Rekordszámú diák és csapat jelentkezett a K&H pénzügyi vetélkedőjére

forrás: Prím Online, 2022. február 22. 20:04

Rekordszámú versenyző nevezett be idén a tizenkét éves múlttal rendelkező K&H Vigyázz, kész, pénz! vetélkedőre, amelynek keretében a diákok 3-5 fős csapatokba verődve ismerkedhetnek meg a pénzügyi tudatosság alapjaival és a mindennapi bankolással. Összesen 2423 csapat és 9922 diák jelentkezett 585 iskolából. Ez nevezői csúcsot jelent a vetélkedő történetében, egyrészt több mint 850 csapattal többen jelentkeztek a tavalyi tanévhez képest, másrészt 10 százalékkal meghaladja a járvány előtti, 2019/20-as évi létszámot is. A különdíjak nyertesei is kihirdetésre kerültek.

Minden eddiginél több versenyző vágott neki a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő idei fordulóinak – közölte a bank. Az első fordulóra összesen 9922 diák 2423 csapatot alkotva nevezett be a versenyre 585 iskolából. Ez nevezői rekordot jelent, a 2011-ben útjára indult vetélkedősorozatban, 10 százalékkal meghaladva a járvány előtti szintet.

 

Az első fordulót követően a K&H Bank a különdíjakról is döntött: a legtöbb diákot felkészítő személy és a legtöbb diákot nevező iskola, valamint a legtöbb diákot nevező leghátrányosabb helyzetű kistérségekben működő iskola is különdíjban részesült. Minden különdíj nyertes pénz és tárgynyereményt is hazavihet.

 

 

Miért fontos? 

“A kiemelkedő érdeklődés elsősorban annak köszönhető, hogy a pandémia miatt hirtelen, egyik napról a másikra megváltoztak a mindennapok, ezen belül sokak pénzügyi helyzete is. Erre pedig azonnal reagálnia kellett a háztartásoknak.  Fókuszba került a pénzügyi tudatosság, amely egy bármikor előálló rendkívüli helyzetben megoldást nyújthat az érintetteknek. A járványhoz köthető változás természetesen érintette a diákokat, gyerekeket is, egyben világossá tette, hogy még nagyobb szükség van a pénzügyi oktatásra. Nemcsak a pandémiás hatás, hanem az elképesztő sebességgel haladó digitalizáció is hozzájárult ahhoz, hogy még népszerűbbé váljon a vetélkedő.” – mondta Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója. Hozzáfűzte: “A bank több mint 10 évvel ezelőtt azért indította el a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedőt, hogy a felnövekvő generáció olyan pénzügyi tudást kapjon a kezébe, melynek segítségével felnőttként okosan lesz képes dönteni saját pénzügyeiről.” A vetélkedőhöz készített ismeretanyag illeszkedik a mai elvárásokhoz, KáPé, az animált vlogger meséli el kalandjait arról, hogyan sikerül összegyűjtenie a kiszemelt játékkonzol árát. Az epizódsorozat bemutatja többek között, hogy mi az a hitel, mit jelent az öngondoskodás, miért és hogyan érdemes takarékoskodni, továbbá ismerteti a biztonságos online vásárlás menetrendjét is. 

 

Fordulók, nagyszabású végjátékkal

Az idei vetélkedőnek összesen négy állomása van, amelyek online kerülnek megrendezésre: a lezajlott első forduló, majd a márciusi második forduló után következnek a regionális középdöntők.

 

A továbbjutó csapatok a várhatóan május 10-11-én sorra kerülő online döntőben mérkőznek meg egymással. A döntőben a regionális középdöntő legjobb csapatai, korosztályonként 8-8 csapat versenyezhet az első helyért. Mind a négy korosztályban 5-5 feladványt kell a csapatoknak megoldaniuk, amelyek elsősorban a pénzügyi ismeretek gyakorlati alkalmazásának képességét mérik fel, az eredményhirdetés pedig május 17-én lesz. 

