Több mint 210 millió forint támogatás közösségi médiaszolgáltatóknak és helyi, körzeti tévéknek
Tizenhárom pályázó kap több mint 73 millió forintos üzemeltetési, huszonhat pályázó pedig mintegy 140 millió forintos műsorkészítési támogatást – erről is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa legutóbbi ülésén.
Mintegy 73,6 millió forintot ítélt meg 13 pályázónak a Médiatanács a közösségi médiaszolgáltatók működési és üzemeltetési költségeit támogató pályázat harmadik fordulójában. A televíziók közül sikeresen pályázott a Régió TV Esztergom, a Szentes Televízió, a Soltvadkerti TV, a vecsési WTV, a Mezőtúri Városi Televízió, a mórahalmi Móra-Net TV, a Kecel Városi Televízió, a KisDuna TV Dunaharaszti és a Kistelek Városi Televízió. A közösségi rádiók közül vissza nem térítendő forráshoz jut az érdi Sola Rádió, a kisvárdai Friss FM, a Halas Rádió és a fővárosi Klasszik Rádió 92.1.
Nyerteseket hirdetett a Médiatanács a helyi és körzeti televízióknak szóló támogatási programjában a hírműsorok, közéleti és kulturális magazinműsorok készítését támogató idei pályázat első fordulójában. Huszonhat televíziós pályázat mintegy 140 millió forint támogatást kap. A Dunaföldvár TV, a Hajdúnánási Televízió, a KisDuna TV Dunaharaszti, a Csongrád TV, a Füzesabonyi Városi Televízió, a VTV Mór, a szerencsi Globo Televízió és az RTV Szekszárd közéleti magazinokat gyárthat az elnyert összegből. Hírműsorokat készíthet a Kapos Televízió, a Halas TV, a Keszthelyi Televízió, a Szolnok TV, a Kiskőrös Televízió, a Zalaegerszegi Televízió, a Bajai Televízió, a Nyíregyházi Városi Televízió, a Salgótarjáni Városi Televízió és a tahitótfalui Danubia Televízió. A békéscsabai 7.Tv, a Kapos Televízió, a Debrecen Televízió, a Bajai Televízió, a Kecskeméti Televízió, a pécsi Pannon Televízió, a nyíregyházi Kölcsey Televízió és a budapesti Hegyvidék Televízió kulturális magazinműsorok készítésére pályázott sikerrel.
Kapcsolódó cikkek
- Közel 145 millió forint közösségi rádiók és televíziók üzemeltetési költségeire
- Még mindig a hagyományos rádiózás dominál
- Egyre több új, magyar terméket népszerűsítő reklám készül
- Kirekesztő megjegyzések miatt rótt ki bírságot a Rádió 1-re az NMHH
- Médiatanács: több mint 127 millió forintból készülhetnek televíziós műsorok
- Médiatanács: 360 millió forintos keretösszeggel pályázhatnak rádiók
- Támogatást kapnak rádiók és televíziók műsorkészítésre és üzemeltetésre
- Leginkább mobilról olvasunk híreket
- A rádiós szolgáltatók elégedettek a Médiatanács támogatási programjával
- Médiatanács: 16,5 millió forint műszaki támogatás közösségi rádióknak és televízióknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A BlueVoyant kutatása azonosítja a legújabb kibertámadási technikákat és védekezési módszereket
A BlueVoyant kiberbiztonsági vállalat közzétette "Emerging External Cyber Defense Trends" című kutatásának megállapításait. A legújabb jelentés rávilágít a szervezetekre veszélyt jelentő, a hagyományos informatika peremterületein kívülről érkező kockázatokra és azok elhárításának módszereire. A dinamikus adathalászat, a smishing azaz SMS adathalászat, a DNS-infrastruktúrával való visszaélés, az új sebezhetőségek gyorsabb kihasználása és az egyre növekvő számú pénzügyi csalások jelentik a legújabb trendeket.
Digitális menedzserasszisztenst kapnak a WMMD ügyfelei
Közel 10 ezer regisztrált megrendelő, 200-nál több aktív produkció és 1000-nél is több megrendelés az elmúlt évben, havonta átlagosan 50 ezer kattintás, valamint a zeneipari tevékenység 360 fokos digitalizációját segítő funkciók – mindössze egy év alatt ezt érte le a Koncertbooking.com csapata, a cég szolgáltatásai a jövőben a WMMusicDistribution (WMMD) közel 1500 ügyfele számára is elérhetőek lesznek.
Nézz élőben Forma-1-et a Direct Now app-ban!
Sportosan indul a tavasz a Direct One-nál: igazi újdonsággal lepi meg előfizetőit a streaming- és tartalomszolgáltató. A március elején indult sporthub mindent összegyűjt egy helyre, amire egy sportrajongónak szüksége van. Így nemcsak a közelgő mérkőzések és futamok időpontjáról értesülhetünk, és a csapatok és játékosok fontos háttérinformációihoz férhetünk hozzá, de az NB1-es és Premier League meccsek, valamint a Forma-1-es futamok élő közvetítéseit is nézhetjük – mindezt egyetlen gombnyomással.
Az Alza már az Alzaboxokon keresztül is fogadja a visszárut
Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a helyi közösségek számára minél hasznosabb legyen és kényelmesebbé tegye mindennapjaikat.
A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgálta a Samsung
Az internetes tartalmakat többnyire egyedül, a sorozatokat már társaságban szeretjük nézni, és az evéshez is szívesen kapcsoljuk be a tévét – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből*. A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgáló kutatás arra is rámutat, hogy sokan osztják meg a figyelmüket: egyszerre több mozgóképes tartalmat néznek, vagy éppen a tévézés mellett párhuzamosan más társasági vagy önálló tevékenységet végeznek.