A Fujitsu a „bajnokok” kategóriájában végzett a Canalys 2021-es értékelésében

forrás: Prím Online, 2021. december 15. 20:31

A Fujitsu SELECT Partner Programja „bajnok” minősítést kapott a Canalys EMEA-régióbeli viszonteladói értékelésében (EMEA Channel Leadership Matrix). A Fujitsu partnerkezelése, viszonteladói értékesítés iránti elkötelezettsége, technikai támogatása és folyamatos beruházásai különösen magas pontszámot kaptak a meglévő partnerek körében végzett szállítói benchmark-vizsgálatban.

 

  •  A Fujitsu „bajnok” minősítést szerzett a Canalys elemzőcég legfrissebb viszonteladói értékelésében 
  •  Az eredmények figyelembe veszik a meglévő partnerektől kapott értékelést, a viszonteladói csatorna kezelésében tanúsított kiváló teljesítményt, az előző évhez képest elért fejlődést és a viszonteladói csatornával kapcsolatos stratégiák koherenciáját 
  •  A partnerek különösen a partnerkezelés, a viszonteladói értékesítés iránti elkötelezettség, az oktatás, a támogatás és a folyamatos beruházások terén adtak magas pontszámot a Fujitsunak.

  

A Canalys elemzőcég szerint a viszonteladói csatorna szerepe fontosabb, mint valaha. Az ügyféligények változása alapjaiban átalakítja a piacra lépési modelleket és a szállító-partner kapcsolatot. Erre a kihívásra reagálva az IT-szektor gyorsan talpra állt 2021-ben annak köszönhetően, hogy egyre több vállalat vezet be digitális technológiákat, reagál az új internetbiztonsági problémákra és építi be az agilitást üzleti folyamataiba. 

 

A „bajnok” státus elérése a Canalys értékelésében a legmagasabb szintű kiválóságot jelenti a viszonteladói csatorna kezelésében, és igazolja az előző évhez képest elért fejlődést. A besorolás a Canalys Candefero szállítói benchmarkja alapján számított pontszámokra épül. A benchmark a viszonteladói csatorna kezelésének 12 területén vizsgálja a technológiaszállítókat abból a szempontból, hogy mennyire állítják középpontba a viszonteladókat és milyen következetesen támogatják a partnerek üzletvitelét.  

 

 

A Fujitsu besorolásához hozzájárult a Fujitsu partnerkezelésének minősége, a vállalat elkötelezettsége a viszonteladói értékesítés iránt, az oktatási és a technikai támogatás, valamint a beruházások, köztük a TechCommunity oktatási platform fejlesztése. A partnerek a Fujitsu kiemelt növekedési szegmensekre, például az oktatásra fordított kiemelt figyelmét és fenntarthatósági kezdeményezéseit is nagyra értékelik. A „bajnok” minősítés jól érzékelteti, hogyan fejlődik folyamatosan a Fujitsu SELECT Partner Program annak érdekében, hogy megfeleljen a partnerek változó igényeinek. 

 

Fernanda Catarino, a Fujitsu viszonteladói csatornáért, szakmai szövetségekért és ökoszisztémáért felelős európai vezetője elmondta: „Az idei év jelentős kihívásokat hozott iparágunk számára a járványtól kezdve a lapkahiányon át az ellátási lánc zavaraiig. A Fujitsunál mindvégig arra összpontosítottunk, hogy partnereink továbbra is a technológiák megfelelő kombinációját tudják szállítani ügyfeleik üzleti céljainak eléréséhez. Ennek érdekében átfogó támogatást biztosítottunk a konzultációs értékesítési szemlélet elsajátításához és új infrastruktúrához nyújtottunk hozzáférést bővülő partnerökoszisztémánkon keresztül. Így a Fujitsu minden partnere megoszthatta képességeit és megsokszorozhatta piaci erejét.” 

 

Alastair Edwards, a Canalys vezető elemzője hozzátette: „A szállítók Channel Leadership Matrixban elfoglalt pozíciója a partnerek visszajelzéseitől és a viszonteladói csatornában végzett tevékenység részletes értékelésétől függ. A bajnok státus megszerzése lenyűgöző teljesítmény a szállító részéről. Azt mutatja, hogy a legkiválóbb szinten képes kezelni a viszonteladói csatornát, és fejlődést ért el az előző évhez képest. A Fujitsu bajnoki címe a partnerek által elért lendület fenntartását biztosító kitartó erőfeszítéseket is jutalmazza.” 

 

2021 során a Fujitsu SELECT Programját továbbfejlesztve, még nagyobb figyelemmel segítette partnereit az aktuális kihívások legyőzésében. Ökoszisztéma-platformja hozzáférést nyújt a partnerek számára a sajátjukat kiegészítő szellemi tulajdonhoz, továbbá bátorítja és segíti a partnerek közös megoldásfejlesztését a co-creation szellemiség jegyében. Olyan fórumot hoz létre, amely támogatja a partnerek közötti együttműködést, és megnyitja a részvételi lehetőséget az egyes partnerek képességein túlmutató projektekben. A használat szerint fizetendő, rugalmas uSCALE hardverlicenc-programmal a partnerek eredményesen gazdálkodhatnak cashflowjukkal, és rugalmas vásárlási lehetőségeket, vonzó fizetési konstrukciókat és fogyasztásalapú árképzést vehetnek igénybe.

Kulcsszavak: +céginfo Fujitsu

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58

Átszámítva közel 40 millió forintot fizettek a világ első SMS üzenetéért

2021. december 21. 17:35