 

A K&H nyereményözönnel készül a döntő győztesei számára is: a 3-4. és 5-6. osztályosok többek között Segwayt, Mediapadet és fejhallgatót nyerhetnek. A 7-8. és 9-11. osztályosok PocketBookért, okosóráért, hordozható hangszóróért versenyezhetnek, a győztes diákokat és csapatokat felkészítő pedagógusok vagy szülők 80-120 ezer forintos ajándékutalványt kapnak. A legjobban szereplő csapatok pedig 200-300 ezer forintos ajándékutalvánnyal lesznek gazdagabbak.

Kulcsszavak: vetélkedő

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kiskaput nyitott a hirdető cégeknek a Facebook

30-40 százalékkal is jobban támogatja a Facebook algoritmusa a videókat a képeknél és a szöveges tartalmaknál, de a nem hirdetett bejegyzések nagyságrendekkel kevesebb embert érnek el a platformon. Berta Gergő, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség ügyvezető tulajdonosa arról beszélt, 2023 egyik nagy újdonsága, hogy a Facebook dedikált ügynökségekkel szerződik le annak érdekében, hogy minél egyedibben tudja kiszolgálni a közönséget. Az együttműködő partnerek így olyan béta fejlesztésekhez, algoritmus frissítésekhez és beállítási opciókhoz jutnak hozzá, melyeknek köszönhetően eredményesebb és költséghatékonyabb kampányokat tudnak folytatni már a tesztidőszakban.

2023. március 23. 17:58

Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában

Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei március 23-án Kínában. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate okosóra és a HUAWEI FreeBuds 5 vezeték nélküli fülhallgató. Az új termékek hamarosan Európában is elérhetőek lesznek, a bemutatót május 9-én, Münchenben tartja a gyártó.

2023. március 23. 16:33

Már toronymagasan előzik a zenei CD-k a bakelitlemezeket a Vaterán

Míg négy évvel ezelőtt a “bakelitek” voltak a legkelendőbb használt fizikai zenei kiadványok az online piactéren, a 2022-es számok a zenei CD-k előretörését mutatják, mára toronymagasan ez a legnépszerűbb zenei formátum a Vaterán. Mindez teljesen ellentétes a globális trendekkel, amelyek épp a CD hanyatlását, és a vinyles kiadványok forgalmának növekedését mutatják. A Vaterán 2019-hez képest 60 százalékkal, 2021-hez képest pedig durván hatezerrel több, mintegy 36 ezer zenei CD-vel kapcsolatos tranzakció valósult meg, vinylből viszont 42 százalékkal kevesebb.

2023. március 23. 15:50

Az ABB szerint minden évben újabb 8,56 milliárd köbméter szennyvíz kezelése szükséges

A globális szennyvíztisztítási kapacitást évente 8,56 milliárd köbméterrel kell növelni, és évente 469* új szennyvíztisztító létesítménybe kell beruházni ahhoz, hogy az Egyesült Nemzetek Szervezetének (ENSZ) célkitűzései teljesüljenek**. Ezek az ABB által megrendelt független kutatás eredményei a 2023. március 22-i Víz Világnapja (WWD) kapcsán.

2023. március 23. 15:05

Minőségi mobilra vágyik a magyar, kedvezményes áron

A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó érték-arányú telefonokat részesíti előnyben, és kifejezetten keresik az akciókat. Most induló promóciójában a szolgáltató 0 forintért hazavihető HONOR X7a készülékkel támogatja, hogy a megbízható hálózat élményét ügyfelei megoszthassák egymással.

2023. március 23. 13:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció

2023. március 21. 09:59

Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás

2023. március 14. 20:32

IT Akadémiát indított a BME VIK és a Qualysoft

2023. március 9. 14:08

DEUTSCHE TELEKOM innovációk az idei Mobil Világkiállításon

2023. február 28. 12:48