A bécsi Belvedere múzeum is belépett a Meta-világba
Valentin-nap alkalmából a bécsi Belvedere múzeum Gustav Klimt A Csók című ikonikus festményének digitális részleteit (NFT) kínálta eladásra. Az ötlet annyira bevált, hogy már 3,2 millió eurót kerestek vele. A végösszeg 18,2 millió euró lehet.
Különleges ötlettel rukkolt elő Valentin-nap alkalmából a bécsi Belvedere múzeum: aki valami nagyon egyedi ajándékkal akarta lenyűgözni kedvesét, az Klimt A Csók című festményének egy digitális részletével – úgynevezett NFT-vel – kedveskedhetett partnerének.
Ehhez az ikonikus műalkotás nagyfelbontású digitális másolatát egy 100x100-as raszterrel felosztották és 10.000 nem helyettesíthető tokent (NFT) hoztak létre belőle. Ezeket kínálták eladásra, darabonként 1.850 eurós áron. A vevők egy erre szolgáló platformon be is jegyeztethetik magukat tulajdonosként - vagy helyette szerelmes üzenetet hagyhattak a megajándékozottnak. A tokenek annyira kelendőek voltak, hogy az értékesítés első napján 1.730 darab talált gazdára 3,2 millió euró összértékben. Az egyes darabokat véletlenszerűen rendelik a vevőkhöz.
A kiállítóház a Valentin-napot követően is folytatja az NFT-k értékesítését a thekiss.art oldalon, ha sikerül az összes tokent eladni, 18,2 millió euró bevételre tehet szert.
Kapcsolódó cikkek
- Hogyan hasznosíthatók az NFT-k a pénzügyi szolgáltatói szektorban?
- NFT: a legjobb új befektetés vagy buborék?
- A Hungarian Vizsla Inu idei éve
- Átszámítva közel 40 millió forintot fizettek a világ első SMS üzenetéért
- Digitális műtárgyként árverezi el a Vodafone a világ első SMS-ét
- Már képeken keresztül is örökbe lehet fogadni
- Magyarországon először, NFT alkotás nagy aukción
- Elkelt az első magyar kriptovalutáért kínált képzőművészeti alkotás
- A Facebook befektetői előtt prezentálhat egy magyar startup
- A Kaspersky Lab 14 komoly biztonsági rést azonosított egy népszerű nagyvállalati szoftverben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással
A Közel-Kelet két meghatározó üzleti központja Törökország és az Egyesült Arab Emírségek (UAE). Szerepük a világgazdaságban is felértékelődött. A PP Konferenciaközpont – BKIK „Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással” című konferenciáján török, arab és magyar előadóink megmutatják, hogy miért érdemes ezeken a piacokon megjelenni.
Ahol jelen és jövő találkozik
Októberben második alkalommal szervezi meg a hazai járműipar egyik kiemelkedő eseményét, a TECHTOGETHER+-t az autopro.hu csapata, ahol jelen és jövő találkozik. A rendezvény keretében megtartott járműipari konferencián hazánk meghatározó iparvállalatainak top menedzserei adnak elő, az innovatív ipari trendekre fókuszáló szakmai találkozón pedig az itthon tevékenykedő kulcsszereplőkkel találkozhatnak az érdeklődők. A rendezvény harmadik pillérjeként hazánk legtehetségesebb egyetemistái mérik össze tudásukat a mérnökhallgatói verseny keretében.
A Széchenyi István Egyetem debütált a Times Higher Education világranglistáján is
Története során először került fel az egyik legnagyobb presztízsű világranglistára a győri Széchenyi István Egyetem, ami azt jelenti, hogy a világ egyetemeinek legjobb öt százalékába tartozik. Az eredmény óriási siker, a Times Higher Education rangsorának készítői ugyanis a felsőoktatási intézmények tudományos teljesítményét a legszigorúbb sztenderdek alapján mérik.
E-kereskedelmi útmutató: Hogyan növelhetjük a konverziót és az eladásokat az üzenetküldő alkalmazásokkal?
Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.
Tiltólistás időrabló vagy egyre inkább hasznos edukációs eszköz a platform?
A TikTok népszerűsége az oldal 2017-es indulása óta töretlen. Egy friss felmérés szerint a 4 és 18 év közötti gyerekek naponta átlagosan 91 percet töltenek el rajta. A tiktokozó diákok több, mint 60%-a szerint a rövid videók segítenek a tanulásban és a házi feladat elkészítésében is, tehát edukációs céllal is pörgetik a feed-et, nem csak a szórakozás miatt.