Elindult a marketing.hu
Hiánypótló szakmai hír és magazinportált indított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) azzal a céllal, hogy páratlan megnyilvánulási lehetőséget biztosítson vállalati tagjai, valamint partnerei számára, miközben a megosztott szakmai tartalmak segítségével inspirációt, illetve konkrét információkat nyújtson a szélesebb marketing és üzleti közönségnek. Az újonnan indult szakmai portálon már most is számos exkluzív audiovizuális, illetve szöveges szakmai tartalom található.
Az MMSZ, mint Magyarország meghatározó szakmai közössége, elkötelezett a marketing szerepének és értékteremtő képességének formálásában és hirdetésében – mondja Hinora Ferenc, a szervezet elnöke. A szövetség küldetése a szakmai, gazdasági, társadalmi és környezeti értékteremtés, amelyben fontos szerep jut a marketing.hu szakmai és magazinportálnak, amely nem csupán a szövetség új weboldalát takarja, hanem egy olyan hiánypótló és előremutató platform, amely a közvetlen szakmai értékteremtésen túl a gazdasági, környezeti, illetve társadalmi értékteremtést is szolgálja a közreadott tartalmak segítségével. A marketing egyik legnagyobb kihívása ma az, hogy a szakmát művelőkön túl a gazdasági döntéshozók is mélyen megértsék a marketing lényegét – hiszen minél inkább megértik azt, annál inkább kiteljesednek és komplett, társadalmi és környezeti szempontból is értékteremtő tevékenységet tudnak végezni a vállalkozások, szervezetek. Az új szakmai portál e cél mentén együttműködésre törekszik más iparágak szövetségeivel is, illetve a szakmai médiumokkal egyaránt - teszi hozzá a szövetség elnöke.
Az újonnan indult portálon már most is számos exkluzív szakmai tartalmat találunk. A portál marketing.hu podcast rovatában például a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs vezető rangsorának első öt szereplője, így Szabó Béla (Telekom), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Horváth Magyary Voljc Nóra (K&H), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Juhász Péter Tibor (Vodafone) beszélnek szakmáról, karrierjük csúcspontjairól és huppanóiról, magánéletükről, a múlt tapasztalatairól és persze a jövőt befolyásoló trendekről is. A portálon mindezen túl videóinterjúk is láthatóak, amelyekben gazdasági döntéshozók nyilatkoznak a tevékenységük meghatározó témáiról, valamint arról, hogy a marketing és kommunikáció hogyan járul hozzá üzleti sikereikhez. A most közzétett videóinterjúkban Noszek Péter, a Nestlé ügyvezetője, Fazekas Bálint, az EURONICS kereskedelmi ügyvezetője, valamint Sárospataki Albert, a Billingo ügyvezetőjének gondolatait ismerhetjük meg.
Az új szakmai portált egyedi szerkesztőségi modell mentén indította útjára az MMSZ, hiszen elsősorban a szövetség tagjai és partnerei által biztosított témák jelennek meg az oldalon, amelyek ugyanakkor túlmutatva a szűkebben vett marketing és kommunikációs híreken és kihívásokon üzleti, gazdasági, társadalmi, illetve környezetei témákra is reflektálnak. A széleskörű, izgalmas és minőségi tartalmak garanciát jelentenek arra, hogy a portál látogatottsága dinamikusan növekedjen és a jövőben meghatározó szakmai platform funkcionáljon – nyilatkozta Hinora Ferenc, a marketing.hu oldalt üzemeltető MMSZ elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordszámú nevezéssel zárult a 20 éves jubileumi ’Az Év Honlapja’ pályázat
- A marketing szerepe a fenntartható jövőért
- Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat
- OMÉK kiállítási Marketing Díj
- Startol Az Év Honlapja pályázat!
- Indul a 20 éves jubileumi ‘Az Év Honlapja’ pályázat!
- Keresik az elmúlt rendkívüli időszak hőseit!
- Ügyfélélmény-érettség Magyarországon
- Fókuszban a marketing és márkák új lehetőségei
- Újraválasztott elnök a Magyar Marketing Szövetség élén
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ThinQ okosotthon-platformról hamarosan több márka termékeit is irányíthatjuk
Az LG Electronics (LG) hamarosan elérhetővé teszi a Home Connectivity Alliance HCA 1.0 specifikációjának első kereskedelmi implementációját, amely az LG ThinQ okosplatformon keresztül lehetővé teszi a különféle márkájú készülékek összekapcsolását. Ez év végére a felhasználók az LG ThinQ alkalmazáson keresztül többek közt olyan márkák eszközeit is vezérelhetik majd, mint a Samsung vagy a Vestel, így kényelmesen kezelhető, teljeskörűen összekapcsolt okosotthon-ökoszisztémát alakíthatnak ki.
Hamar eldől, hogy a lányok nem lesznek mérnökök
A pályaválasztás legtöbbször már a középiskoláig eldől, és a támogató közeg hiánya miatt választja kevesebb lány a műszaki-technológiai hivatást – állapítja meg a CETIN Hungary Zrt. kutatása. A független, integrált telekommunikációs infrastruktúraszolgáltató ezen szeretne változtatni: a Nők a Tudományban Egyesület (NaTE) szakmai partnerségével középiskolás lányoknak ingyenes tehetségprogramot indít.
Megkezdte működését a Kyndryl Alapítvány a helyi közösségek fejlődéséért
A Kyndryl, a világ legnagyobb IT-infrastruktúra-szolgáltatója szeptember 18-án elindította a Kyndryl Alapítványt. Az alapítvány olyan nonprofit szervezeteket támogat majd, amelyek kritikus társadalmi problémákra keresnek megoldásokat. A Kyndryl Alapítvány a vállalat globális vállalati jószolgálati programját terjeszti ki, és jelzi, hogy a Kyndryl elkötelezett a pozitív társadalmi szerepvállalás mellett, összhangban az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljaival.
Binance-felmérés: az adományozók harmada már blokkláncon utal
Átlátható, jól nyomon követhető módja az adományozásnak a blokklánctechnológián alapuló átutalás. Ez a három fő előnye a kriptovalutában történő jótékonykodásnak a Binance által megkérdezett emberek szerint. Bár a legtöbben még mindig inkább hagyományos pénzügyi eszközökkel támogatnak jótékony célokat, a felmérésben megkérdezettek közel harmada már a kriptót részesíti előnyben. A világ legnagyobb kriptotőzsdéje a közelmúltban több millió dollárnyi kriptovalutát utalt át a katasztrófa-sújtotta területeken élő felhasználóinak Marokkóban, Líbiában és Törökországban.
Innovációs versenyt rendez a Bosch: fiatalok jelentkezését várják, több mint 4 millió forint a tét
Útakadályokat detektáló drón, vezeték nélküli hőérzékelő kocka, automatizált szellőztető rendszer – csupán néhány úttörő megoldás, melyeket az elmúlt években hoztak össze a Code #LikeABosch hackathon szemtelenül fiatal résztvevői, mindössze 48 óra leforgása alatt. A hibrid innovációs verseny idén szeptember 29-30-án várja a középiskolás és egyetemista indulókat, akik szívesen tesztelnék problémamegoldó képességüket olyan hardveres és szoftveres kihívásokban, melyekkel valós változást hozhatnak az emberek életébe. Érdemes megfontolni a személyes részvételt nemcsak a közösségi élmény, de a helyszín miatt is, a szentendrei úti Gamerland ugyanis a szünetekben is szórakoztató programok tárházát kínálja a fiatal ötletgazdáknak.