A FedEx Express újabb európai piacokon vezeti be nemzetközi e-kereskedelmi szolgáltatását

forrás: Prím Online, 2022. április 2. 14:55

Már 24 európai országban érhető el a FedEx Corp., a világ legnagyobb expressz fuvarozási vállalata leányvállalatának, a FedEx Expressnek a nemzetközi, e-kereskedelmi, adott napra történő kiszállítási szolgáltatása, melynek révén a szolgáltatást megrendelők a világ 47 országába továbbíthatják küldeményeiket. A FedEx International Connect Plus (FICP) szolgáltatás 2021 óta működik sikeresen 10 országban*, melyhez mostantól további 14 ország csatlakozik, Dánia, Görögország, Írország, Luxemburg, Norvégia és Svájc mellett a kelet-európai régió számos országa, így Csehország, Észtország, Magyarország, Lettország, Litvánia, Románia, valamint Szlovénia.

„Nagy örömmel és büszkeséggel tölt el, hogy a FedEx International Connect Plus mostantól Kelet-Európa főbb piacain is elérhető” – mondta Mariusz Mik, a FedEx Express Eastern Europe szárazföldi szállítmányozásért felelős alelnöke. „Ennek köszönhetően gyors és tervezhető kézbesítéssel kapcsoljuk össze az e-kereskedelmi szolgáltatókat az ügyfeleikkel, hogy még több előnyt élvezhessenek. A megbízhatóság, a rugalmasság, a kézbesítés során tapasztalt felhasználói élmény és az értékes szolgáltatások kulcsfontosságúak, mivel egyre többen vásárolnak online.”

 

A vállalat így immár a világ GDP-jének közel 90%-át éri el szolgáltatásaival, az FICP pedig lehetővé teszi az e-kereskedelmi vállalatok számára, hogy továbbfejlesszék üzleti tevékenységüket Európában és azon kívül. Ezen vállalatok az online vásárlóik számára Európán belül 1-3, Észak-Amerikába 3-4, Ázsiába és a csendes-óceáni térségbe pedig 3-5 napon belül** célba tudják juttatni küldeményeiket vonzó áron, és ezzel jelentősen javíthatják versenyképességüket az adott piacon.

 

 

„A globális e-kereskedelmi értékesítések 2022-ben várhatóan meghaladják az 5000 milliárd dollárt, 2025-re pedig 7000 milliárd dollár fölé ugorhatnak” – állítja Wouter Roels, a FedEx Express Europe nemzetközi marketingért felelős alelnöke. „Ez hatalmas üzleti lehetőséget teremt az európai vállalkozások számára. Az FICP szolgáltatás kiterjesztésével a növekvő kelet- és észak-európai piacokon a FedEx Express hozzájárul ahhoz, hogy összekapcsolja a térség vállalkozásait egy jóval nagyobb potenciális ügyfélkörrel a globális és Európán belüli piacokon.”

 

Alapjaiban átalakult a kiskereskedelem a világjárvány következtében, mind belföldön, mind a határokon átívelő e-kereskedelmi értékesítések terén is – erről tanúskodnak a nemzetközi fogyasztói kutatások. Egy negyven országra kiterjedő, 2020-as kutatás szerint 37 százalékkal nőtt azok száma, akik határon átívelő online vásárlást bonyolítottak le a pandémia hatására, és a megkérdezettek 28 százaléka állította, hogy a jövőben még többet fog vásárolni külföldi kiskereskedőktől. A kézbesítési folyamat elemeiről kérdezve a vásárlók rámutattak arra, hogy számukra az egyik legfontosabb tényező a kiszállítás gyorsasága. Erre utal, hogy a megkérdezettek 71 százaléka olyan online kiskereskedőt választana, amely rugalmas kézbesítési lehetőségeket kínál. 

 

Az FICP szolgáltatás megbízhatóságot nyújt nemzetközi, meghatározott napon történő kézbesítéshez, mely kiegészül a FedEx vámszakértői csapatának szaktudásával és a nyomon követési lehetőségekkel. Az e-kereskedők értesítéseket küldhetnek a vevőknek, akik nyomon követhetik a csomag útját és módosíthatják a kézbesítés helyét és időpontját is a FedEx Delivery Manager online eszközön keresztül, amennyiben szükséges. Az FICP továbbá nagyobb átláthatóságot, ellenőrizhetőséget és kényelmet biztosít mind a kereskedők, mind a vásárlók számára online megrendeléseik során.

 

______________ 

* Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Lengyelország, Ausztria, Svédország, Belgium és Hollandia.

**A tranzitidők elérhetősége függ a küldeményfeladási és a rendeltetési helytől. Az alkalmazandó szerződési feltételekről és a szolgáltatásról részletesen a fedex.com oldalon olvashat.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05