A minőség és az innováció vezetik a HONOR-t a jövőbe

forrás: Prím Online, 2022. augusztus 24. 14:22

A HONOR aktív jelenléttel törekszik előkelő pozíció elérésére Európában, miután  Kínában már piacvezetővé vált. Az IFA 2022-n a HONOR átfogó képet ad majd arról, miként fektet be a minőségbe és az innovációba és hogyan valósítana meg egy összekapcsolt ökoszisztémát. Ehhez emberi erőforrásokba és a kutatás-fejlesztésbe invesztál, csúcskategóriás technológiákat alkalmazva. A globális K+F és innovációs képességeire építve a HONOR több mint 6000 főt alkalmaz 6 kutatás-fejlesztési központjában és több mint 100 innovatív laboratóriumában.

A HONOR a Fudan és a sanghaji Jiao Tong egyetemekkel együttműködve laborokat épít azért, hogy közösen valósítsák meg a jövő elképzeléseit, létrehozzanak előremutató új technológiákat és gondozzák a ritka tehetségeket. 

 

 

Elköteleződés a minőség mellett

A HONOR elkötelezett amellett, hogy folyamatosan minőségi termékeket hozzon létre, ehhez pedig a vállalat szigorú előírások mentén fejleszti készülékeit. Több mint 600 minőségi előírás fedi le a terméktervezés, a fejlesztés, az anyagminőség és a gyártás területeit. Minden HONOR okostelefon szigorú minőségellenőrzésen esik át, és több mint 400 termékteszten, illetve 20 globális minősítésen kell átmennie mielőtt megjelenne a piacon.

 

A HONOR intelligens gyártási ipari parkja a brand első, saját maga által finanszírozott gyára. A gyártósor 75%-a automatizált, és ennek több mint 40%-át a HONOR saját kutatás-fejlesztési csapata fejlesztette ki. Mindez lehetővé teszi, hogy 28,5 másodpercenként elkészüljön egy okostelefon. A K+F és a gyártás közti szoros együttműködés pedig biztosítja azt, hogy globálisan kiváló minőségű termékek születhessenek.

 

A HONOR elkötelezett az innovációban is, ezért stratégiai együttműködéseket épített ki globális partnereivel, és több mint 30 világhírű, nemzetközi gyártóval kötött megállapodásokat.

 

 

IFA 2022 Keynote  

A HONOR IFA 2022-es jelenléte azért fontos, mert itt megosztja elképzeléseit új korszakáról, valamint bemutatja, hogy miként készül egy összekapcsolt világgal a fogyasztók számára. Célja, hogy technológiájával könnyedebbé és hatékonyabbá tegye a felhasználók hétköznapjait. 

Kulcsszavak: HONOR

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Először került magyar cég a fejvadászok toplistájának élére

A fejvadászcégek között a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. lett az első a Budapest Business Journal (BBJ) – Book of Lists friss rangsorában. Idén először került magyar cég a lista élére. Dr. Molontay Patrik ügyvezető igazgató a munkaerőpiaci trendekről meglepő tényeket is közölt, előfordul, hogy a jelöltek már a jelenlegi fizetésük dupláját jelölik meg bérigényként.

2022. december 1. 18:30

300 százalékos a drágulás egyes marketingköltségeknél

Nagyot emelkedtek a vállalatok marketingköltségei a devizaárfolyamok ingadozása és a 20 százalékot meghaladó infláció hatására az elmúlt hónapokban. Berta Gergő marketingszakértő szerint a kialakult helyzetben még fontosabbá vált, hogy stratégiában gondolkodjanak a cégek és ne pánikreakciókat tegyenek. Mint mondta, a 360 fokos marketing során olyan online eszközök lehet a stratégiába állítani, ami sokszorosára emeli a megtérülés valószínűségét.

2022. december 1. 13:59

Digitalizáció: Van hova fejlődni a magyar cégeknek

Az EDITEL nemrég kutatást végzett a vállalati adatok és dokumentumok archiválásáról, ami többek között azt vizsgálta, hogy mennyire elterjedt a digitális archiválás, megbíznak-e a felhőalapú szolgáltatásban, és hogy készek-e elhagyni a papírt, mely fontos szempont a fenntarthatósági célok elérésében is.

2022. december 1. 12:38

Majd ötödével nőtt egy év alatt a Huawei márkaértéke

Tizennyolc százalékkal, 64.887 milliárd euróra nőtt a Huawei Technologies márkaértéke, ezzel már a kilencedik helyen áll az Európai Márkaintézet (European Brand Institute) 2022-es évi TOP100 globális márkákat rangsoroló listáján. A független tanácsadó szervezet által készített rangsor 16 szektor több mint 3000 vállalatának és azok márkáinak elemzésével a 2021-es pénzügyi év adatai alapján készült. A Huawei egy év alatt négy helyet lépett előre, immár a második legértékesebb kínai, és az ötödik legértékesebb technológiai márka a világon. 

2022. december 1. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovatív építőipari vállalkozás vezetőit díjazta a FIVOSZ

2022. november 29. 12:39

December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!

2022. november 23. 09:55

Az energiatárolás lehet a válság megoldásának kulcsa

2022. november 18. 09:55

Iskolák is lehetnek a kiberbűnözők célpontjai?

2022. november 7. 15:56