2022-ben is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!

forrás: Prím Online, 2022. október 12. 14:06

Early bird kedvezménnyel indul a pályázási időszak a Marketing Diamond Awards-ra október 15-én. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) immáron nyolcadik alkalommal keresi az elmúlt év legjobb marketingmunkáit, hogy a hagyományokhoz híven idén is átadja „Az Év Ügynöksége 2022” és „Az Év Megbízója 2022” díjakat. A szövetség tizenkét kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2021. november 1. és 2022. december 31. között valósultak meg.

A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, amely szervezeteknek nagyobb marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára is, és segítse őket a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. Célja továbbá, hogy a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez.         

 

A pályázó szervezeteknek be kell mutatniuk a marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát. A Magyar Marketing Szövetség tizenkét kategóriában várja a pályázatokat a 2021. november 1. és 2022. december 31. között megvalósult kampányokról és aktivitásokról:

  •     tartalommarketing;
  •     márkaépítés;
  •     direkt marketing-megoldások;
  •     ügyfél-elégedettségi programok;
  •     design és kreatív;
  •     online felületen futó kampányok;
  •     közösségi média-megoldások;
  •     egyéb digitális megoldások;
  •     kis költségvetésű integrált kampányok;
  •     eseményalapú aktivációk;
  •     produkciós és nyomdai gyártások;
  •     társadalmi célú kampányok.

 

Az elismert marketingszakemberekből álló zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatásosságát ismeri el a marketinggyémánttal, a szakmai kiválóság védjegyének odaítélésével. A legtöbb marketinggyémánt elismerést szerző ügynökség "Az Év Ügynöksége 2022”, ügyféloldali cég esetében pedig „Az Év Megbízója 2022” díjat nyeri el. A pályázat zsűrije két részből áll: egyrészt az ügynökségi szakemberekből, másrészt a megbízói oldal legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőiből. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok fogják értékelni. A díj ezáltal lehetőséget biztosít az ügynökségeknek, hogy bemutatkozzanak a nagy márkákat képviselő marketingvezetők előtt, valamint a marketingaktív vállalkozásoknak, hogy sikeres tevékenységüket a szolgáltatói oldal képviselőivel megismertessék és elismertessék. Az előre megadott elbírálási szempontoknak köszönhetően a benyújtott pályázatok nem egymással versenyeznek. A szakmai zsűri a szempontoknak való megfelelés alapján minősíti a pályamunkákat.          

 

Zsűritagok között a hirdetői oldal képviseletében olyan neves szakembereket találunk, mint Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Csanak Gabriella (Microsoft Magyarország), Gesztesi Gábor (DIEGO Kft.), Hovanyecz Norbert (SuperShop Kft.), Jákó Eszter (MVM Zrt.), Kovács András Péter (Magyar Telekom Nyrt.), Mérő Ádám (The Coca Cola Company), Szalkai Réka (Mastercard), Szilva Mónika (Tesco Magyarország), Török Szabolcs (Magyar Posta Zrt.) Az ügynökségi oldal képviseletében pedig Hinora Ferenc (MMSZ, Positive Adamsky), Bay Áron (Exact Match), Bonyhádi Gábor (eOptika Kft.), Bódi Krisztina (Marketing Art Kft.), Damjanovich Nebojsa (Resend Agency), Knapcsek Katalin (KNK PR&Média), Lévai Richárd (Liftup), Papp Gábor (The Pitch), Dr. Papp-Váry Árpád (Magyar Marketing Szövetség) hoz majd döntést.

 

A sikeres pályázatokat benyújtó szervezetek nemcsak gyémánt védjeggyel gazdagodnak, de a Diamond Listre is automatikusan felkerülnek. Az MMSZ ezen gyémántlistán szerepelteti azokat az ügynökségeket, marketingaktív vállalkozásokat, akik az elmúlt 3 év sikeres pályázataival rendelkeznek. A ranglistán jelenleg 81 pályázó szerepel, amelynek élén a szolgáltatói oldalról a Kreatív Vonalak áll, összesen 36 gyémánt elismeréssel, megbízói oldalon pedig az Billingo az első, 22 gyémánt elismeréssel. A nevezők platformot és megjelenési lehetőséget kapnak pályamunkáik bemutatásásra  a Magyar Marketing Szövetség felületein.

 

Nevezési határidő: 2023. január 9. (éjfél)

Díjátadó: 2023. január vége

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hogyan érdemes optimalizálni az agrárvállalatok energiafelhasználását?

Nemcsak a takarmányra igaz, hogy az a legolcsóbb, amit mi magunk termelünk meg, ugyanez érvényes a villamos energia előállítására is. A napelem-beruházás az agrárszektorban rövid távon megtérül, főként hogy a jövőben pályázati forrásokkal is lehet majd számolni, amelyekre már most érdemes felkészülni. 

2023. január 30. 19:44

Rekordot döntött a Marketing Diamond Awards

Január 26-án, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. Idén ismét a Billingo Technologies Zrt. lett „Az Év Megbízója”, a Kreatív Vonalak Kft. pedig a tavalyi évhez hasonlóan „Az Év Ügynöksége” díjat nyerte el. „Az Év Marketingnagykövete” címet pedig a Pentacom ügynökség érdemelte ki a 29 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján.

2023. január 30. 18:05

Érkezik a Samsung első mini-LED technológiával felszerelt gaming monitorja

A Samsung Electronics bejelentette az Odyssey Neo G7 (modellnév: G70NC), a vállalat első sík, Mini-LED modelljének globális bevezetését, amely új formavilággal bővíti az Odyssey termékcsaládot. Az új monitor nagyméretű képernyővel rendelkezik, amely tervezésének köszönhetően átfogóbb látványvilágot és részleteket biztosít a játékosok számára, és élethű képminőséggel repíti el őket a játékok világába. 

2023. január 30. 16:36

Jelentős forgalomnövekedés a Candy Hoover Hungary-nél

Lényegében azonnal láthatóvá vált a rezsiáremelkedés bejelentése a nagy háztartási gépek forgalmán. Akadt olyan termékkör, amely esetében az „A” energiaosztályú, azaz legenergiatakarékosabb eszközök iránti kereslet rögötön duplájára ugrott – derül ki a Candy Hoover Hungary Kft. 2022-es évet összefoglaló előzetes számaiból. Még nincsenek meg a végleges adatok, ám az bizonyos, hogy a vállalat tavaly százalékban kifejezve kétszámjegyű árbevétel-növekedést ért el.  

2023. január 30. 14:59

2023-ban tovább zöldíti gépjárműflottáját a vállalat

A fenntarthatóság és környezettudatosság jegyében idén újabb 122 belsőégésű motorral ellátott autóját cseréli le plug-in hibrid és 100%-ban elektromos gépjárművekre a Vodafone Magyarország. A vállalat 2021 szeptemberében kezdte meg a közel 400 autóból álló járműparkjának cseréjét, ezáltal is közelebb kerülve azon vállalásához, hogy 2025-re teljes gépjárműflottája elektromos autóból álljon. A most bejelentett intézkedéssel a Vodafone gépjárműinek közel 80%-a lesz zöld rendszámos és környezetbarát.

2023. január 30. 13:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!

2023. január 27. 09:47

Látássérülteknek fejlesztett eszköz nyerte az LG versenyének fődíját

2023. január 26. 14:02

Közeleg a 31. Magyar Innovációs Nagydíj felhívás beadási határideje

2023. január 16. 18:51

A Bullitt műholdas szolgáltatása lefedettlenség esetén is biztosítja az üzenetküldést

2023. január 9. 15:46