyságrendekkel könnyítheti meg a közeljövőben.
Értékké válik a személyes adat a vásárlók számára
Az online megoldások térnyerése tudatosabbá tette a vásárlókat, akik ma már legszívesebben csak akkor adnák meg a személyes adataikat, ha valódi kedvezményeket kapnak cserébe – derül ki az EY 21.000 fogyasztó körében végzett nemzetközi felméréséből.