Százmilliós befektetést kaphat a RECASH

forrás: Prím Online, 2022. május 29. 16:48

Hétfőn éjfélkor zárul a RECASH nevű magyar mobilapp közösségi finanszírozási kampánya a Tőkeportálon. A PSD2 alapú automatikus pénzvisszatérítő applikáció az első olyan hazai fintech cég, amely crowdfunding kampányt indított. Bár a cég hivatalosan hétfőn éjfélig várja a befektetők szándéknyilatkozatait, már most túlteljesítették az eredetileg kitűzött minimum tőkecélt.

Péntek reggelig 94 189 100 Ft értékben, 320 befektető jelezte befektetési szándékát a RECASH nevű mobilappot fejlesztő társaságba a Tőkeportálon. A közel százmilliós érték már az eredetileg kitűzött cél 117,6 százaléka, azonban hétfő éjfélig várhatóan további milliókkal nőhet a közösségi befektetés összege.

 

 

A RECASH az első olyan fintech cég lehet, amely Magyarországon sikeres crowdfunding kampányt bonyolít le. A PSD2 alapú automatikus pénzvisszatérítő applikációba már húszezer forinttal be lehet szállni, amely lehetőséggel számos felhasználójuk is élt, de büszkélkednek egy tizenötmillió forinttal beszálló angyallal is. Ők a befektetésük mértéke szerint kapnak tulajdonrészt a kampány lezárulta után. A tulajdoni arányok pontosan még nem ismertek, hiszen egészen hétfő éjfélig bárki jelezheti befektetési szándékát. Erre a projektgazdák is számítanak: várakozásaik szerint még milliók érkezhetnek a RECASH-hez.

 

A közösségi befektetők nem véletlenül látnak fantáziát ekkora számban a mobilapplikációban. Zádor Balázs, a RECASH egyik alapítója elmondta: a különleges tevékenységi engedélyük révén olyan szolgáltatást nyújtanak, amire folyamatosan nő az igény. Két célcsoportot szolgálnak ki: a felhasználóit, akiknek a letöltést követően semmi teendőjük nincs, hogy a bankkártyás vásárlásaik után órákon belül pénzvisszatérítést kapjanak, és a kereskedelmi partnereit, akik e kedvezményeket (köztük a ROSSMANN, a Praktiker, PENNY, Foodpanda és mások) biztosítják, cserébe a nyers és feldolgozott adatokért, amivel azok nagyságrendekkel tudják javítani marketingtevékenységük hatékonyságát. Ez pedig a jövő marketingje.

 

Zádor Balázs

 

Kató Tamás, a Foodpanda média vezetője elmondta: „a RECASH, bár csak most indult, hatékony online marketing eszköz lehet a nagyvállalatok számára."

 

Az indulás óta eltelt szűk egy év alatt 25 ezer feletti organikus regisztrációt könyveltek el, amit jelentős eredménynek tartanak. A kapott tőkéből a sales tevékenységet fogják erősíteni, amivel a partneri kört bővítik, és külföldi piacokra is kilépnek. A cashback egy dinamikusan növekvő szegmense a fintech piacnak, amely az előrejelzések szerint 2024-ig egy 200 milliárd dolláros iparággá nővi ki magát. Nem csoda, hisz a cashback promóciókat előtérbe helyező szolgáltatók és viszonteladók több, mint kétszeresére tudják növelni eladásaikat kevesebb, mint egy év leforgása alatt.

 

A Tőkeportálon a felhasználói hitelesítést és befektetői tudástesztet követően lehet kérni a befektetési lehetőség megtekintését; a teljesen online befektetési folyamat révén a RECASH befektetési lehetőség iránt érdeklődők névre szóló részvényhez jutnak, amit a társaság tervei szerint egy, a növekedési szakaszt követő tőzsdei bevezetésben, vagy egy felvásárlásban tudnak majd értékesíteni.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Fujitsu folyamatos oktatási programot indít viszonteladó partnerei számára

A Fujitsu SELECT Expert viszonteladó partnerek mostantól könnyebben bővíthetik és frissíthetik versenyelőnyt biztosító, értékes informatikai ismereteiket. A Fujitsu 1 millió euró beruházással elindított folyamatos oktatási programja új szemléletet képvisel a képzés terén, és három fő pilléren nyugszik: oktatás, eszközök és közösség.

2023. február 8. 11:24

Maximális ügyfélelőny a digitális átalakulásban

A több mint két éve alakult Eplan Partnerhálózathoz időközben mintegy hatvan cég csatlakozott. Az olyan stratégiai partnereket, mint a Phoenix Contact, a Siemens és a Rockwell Automation, valamint a technológiai partnereket – köztük az ABB, a Lapp Kabel, a Wago és a Weidmüller – egyetlen vezérelv köti össze: a legmagasabb fokú integrációs képesség biztosítása az Eplan és saját megoldásaik között. A digitális átalakulás korszakában mindenki egyesíti erőit annak érdekében, hogy a különféle szoftveralkalmazások, például a termékkonfigurátorok, a CPQ-k, PLC-k, PLM/ERP-k ideálisan kommunikáljanak egymással.

2023. február 7. 20:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Google vezérigazgatója jelentette be a Google Bard indulását

2023. február 7. 12:34

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!

2023. január 27. 09:47

Látássérülteknek fejlesztett eszköz nyerte az LG versenyének fődíját

2023. január 26. 14:02

Közeleg a 31. Magyar Innovációs Nagydíj felhívás beadási határideje

2023. január 16. 18:51