A Xiaomi ismét megszerezte a második helyet a magyarországi okostelefonpiacon

forrás: Prím Online, 2022. május 10. 13:59

A Canalys vezető piackutató szerint Magyarországon a Xiaomi 21%-os részesedéssel második szereplő a magyar okostelefonpiacon, a társaság 2021 negyedik negyedéve óta tartja ezt a pozíciót. A Xiaomi éven belüli növekedése a magyar piacon 2022 első negyedévében 45% volt.

A világpiacot nézve, a szóban forgó időszakban a Xiaomi a harmadik legtöbb okostelefont hozta forgalomba, ezzel párhuzamosan fokozatosan erősíti a pozícióit a prémium szegmensben. Tavaly novemberben a MIUI havi aktív felhasználóinak a száma világszerte átlépte az 500 milliót, ami azt jelenti, hogy a felhasználók száma 32 százalékkal nőtt egyetlen év alatt. Eközben az AIoT platform használóinak száma is tovább bővült, és átlépte a 434 milliót, vagyis ennyi eszköz csatlakozik a Xiaomi platformjához az okostelefonokon, táblagépeken és laptopokon kívül.

 

Kulcsszavak: Xiaomi Canalys okostelefon

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Okos rendszerekkel tizedére eshet az energiafelhasználás

A globális CO2-kibocsátás közel feléért az épített környezetünk felel, ezért kulcsfontosságú, hogy minél energiahatékonyabb legyen az épületeink üzemeltetése. A Schneider Electric grenoble-i IntenCity létesítményének példája azt mutatja, hogy intelligens rendszerekkel akár tizedére is csökkenthető az energiaigény, a nettó zéró kibocsátás elérését pedig megújuló energiaforrásokkal lehet támogatni.

2022. augusztus 10. 18:37

A felhőalapú rendszerek is lehetnek energiatakarékosak

Egyre intenzívebben tapasztaljuk a klímaváltozás környezeti hatását, mely nem csak az élő szervezetet viseli meg, de az infokommunikációs eszközök és adatközpontok megfelelő működését is nehezíti. A tech cégeket, különösen a felhőszolgáltatókat a fokozódó energiahiány mellett az adatok ökológiai lábnyomának enyhítése is kihívások elé állítja, miközben évről évre emelkedik az internethasználók száma. 

2022. augusztus 10. 14:25

K&H: a hatékony távmunka érdekében fejleszt a legtöbb cég

A rövid távú innovációk kerültek fókuszba a magyar vállalkozások körében, míg a hosszabb távra szóló fejlesztések háttérbe szorultak. A járvány következtében bevezetett home office miatt a vállalatok legnagyobb része, 37 százaléka az elmúlt két évben a legtöbb fejlesztést annak érdekében végezte, hogy az informatikai rendszereket felkészítsék a biztonságos és hatékony távmunkára – derült ki a K&H innovációs indexből. 

2022. augusztus 10. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Most lesz csak igazán fontos érteni az energiacímkéket

2022. július 31. 12:17

Hetedik éve sikeres az ABB női esélyegyenlőséget célzó mentorprogramja

2022. július 25. 12:40

Így mutatkozik meg a háború hatása a kriptovilágban

2022. július 19. 16:24

Újra keresik az év webshopjait

2022. július 8. 18:20