Tíz munkavállalóból négy nő a világ egyik legnagyobb kínai tech vállalatánál

forrás: Prím Online, 2022. március 8. 12:41

A Hisense kínai központjában több mint 40 százalékos a női dolgozók aránya, amellyel a cég a globális női munkaerő-átlag feletti arányt tudhat magáénak.

A Világgazdasági Fórum 2021-es Globális Nemek Közötti Szakadék Jelentése szerint a nemek közötti egyenlőség több mint 135,6 évnyi távolságra van. A probléma kezelése érdekében az idei Nemzetközi Nőnap tematikája a "Nemek közötti egyenlőség egy fenntartható holnapért" címet kapta, amelynek célja, hogy globális szinten is sokszínű, méltányos és befogadó munkahelyeket teremtsenek a nők számára. 

 

41 százalék a női dolgozók aránya

A vállalat felismerve azokat az akadályokat és kihívásokat, amelyekkel a nőknek – különösen a karrier terén – szembe kell nézniük, kiemelt célként jelölte meg a kiegyensúlyozott, sokszínű és egyenlő feltételeket biztosító munkahely megteremtését. Jelenleg a Hisense International globális munkaerejének 41,6 százaléka nő, ez a szám pedig magasabb, mint a Világbank legutóbbi, 38,89 százalékos globális női munkaerő-átlaga. Ráadásul a vállalaton belül egyre több női alkalmazott tölt be kiemelt pozíciókat.

 

Nőkért a sportban

A Hisense nem csupán saját munkavállalói körében büszke a nők magas arányára: a cég szeretné, ha más, sokak által még mindig kimondottan férfiasnak gondolt területen is több figyelem irányulna a hölgyekre, így büszke partnere a 2022-es női labdarúgó-Európa-bajnokságnak (UEFA Women's Euro 2022), továbbá az UEFA-val közösen kampányt is indít ("Remember the Name" néven), hogy szélesebb körű figyelmet vonzzon a női labdarúgásra, megadva ezzel a női játékosoknak járó elismerést. 

Kulcsszavak: Hisense +céginfo

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Majd ötödével nőtt egy év alatt a Huawei márkaértéke

Tizennyolc százalékkal, 64.887 milliárd euróra nőtt a Huawei Technologies márkaértéke, ezzel már a kilencedik helyen áll az Európai Márkaintézet (European Brand Institute) 2022-es évi TOP100 globális márkákat rangsoroló listáján. A független tanácsadó szervezet által készített rangsor 16 szektor több mint 3000 vállalatának és azok márkáinak elemzésével a 2021-es pénzügyi év adatai alapján készült. A Huawei egy év alatt négy helyet lépett előre, immár a második legértékesebb kínai, és az ötödik legértékesebb technológiai márka a világon. 

2022. december 1. 09:56

Glami.hu: rekordokat döntött az idei Black Friday az online divatkereskedelemben

A több mint 200 magyar és nemzetközi webshop 1,4 millió termékét katalogizáló Glami.hu divatkereső statisztikái szerint az e-kereskedelem fellendülésének két erős éve után idén is tovább növekedett minden kulcsfontosságú mutató a Black Friday hete során.

2022. november 30. 21:18

Egyre jobban megéri párhuzamosan több csatornán kommunikálni az ügyfelekkel

A fiatalabb generációk egyre aktívabbak, nekik pedig más igényeik vannak a vállalatokkal való kapcsolattartásban is. Egyre inkább felértékelődik a személyes ügyintézésben is a digitalizáció és a többcsatornás ügyfélkiszolgálás, hiszen napjainkban egymással párhuzamosan működnek ezek a csatornák.

2022. november 30. 14:03

Cégfelvásárlásokkal kerülnék el a recessziót a vállalatvezetők

A koronavírus-járvány visszatérésétől, még tovább növekvő geopolitikai feszültségektől és az inflációtól tartanak leginkább a vezérigazgatók – derül ki az EY 760 CEO megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Minden második vezető cégfelvásárlást tervez egy éven belül. Két kulcsterületet is kiemeltek, ami kritikus fontosságú lesz a versenyképesség fenntartásához.

2022. november 30. 12:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovatív építőipari vállalkozás vezetőit díjazta a FIVOSZ

2022. november 29. 12:39

December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!

2022. november 23. 09:55

Az energiatárolás lehet a válság megoldásának kulcsa

2022. november 18. 09:55

Iskolák is lehetnek a kiberbűnözők célpontjai?

2022. november 7. 15:56