Újabb sportszponzorációt jelentett be a Hisense

forrás: Prím Online, 2022. augusztus 24. 11:26

Néhány nappal a Serie A, vagyis az első osztályú olasz labdarúgó-bajnokság kezdete után partnerségi megállapodást kötött az FC Internazionale Milano és a Hisense. A cég olaszországi leányvállalata a 2024/2025-ös szezonig állapodott meg a “Nerazzurri” (fekete-kékek) becenevet viselő csapattal, ezzel pedig az olasz sport térképére is felírta magát.

Az Európa-, valamint a világbajnokság, továbbá a Paris Saint-Germain szponzorációja után a Hisense ezúttal az olasz futballpiacra is betette a lábát, mindezt egy olyan együttműködéssel, amely jól tükrözi a vállalat sport iránti szenvedélyét. "A döntés már régóta érlelődött bennünk, végül a közös jövőkép és az élvonalbeli megoldások iránti kölcsönös szenvedély tette lehetővé a partnerség megvalósulását - hangsúlyozta Gianluca Di Pietro, a Hisense olaszországi leányvállalatának vezérigazgatója. 

 

 

"Öröm számunkra, hogy immár a Hisense-t is a kék-feketék partnercsaládjában üdvözölhetjük. A Hisense-ben ugyanazt az innovációra és kiválóságra való törekvést látjuk, ami klubunkat is jellemzi, és hiszünk abban, hogy az együttműködés mindkét márka számára új horizontokat nyit majd" – tette hozzá Alessandro Antonello, az FC Internazionale Milano vezérigazgatója. 

 

A Hisense a hazai olasz mérkőzéseken a LED-kivetítőkön, valamint maxiscreen-en is megjelenik szponzorként, továbbá az Inter klub helyiségeiben – úgymint a stadion vendéglátóhelyiségeiben vagy az edzőtermekben – is használja majd a vállalat készülékeit.

Kulcsszavak: +céginfó Hisense

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Huawei nyújtotta be a legtöbb szabadalmat Európában tavaly

Ismét a Huawei tette a legtöbb szabadalmi bejelentést az Európai Szabadalmi Hivatal 2022-es szabadalmi indexe szerint. A vállalat immár negyedik alkalommal, harmadik egymást követő évben foglalja el az európai szabadalmi ranglista első helyét. A Huawei tavaly 4505 nemzetközi találmányt nyújtott be bejegyzésre, közel harminc százalékkal megelőzve a második helyezettet. 

2023. március 31. 10:13

Megjelent az IAB Hungary AdEx 2022 és AdExpect 2023 legfrissebb riportja

Elkészült az IAB Hungary két legfontosabb éves jelentése: a tavalyi digitális reklámköltések alakulását és főbb trendjeit áttekintő AdEx 2022 kutatás, és a szakemberek várakozásait tükröző AdExpect 2023 riport.

2023. március 30. 14:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok

2023. március 27. 12:43

Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció

2023. március 21. 09:59

Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás

2023. március 14. 20:32

IT Akadémiát indított a BME VIK és a Qualysoft

2023. március 9. 14:08