Megvan a legjobb szakdolgozat a digitális marketingről
Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye. A most harmadik alkalommal meghirdetett versenyre számos érdekes, színvonalas szakdolgozat érkezett be a szervezőkhöz. A pályázatot szponzoráló Google, Group M és OMD munkatársaiból, az IAB Hungary tagjaiból és további két szakértőből álló zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok kerültek díjazásra.
Alapszak
• Cím: „Tégy jót és beszélj róla!” – Az e-wom szerepe a nonprofit szervezetek online marketingkommunikációjában
• Szerző: Koblencz Dóra Viktória (Budapesti Corvinus Egyetem- Kereskedelem és marketing)
• Konzulens: Markos-Kujbus Éva
Mesterszak
• Cím: Taka a celebvilágnak – előkelő púposkodás a közösségi médiában // A hitelesség és a paraszociális kapcsolat vizsgálata az influencer-marketing korában
• Szerző: Szabó Ákos (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing)
• Konzulens: Dr. Mitev Ariel Zoltán
Az ünnepélyes díjátadásra március 31-én került sor, a pályázat nyertesei (végzett hallgató és konzulense) pénzjutalomban részesültek. Koblencz Dóra Viktória oklevelét a pályázatot szintén támogató RTL Magyarország képviseletében Rényi Balázs adta át.
Az IAB Hungary blogján interjúkat lehet olvasni a nyertesekkel: https://iab.hu/cimke/szakdolgozat/
A zsűriről
A pályaművek értékelésében részt vettek:
a szponzorok részéről
• Kovács Péter (Google),
• Török Dia (GroupM),
• Néz Kata (OMG),
az IAB elnökség részéről
• Sopov István (Adaptive Media, IAB Elnök),
• Papliczky Pál ügyvezető,
• Kenessey Adrien (Telex, az IAB Oktatási munkacsoport tagja),
valamint
• Szerényi Szabolcs kommunikációs szakértő,
• Dr. Bíró-Szigeti Szilvia (EMOK).
Indul a 2022-es pályázat
Az IAB Hungary, mint a digitális reklámipar szakmai szervezete, az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával szakdolgozati pályázatot hirdet a felsőoktatásban végzett hallgatók számára.
Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett dolgozattal lehet, amelyet 2021. augusztus 1. és 2022. július 31. között védett meg a szerzője. Pályázni lehet alapszakos és mesterszakos szakdolgozattal is.
A pályázat feltételei:
– sikeresen letett záróvizsga (legalább jó minősítésű diplomával)
– digitális marketinggel foglalkozó szakdolgozat
– kitöltött jelentkezési lap
Jelentkezés: https://iab.hu/legjobb-szakdolgozat-a-digitalis-marketingrol/
A pályázat határideje: 2022. november 30.
Eredményhirdetésre a bírálatokat követően, várhatóan 2023. márciusában kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult az LG nemzetközi innovációs versenye, várják a jelentkezőket
- Világszínvonalú innovációs teljesítményeket ismertek el
- Magyar díjeső a nemzetközi World Summit Awards versenyén
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- ABB globális projektfejlesztési felhívás startup cégek számára
- Tervezz, pályázz, nyerj!
- Díjat alapított a piacvezető online számlázó
- Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!
- Magyar fiatalokkal dolgozik együtt a jövő innovációin a Samsung és az EdisonKids
- Digitális alkalmazásokat díjazott a Pénzügyminisztérium
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is keresi a jövőformáló ötleteket a Samsung és az EdisonKids
Jövőtervezésre és kreatív problémamegoldásra invitálja a Samsung és az EdisonKids a hazai fiatalokat. Az idén harmadik alkalommal induló kihívás egy páratlan lehetőség arra, hogy a diákok a tanáraikkal és elismert szakemberek együttműködve olyan közösségi teret, alkotóműhelyt hozzanak létre, ahol egymást inspirálva közösen gondolkodhatnak olyan megoldásokon, amelyek pozitívan hatnak mindannyiunk életére. A Megoldások a holnapért kezdeményezés nem csak motiváló közösséget és egyedülálló képzést biztosít: a nyertes diákok, tanárok, valamint iskoláik összesen 6 millió forint értékben nyerhetnek Samsung készülékeket.
Már lehet jelentkezni a Magyar Ipari Célgép Nagydíjra
Harmadik alkalommal nyitotta meg nevezési felületét az ország legnagyobb ipari célgép versenye, amelyre az egyszerű géptől a korszerű technológiákon át az Ipar 4.0 szempontjainak megfelelő célgépekkel újra várják a pályaműveket. Szakmai zsűri értékelése alapján a meghirdetett 6 kategória első helyezettjeit a Gépész Szalonban hirdetik majd ki 2023. június 28-án, a Magyar Ipari Célgép Nagydíj díjátadóján.
Január 15-ig meghosszabbították a Mesterecset pályázat határidejét
A Magyar Államkincstár január 15-ig várja az alkotásokat a hetedik alkalommal meghirdetett Mesterecset pályázatára. Ebben az évben két téma közül lehet választani: az egyik a „Családom és a Kincstár”, a másik pedig az „Így takarékoskodik egy szuperhős”.
Elindult a Vodafone Alapítvány 15 millió forint összdíjazású pályázata
Ismét lehet pályázni a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díjra. A korábbiakhoz hasonlóan szintén három – Kis- és középvállalkozások digitalizációja, FinTech és Fenntartható energia – kategóriában várja a pályamunkákat a zsűri. A pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy ösztönzze és felkarolja azon innovátorokat, akik digitális fejlesztésekkel kínálnak megoldást a társadalom és a gazdaság legégetőbb problémáira. A pályázatra magánszemélyek, startupok, non profit szervezetek és vállalkozások jelentkezhetnek 2022. december 19. és 2023. február 17. között, a Vodafone Digitális Díj pályázati felületén keresztül.
Internettel kapcsolatos pályázatok gyerekeknek és fiataloknak
2023-ban 20. alkalommal rendezik meg az Európai Unió tagállamaiban, így hazánkban is a Biztonságos Internet Napot (SID). A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat, mint az európai Safer Internet Program (SIP) konzorciumvezetője, két pályázatot is kiírt az eseményhez kapcsolódva gyerekeknek.