Rekord mennyiségű öntvényt állít elő a Busch-Hungária
Több mint 43 ezer tonna nehézgépjármű-alkatrész előállításával működésének legsikeresebb évét zárta tavaly a győri Busch-Hungária. Magyarország legnagyobb vasöntödéje húsz százalékkal emelte termelési volumenét 2021-ben, jelentős műszaki beruházásai révén ma már óránként több mint 20 tonna hulladékvas beolvasztására és újrafelhasználására képes. A 360 dolgozót foglalkoztató vállalat pénzügyi értelemben is erős évet tudhat maga mögött, árbevétele tavaly csaknem 66,5 millió euró volt.
Az európai vasöntészeti piacon is kiemelkedő eredményt a Busch-Hungária intenzív technológiai fejlesztésekkel alapozta meg. „Lezártunk egy ötéves innovációs periódust, melynek keretében közel 19 millió euró értékben hajtottunk végre beruházásokat. Ennek eredményeként a tavalyi év végén 25 százalékkal növeltük az olvasztási kapacitásunkat, ami azt jelenti, hogy a feldolgozható alapanyag mennyisége másfélszeresére nőtt 2017-hez képest. Ezzel párhuzamosan iparági viszonylatban is kimagasló szintre, 80 százalék fölé emeltük az üzem kihasználtságát, valamint maximalizáltuk a műszaki rendelkezésre állást” – fejtette ki Hegymegi Dávid, a Busch-Hungária ügyvezető igazgatója.
A győri vállalat több mint 43 ezer tonna magas minőségű öntvényt állított elő tavaly, ami öt év távlatában 51 százalékos növekedést jelent. A Busch-Hungária a piaci igények változásait rugalmasan kezelte, így üzletileg is jelentős sikert ért el, árbevétele 2021-ben közel 66,5 millió euró volt, ami 53 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A győri öntöde fejlesztése ezzel korántsem ért véget, a cég a következő években is folytatja kapacitásbővítő és hatékonyságnövelő beruházásait, illetve a munkakörülmények javítása és a fenntarthatóbb működés érdekében folyamatosan korszerűsíti üzemi területét és irodaépületeit.
„Mérföldkőhöz értünk a szempontból is, hogy vállalatunk 15 éve csatlakozott a németországi BPW Csoporthoz, és ezzel nagy lépést tettünk a mai sikereinkhez vezető úton – tette hozzá Hegymegi Dávid. A Busch-Hungária megerősítette a járműipar élvonalához fűződő kapcsolatait, és az öntészet győri hagyományainak megőrzése mellett számos innovációval európai szinten is kivívtuk a szakma elismerését. Az előttünk álló években nemzetközi pozíciónk erősítésén dolgozunk, hogy az európai vasöntészet meghatározó szereplőjévé válhassunk.”
Kapcsolódó cikkek
- Üvegoptikás nyílászárót fejlesztett családi házakra egy magyar cég
- Különleges technológia segíti a műemléki szélmalmok megőrzését
- Világhírű cég jelenik meg Magyarországon
- 50 helyet lépett előre a MATE a QS agrártudományi ranglistáján
- 71 milliárdra nőtt a Huawei márkaértéke
- A Bosch Rexroth erősíti gyártásautomatizálási üzletágát
- Közzétette féléves pénzügyi jelentését a Delta Technologies
- A Bridgestone bejelentette E8 kötelezettségvállalását 2030-ig
- Ezek a világ legetikusabb vállalatai 2022-ben
- A hazai Kyndryl Ügyfél Innovációs Központ 25 éves fennállását ünnepli
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.