MagyarBrands díjat kapott a K&H

forrás: Prím Online, 2021. november 30. 19:36

Kiemelkedő elismerésben részesült a K&H a legsikeresebb márkákat tizenkét éve díjazó MagyarBrands programban. A szakmai zsűri döntése szerint a K&H a “Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriában nyerte el a MagyarBrands díjat.

Megerősítette helyét a K&H a topvállalatok között: a MagyarBrands program keretében elismerésben részesült a társaság. 

 

A program célja, hogy a vásárlók, fogyasztók és az üzleti világ figyelmét ráirányítsa a legsikeresebb, leginnovatívabb szolgáltatásokra, márkákra, vállalkozásokra. Az utóbbi tizenkét évben évente összesen 850 márka részesült MagyarBrands elismerésben, amelyet kizárólag olyan márkák kaphatnak meg, amelyek Magyarországon születtek, vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. A zsűri értékeli például az adott márka identitását, reputációját, márkaépítését, hagyományait, ismertségét, kedveltségét is. A szakmai zsűri döntése szerint a K&H az idén is megkapta a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában a MagyarBrands díjat. 

 

“Megtisztelő az elismerés, és azt mutatja, hogy jó úton haladunk az innovatív, digitális szolgáltatások fejlesztésével, amelyekkel kényelmesebbé tesszük ügyfeleink számára a pénzügyek intézését, ezen belül a mindennapi bankolást. A díj elnyerésében elévülhetetlen érdemei vannak ügyfeleinknek, akik inspirálnak minket, csakúgy, mint a K&H valamennyi munkatársának, akik a változó ügyféligényeket napról napra magasabb szinten elégítik ki” - mondta Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H kommunikációs igazgatója. Hozzátette: “A K&H több évtizedes magyarországi történetében mindig is első helyen szerepelt az, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek.” 

 

Dr. Serényi János, a MagyarBrands program elnöke azt mondta: “A pandémia – az élet oly sok területéhez hasonlóan – a vásárlói elvárásokat is alaposan módosította. Az ismertség, a kedveltség, az ár mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az olyan értékek, mint a gondoskodás, a segítség, az együttérzés és a támogatás. Ez a tendencia a hazai márkák körében is jól érzékelhető: nem csak eladni, hanem adni, segíteni is akarnak. A márkák ma már nem csak a vevőhöz, hanem az Emberhez is szólnak. Az elismerő gratuláció ezért is jár a legjobbaknak.”

Kulcsszavak: MagyarBrands díj

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

2023-ban tovább zöldíti gépjárműflottáját a vállalat

A fenntarthatóság és környezettudatosság jegyében idén újabb 122 belsőégésű motorral ellátott autóját cseréli le plug-in hibrid és 100%-ban elektromos gépjárművekre a Vodafone Magyarország. A vállalat 2021 szeptemberében kezdte meg a közel 400 autóból álló járműparkjának cseréjét, ezáltal is közelebb kerülve azon vállalásához, hogy 2025-re teljes gépjárműflottája elektromos autóból álljon. A most bejelentett intézkedéssel a Vodafone gépjárműinek közel 80%-a lesz zöld rendszámos és környezetbarát.

2023. január 30. 13:40

Történetének legnagyobb árbevételét érte el az LG Electronics 2022-ben

Az LG Electronics (LG) 2022-ben az egy évvel korábbit 12,9 százalékkal meghaladó, 83,5 ezer milliárd von konszolidált árbevétel mellett 3,6 ezer milliárd von üzemi nyereséget ért el. 

2023. január 30. 10:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!

2023. január 27. 09:47

Látássérülteknek fejlesztett eszköz nyerte az LG versenyének fődíját

2023. január 26. 14:02

Közeleg a 31. Magyar Innovációs Nagydíj felhívás beadási határideje

2023. január 16. 18:51

A Bullitt műholdas szolgáltatása lefedettlenség esetén is biztosítja az üzenetküldést

2023. január 9. 15:46