6260 virágot ültet a Vodafone a Föld napja alkalmából
A Föld Napja alkalmából összesen 6260 sárga és kék virágot ültetnek el a Vodafone dolgozói Kecskeméten. Az ukrán zászló színeit megidéző növényeket úgy helyezik el, hogy azok a béke jelét formálják meg. A vállalat ezzel is szeretné kifejezni szolidaritását a háborúban érintettek felé, egyúttal állásfoglalást tenni a béke és a környezetvédelem ügye mellett.
Az idei Föld napja alkalmából a Vodafone Magyarország dolgozói önkéntes munka keretében összesen 6260 nefelejcset és árvácskát ültetnek el Kecskeméten. A kék és sárga színű virágokat úgy fogják elültetni az önkéntesek, hogy azok a béke jelét formálják meg. A Vodafone a Föld napja alkalmából szervezett akciójával elkötelezettségét fejezi ki a fenntarthatóság és a békés együttélés mellett, és teszi le voksát egy élhető jövő mellett.
A Vodafone ukrán menekülteket segítő intézkedései
Az ukrajnai háború kirobbanása óta a Vodafone Alapítvány 55 millió forinttal támogatta a segélyszervezetek munkáját, továbbá az Ukrajnában tartózkodó ügyfelei számára díjmentessé tette a roamingot, továbbá a hívás- és SMS-forgalmat, csakúgy, mint a Magyarországról Ukrajnába indított hívásokat és SMS-eket. A határátkelőhelyekre, vasútállomásokra és menekültszállókra WiFi hotspotokat és telefontöltő-állomásokat telepített a vállalat, továbbá a legfontosabb csomópontokon ideiglenes Vodafone-standokat helyezett ki, ahol díjmentes SIM-kártyákat biztosít az ukrán menekültek részére.
A Vodafone zöld intézkedései
A Vodafone mind lokális, mind csoport szinten elkötelezett híve a fenntarthatóságnak és bolygónk védelmének. A Vodafone csoportszintű céljai között szerepel, hogy 2030-ra a vállalatcsoport teljes karbonlábnyomát nettó nullára csökkenti, és ezt 2040-ig a teljes beszállítói- és partnerhálózatra is kiterjeszti. A vállalat ennek érdekében 2020-ban jelentette be, hogy teljes európai működésének elektromosáram-ellátását 2021 júliusáig 100%-ban megújuló energiaforrásokból fogja fedezni – beleértve a mobil, illetve vezetékes hálózatok, az adatközpontok, a kiskereskedelmi egységek, valamint az irodák energiaigényét. Ezt a vállalást a Vodafone leányvállalatok közül Magyarország teljesítette elsőként: a magyarországi ügyfelek már 2020 októbere óta kizárólag szél- és vízenergián alapuló szolgáltatásokat élvezhetnek. Szintén a környezettudatosság jegyében tette elérhetővé a Vodafone Magyarország ügyfelei számára a környezetbarát e-SIM-et az azzal kompatibilis készülékek vásárlása esetén, a nem eSIM-kompatibilis készülékek esetében pedig 100%-ban újrahasznosított műanyagból előállított SIM-eket biztosít az ügyfeleknek. A Vodafone Magyarország 2021 szeptemberében környezetvédelmi stratégiájának részeként a több mint 400 autóból álló gépjárműflottáját elkezdte környezettudatos modellekre cserélni, ezzel tovább csökkentve környezeti lábnyomát.
Kapcsolódó cikkek
- Hogy érzi magát a Föld? – országos kreatív alkotói pályázat a Föld napja kapcsán
- Föld Napja az LG-vel
- A megnövekedett adatigényhez igazítja lakossági mobilinternet portfólióját a Vodafone
- Ismét lehet jelentkezni a Vodafone Alapítvány innovációs pályázatára
- Online útmutató, hogy jól segíthessünk
- Idősotthonoknak adományoz tableteket és okostelefonokat a Vodafone
- Idén is a legvonzóbb munkahelyek között a Vodafone
- Tudóspalánták éjszakája
- Újabb áttörés az 5G ipari felhasználásában
- A karanténidőszak alatti példamutató tevékenységéért ismerték el a Vodafone Magyarországot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az Influence Media nyerte a Continental Magyarország kommunikációs tenderét
Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental országos vállalati kommunikációs osztályának, illetve a gumiabroncs üzletágának nyújt kommunikációs szolgáltatást.
Hamarosan rendelhető a Lenovo új VR headsetje
A kiemelt nemzetközi piacokon (többek között Magyarországon is) júniustól rendelhető a Lenovo vállalatok számára kifejlesztett új ThinkReality VRX all-in-one virtuális valóság (VR) headsetje. A magával ragadó, kényelmes, vékony kialakítású, hat mozgási szabadságfokú (6DoF) VR-megoldást a Snapdragon XR2+ Gen 1 processzor vezérli, színes, nagy felbontású átviteli képességeket biztosítva a kevert valóság alkalmazásokhoz. A ThinkReality VRX-et egy teljes körű, végponttól végpontig terjedő szolgáltatáscsomag is támogatja, amely biztosítja a szervezeti projektek sikerességét és megtérülését.
A Nikon kiadja az első tükör nélküli DX formátumú fix objektívet
A Nikon ma bővíti a NIKKOR Z DX objektívek kínálatát az első DX formátumú fix objektívvel. A NIKKOR Z DX 24mm f/1.7 objektív nagy fényerejű, éles, és közeli felvételekhez is kiváló, valamint gyenge fényben is remekül teljesít. A kompakt és sokoldalú objektív tökéletes fix objektív élénk mindennapi fényképekhez.
NIS2 és DORA: a kiberbiztonsági felzárkóztatás motorjai vagy újabb felesleges terhek?
Egyre inkább foglalkoztatja a vállalatokat az Európai Unióban, hogy hogyan fogja érinteni őket a NIS2, a felülvizsgált kibervédelmi irányelv, amely a 2016-os hálózat és információbiztonsági irányelv helyébe lép (NIS), illetve a Digital Operational Resilience Act (DORA), a pénzügyi szektor védelmének erősítését célzó rendelet. A NIS2 esetében a részletek még pontosításra várnak és a tagországok csak később ültetik át a nemzeti jogba az irányelveket, de az biztos, hogy az EU-n belül tevékenykedő cégeknek komoly munkát kell fektetniük abba, hogy eleget tegyenek a jogszabályoknak. Ha észszerűen implementálják az előírásokat a helyi jogrendbe, az jelentős előrelépést hozhat a hazai vállalatok kibervédelmi fejlettségében, ám ehhez kulcsfontosságú, hogy már most elkezdjék a felkészülést. A BlueVoyant szakértői áttekintették, hogy várakozásaik szerint mit jelentenek majd a gyakorlatban a jogszabályok.
A SteelSeries bővíti a díjnyertes Arctis Nova headset termékcsaládot
A SteelSeries, az úttörő Arctis headsetek és az új Arctis Nova sorozat létrehozója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, valamint a gaming- és esport perifériák világelső gyártója kiterjeszti az Arctis Nova univerzumot az Arctis Nova 4 bevezetésével, amely már Magyarországon is elérhető.