Megújul a Telekom TV portfóliója és nem lineáris TV szolgáltatása
Mától még több tartalom és számos csatorna esetében még jobb minőség! Ez jellemzi a Telekom új televíziós kínálatát. A megújult FilmPremier és a FilmKlub tovább bővül igazi közönségkedvencekkel és szinkronizált premier filmekkel.
Április 13-ától egyszerűbb lesz a televíziós csomag kiválasztása, mert a Telekom kínálata egyszerre lesz modern, letisztult és még inkább sokrétű a tartalom vonatkozásában. Mindenki könnyedén megtalálhatja a számára ideális és minőségi megoldást.
• A TV portfólió új prémium díjcsomaggal bővül, melyet mind az IPTV, mind a Telekom TV előfizetők igényelhetik. A díjcsomag már a március 8-án indult HBO Max streaming szolgáltatást is magában foglalja. A korábbi Alap, Szuper Családi HD, Szuper Családi Mozi díjcsomagok új nevet kaptak, ezentúl Telekom TV S, M, L és L + HBO Max csomagokkal találkozhatnak az ügyfelek.
• 11 db, eddig csak SD-ben elérhető csatorna már HD minőségben is elérhető lesz, valamint további egy új csatornával, a HGTV-vel bővül a televíziós kínálat SD és HD minőségben is (a legkisebb csomag kivételével).
• A Telekom TV-hez igénybe vehető 4K minicsomag újabb csatornával, a FunBox UHD-vel bővül változatlan ár mellett, így már négy csatornát tartalmaz.
• A Record&Go opció által kínált 30 óra felvételi lehetőség a díjcsomag részeként bekerül a Telekom TV L és L+HBO Max csomagokba (az S és M csomagok mellé továbbra is opcióként vehető igénybe).
Mindezek mellett megújul az otthoni moziélmény is. Ami nem változik, az a filmek szeretete, és hogy még könnyebb legyen az eligazodás, ez a szolgáltatás is új nevet, új funkciókat kap.
• A FilmPremier – korábbi Telekom Videotéka – arra ad lehetőséget, hogy az alkalomhoz, kedvhez illően lehessen filmet választani, egyszeri díj ellenében kölcsönözni.
• A FilmKlub – korábbi Moziklub- pedig havidíj ellenében elérhető és onnan bármi, bármikor lehívható.
A névváltozásnál fontosabbak azonban az új funkciók, amelyekkel az on demand szolgáltatások bővülnek:
FilmPremier:
• Újdonság, hogy hollywoodi filmstúdióktól érkeznek filmek, melyek a szokásos 3-4 hónap helyett már röviddel a mozipremierrel egy időben vagy röviddel azt követően elérhetővé válnak a FilmPremieren. Április 18-tól elérhető a kínálatunkban a mozikban népszerű, új Batman film.
• A fejlesztéseknek köszönhetően az új Telekom TV platformon hamarosan egyre több hollywoodi filmstúdiótól érkező tartalmat élvezhetnek előfizetőink akár 4K minőségben.
FilmKlub:
• Áprilistól több HD minőségű tartalom várható a FilmKlubban. Már az első hónapban 500 db HD film, illetve sorozatepizód lesz elérhető, és céljuk az, hogy ez a szám hónapról hónapra emelkedjen.
• Néhány héten belül bevezetésre kerül az új, felhasználóbarát ajánlórendszer annak érdekében, hogy a Telekom ügyfeleinek a lehető legkevesebb időt kelljen tölteniük a tartalmak kiválasztásával.
A Telekom folyamatosan azon dolgozik, hogy ügyfelei visszajelzéseit figyelembe véve a lehető legjobb ügyfélélményt biztosítsa a TV szolgáltatások terén is. Ennek egyik jelentős állomása lesz a SmartBox kezelőfelület teljes megújítása a következő hónapok során, ami új szintre emeli majd a tévézés élményét.
Kapcsolódó cikkek
- Kisvállalkozóknak segít a Telekom szolgáltatása
- A Travelxp már Magyarországon is elérhető a Telekom jóvoltából
- Segítség az Ukrajnában tartózkodó Telekom ügyfeleknek
- Már több mint 3 millió otthon és vállalkozás számára kínál gigabites sebességet a Telekom
- Újabb nemzetközi építészeti díjat nyert a Telekom Székház
- Extrákkal bővített közvetítés a téli olimpiai játékokról a Telekomnál
- 6 GB mobilnet a Telekom KKV ügyfeleinek a digitális elképzelésekhez
- Mérséklődő adatforgalomról számolt be a Telekom
- A Telekom elindítja a magyar podcast világ legfontosabb gyűjtőhelyét
- Szívdobbanás számláló: a dicsőség mellett 1 millió lájkot is hoz egy érem
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az Apple TV+ tartalmait vizsgálta a Médiatanács
A helytelen korhatár-besoroláson túl a korhatár-minősítés sem volt jól látható helyen feltüntetve az Apple TV+ műsorkínálatot tartalmazó felületén – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület bejelentés nyomán egy sorozatepizódot is vizsgált, illetve bírságot szabott ki a Körmend FM szolgáltatójára a szerződéses vállalások nem megfelelő teljesítése miatt.
Új switchekkel pörög fel a megfigyelési piac
A biztonsági kamera technológiák fejlődését követően a PoE switchek is fontos szerepet játszanak a megfigyelő rendszerek telepítésében. A switch kialakítás területén piacvezető Zyxel kifejezetten erre az igényre válaszolva alkotta meg a GS1350 PoW switch sorozatát. A portok változatos számának és a magas teljesítmény tartaléknak köszönhetően eszközeikkel akár úgy is könnyedén működtethetők a biztonsági kamera hálózatok, hogy egyszerre minden port csatlakoztatva van.
Sikeresen átköltöztek a DIGIMobil ügyfelei a Vodafone hálózatára
2023. június 1-től a DIGIMobil és a DIGINet Aktív 50 ügyfelei a Vodafone Magyarország belföldi mobilhálózatát használják, így az előfizetők jelentősen nagyobb, csaknem országos lefedettséget élvezhetnek – mindehhez a DIGI 2023. december 31-ig garantálja a korábbi előfizetésekben szereplő kedvező, 4 forint/perces tarifát. Az érintett ügyfeleknek nem kell kicserélniük SIM-kártyájukat az új hálózatra való átálláshoz, azonban az adatroaming bekapcsolására, illetve egyes készülékeken a manuális hálózatválasztásra is szükség lehet.
Gazdaságos megoldás egyszerűsíti az áruszállítást
Ahhoz, hogy egy termék eljusson A-ból B pontba, az esetek nagyon nagy százalékában egy dologra biztosan szükség van: ez az úgynevezett sztreccsfólia. A raklapcsomagolás gazdaságosabb és kedveltebb fóliatípusát lehetővé tette egy magyar cég úgy, hogy az nemcsak gazdaságosabb lett a piacon kapható termékeknél, de környezetbarát is, hiszen a vékonyabb fólia használatával kevesebb hulladék keletkezik. Az AMCO Csomagolástechnikai és Konzultációs Kft. innovációja az áruszállítást nagyságrendekkel könnyítheti meg a közeljövőben.
Értékké válik a személyes adat a vásárlók számára
Az online megoldások térnyerése tudatosabbá tette a vásárlókat, akik ma már legszívesebben csak akkor adnák meg a személyes adataikat, ha valódi kedvezményeket kapnak cserébe – derül ki az EY 21.000 fogyasztó körében végzett nemzetközi felméréséből.