Tíz munkavállalóból négy nő a világ egyik legnagyobb kínai tech vállalatánál

forrás: Prím Online, 2022. március 8. 12:41

A Hisense kínai központjában több mint 40 százalékos a női dolgozók aránya, amellyel a cég a globális női munkaerő-átlag feletti arányt tudhat magáénak.

A Világgazdasági Fórum 2021-es Globális Nemek Közötti Szakadék Jelentése szerint a nemek közötti egyenlőség több mint 135,6 évnyi távolságra van. A probléma kezelése érdekében az idei Nemzetközi Nőnap tematikája a "Nemek közötti egyenlőség egy fenntartható holnapért" címet kapta, amelynek célja, hogy globális szinten is sokszínű, méltányos és befogadó munkahelyeket teremtsenek a nők számára. 

 

41 százalék a női dolgozók aránya

A vállalat felismerve azokat az akadályokat és kihívásokat, amelyekkel a nőknek – különösen a karrier terén – szembe kell nézniük, kiemelt célként jelölte meg a kiegyensúlyozott, sokszínű és egyenlő feltételeket biztosító munkahely megteremtését. Jelenleg a Hisense International globális munkaerejének 41,6 százaléka nő, ez a szám pedig magasabb, mint a Világbank legutóbbi, 38,89 százalékos globális női munkaerő-átlaga. Ráadásul a vállalaton belül egyre több női alkalmazott tölt be kiemelt pozíciókat.

 

Nőkért a sportban

A Hisense nem csupán saját munkavállalói körében büszke a nők magas arányára: a cég szeretné, ha más, sokak által még mindig kimondottan férfiasnak gondolt területen is több figyelem irányulna a hölgyekre, így büszke partnere a 2022-es női labdarúgó-Európa-bajnokságnak (UEFA Women's Euro 2022), továbbá az UEFA-val közösen kampányt is indít ("Remember the Name" néven), hogy szélesebb körű figyelmet vonzzon a női labdarúgásra, megadva ezzel a női játékosoknak járó elismerést. 

Kulcsszavak: Hisense +céginfo

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09