A Team Vitality bővíti a Philips monitors-szal létrehozott partnerségét
Az MMD, a kijelzők vezető szakértője és a Philips monitors márkalicencpartnere örömmel jelenti be, hogy bővíti a Team Vitality globális e-sportszervezettel meglévő nemzetközi partnerségi kapcsolatát. Korábban a Team Vitality FIFA-csapatát támogató partnerség mostantól a League of Legends-csapatokat is magában foglalja, amelyek részt vesznek a League of Legends Európa-bajnokságon (LEC) és a League of Legends francia ligájában (LFL).
A Philips monitors több évre szóló elkötelezettsége keretében csúcsminőségű monitorokkal látja el a Team Vitality világszínvonalú sportolóit, köztük a nyolcszoros LEC-győztes és a 2019-es világbajnok Luka „Perkz” Perkovićot, valamint a 2021-es LEC-győztes Matyáš „Carzzy” Orságot. Ezenkívül a Philips monitors logója is megjelenik a League of Legends- és a FIFA-csapatok mezein, amikor a legnagyobb európai e-sportversenyeken vesznek részt.
Új stratégiája keretében a konzol gaming mellett a PC gaming felé történő további nyitáson túl a Philips monitors a Team Vitality sportolóinak szakértelmét kutatási és fejlesztési célokra fordítja, hogy a legjobb monitorokat hozza létre a játékosok számára. A Philips monitors a Team Vitality Berlinben és a Stade de France-ban található élvonalbeli képzési létesítményeiben egyaránt biztosít monitorokat.
„Mindig is kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a legjobb felszerelést biztosítsuk játékosaink számára a legmagasabb szintű teljesítmény előmozdítása érdekében, ezért nagyszerű, hogy olyan megbízható partnerrel mélyíthetjük el az együttműködésünket, mint a Philips monitors. Ez annak is a bizonyítéka, amit a Team Vitality elért, hogy képesek vagyunk bővíteni meglévő partneri kapcsolatainkat”, – nyilatkozta Nicolas Maurer, a Team Vitality vezérigazgatója.
„Hihetetlen volt támogatni a FIFA-osztagot és az V.Hive létesítményt Philips Momentum konzol gaming monitorokkal a továbbfejlesztett edzési környezet biztosítása érdekében. Rendkívül örülünk, hogy idén elmélyíthetjük a partnerségünket, beleértve a PC gaming monitorokat és a League of Legends-csapatokat is”, – nyilatkozta Xeni Bairaktari, a Philips monitors és IT-kiegészítők globális marketingvezetője és vezető beosztású uniós márkamenedzsere. „A Philips monitors jelentős újdonságokkal és megújult technológiákkal fokozza az erőfeszítéseit, és a Team Vitality-vel való együttműködésünk segít abban, hogy a legjobb monitor-megoldásokat nyújtsuk a gamereknek.”
Kapcsolódó cikkek
- Villámgyors játékélményt kínálnak az új Philips gaming monitorok
- A Philips monitors három új PC gaming monitort mutat be
- Egyensúly a kényelem és a csatlakoztathatóság között
- Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Philips
- A Philips monitors új gaming monitorokkal jelentkezik
- Új Xboxhoz tervezett Philips Momentum monitorok
- A Super-Wide és a kiváló teljesítmény találkozása
- Philips Momentum, a világ első Xboxhoz tervezett monitora
- Fejlett biztonság egy rendezett munkaállomáshoz
- A Philips bejelenti két új érintőképernyős monitorsorozatát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hatékony átalakulás: a K&H IT gyorsítja a fejlesztéseket
Az utóbbi években a K&H IT részlege jelentős előrelépéseket tett a fejlesztési területen, melyet a digitális átállás és a növekvő fejlesztési igények katalizáltak. Az ágazatban tapasztalható versenyhelyzet és az ügyféligények folyamatos változása kihívások elé állította a bankot, amelyre hatékony és gyors válaszok kellettek.
Az inflációt vernék agyon az új közösségi platformon az influenszerek
Már 49 országban van jelen az új, egyre népszerűbb közösségi platform, mely sosem látott módon forradalmasítja vásárlási lehetőségeinket. A segítségével élménnyé válik a bevásárlás az online térben is, ráadásul olyan termékek is elérhetővé váltak, amelyekről eddig csak álmodtunk. Ebbe a trendbe szállnak most be influenszerek, akik eddig csak a közösségi oldalaikon népszerűsítették a luxustermékeket, nem kis felháborodást okozva ezzel jó néhány követőjüknek. Az Allyos, a közösségi platformok új generációja, ahová ingyen regisztrálhatunk profilt – akárcsak a Facebookon vagy a TikTokon – és tetszőleges árakon vásárolhatunk.