Ötödik éve a Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban
A PwC Magyarország évente átfogó kutatást végez annak érdekében, hogy feltérképezze a legfontosabb munkaerőpiaci preferenciákat Magyarországon. A felmérés eredményeként – immár ötödik éve – a Magyar Telekom nyerte el a Legvonzóbb Munkahely Díjat a telekommunikációs szektorban.
A PwC által készített felmérés kiemelt célja, hogy adatalapon ismerje meg a munkavállalók preferenciáit, munkáltatói márkákkal kapcsolatos percepcióit, valamint azt, hogy hogyan befolyásolták ezeket az elmúlt időszak eseményei és a munkavégzés megváltozott körülményei. A felmérés – az idei évben először – átfogóan, a teljes munkaerőpiacra vonatkozott, pályakezdők és tapasztalt munkavállalók, közel 25000 fő bevonásával készült. A kutatás rámutatott arra, hogy a legfontosabb munkavállalói igények jelentősen módosultak a korábbiakhoz képest, felszínre hozva, hogy a munkavállalók számára az egyik legfontosabb szempont az egzisztenciális biztonság és a stabilitás. Ezzel összhangban, az egy évvel korábbi eredményekhez képest, visszaszorultak a wellbeing-hez köthető elemek. A home office lehetősége és a munkahelyi humán tényezők, mint a felettes személye vagy a kollegákkal való jó kapcsolat továbbra is számottevő jelentőséggel bírnak, de a munka biztonságot adó volta jelen pillanatban nagyobb szerepet kap ezeknél.
A korosztályos eredményeket tekintve, a Z-generáció tagjai egyre inkább értékelik az alapbér mellett a karrierlehetőségeket, a munkaidő kiszámíthatóságát és a munkahelyi környezetük kényelmét. A fiatalabbak bevonzása érdekében a munkaadóknak érdemes tehát kiemelt figyelmet szánni a munkahelyi humán tényezőkre és az elköteleződés erősítésére.
A fenti visszajelzések alapján a telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelye elismerést a Magyar Telekom érdemelte ki, immár ötödik alkalommal. „Büszkék vagyunk arra, hogy idén is elnyertük az elismerést és a munkavállalók bizalmát. Munkáltatói márkaépítési stratégiánk kialakításakor az elsődleges szempontunk az volt, hogy a stabil működési keretek biztosítása mellett megtaláljuk és felerősítsük azokat az élménypontokat, melyek a kollégáink számára fontosak. Belső elégedettségi felmérésünk eredményei igazolják, hogy a jelenlegi, kihívásokkal teli gazdasági helyzetben is sikerül a kollégáink számára fejlődésüket támogató, stabil és szerethető munkahelyet teremtünk, ez a mostani visszajelzés a munkaerőpiaci szereplőktől pedig megerősít minket abban, hogy emellett a fiatal tehetségek és a tapasztalt szakértők számára is vonzó munkahely vagyunk.” – mondta az elismerés kapcsán Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom 2022. harmadik negyedéves eredményei
- A Lenovo zsinórban a tizedik negyedévben növelte nyereségességét az előző évhez képest
- A Telekom ügyfelei már Szlovákiában is élvezhetik a VoLTE szolgáltatást
- Jelentősen nőnek a klímavédelmi beruházások Közép- és Kelet-Európában
- Takács István lesz a Continental országos kommunikációs vezetője
- Milliárdos eredmény és ambiciózus jövőkép a Deltától
- Hogyan tudjuk felkészíteni gyermekeinket a holnapra?
- Új vezetők a NetLocknál
- Gyerekszobától a tanteremig – Két nap a digitális tudatosságért
- Tarolt a Schneider Electric a B2B szektor befektetői kapcsolatait értékelő listáján
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elkészültek a 2022-es Média- és Kommunikációs torták
Az MRSZ megállapításainak összefoglalója a 2022-es média- és kommunikációs költés számokról: (1) A piac 2022-ben sem lélegezhetett fel, hiszen az orosz-ukrán háború következtében kialakult komplex válság a kommunikációs iparágat sem kímélte.
Itthon is nagy változást hoz az elektronikus számlázásban az új EU-sztenderd
A számlaforgalom valós idejű ellenőrzése nem idegen a magyar vállalkozásoknak, de nem is ez lesz a legnagyobb kihívás abban az uniós jogszabálycsomagban, melynek bevezetésére több lépésben a következő években kerül sor, 2028-ig. Az elvárások teljesítéséhez nem elég a jó szándék, rengeteg cég lesz, ahol a működést is jelentősen át kell majd alakítani ‒ hívta fel a figyelmet Nyári Zsolt, a BDO Magyarország K-X Tanácsadó Kft. partnere és okleveles adószakértője.
GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
A GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felmérése szerint annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20%-a igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét.
2023-as energiagazdálkodási trendek az építőipari szektorban
Energiagazdálkodási szempontból számos nehézséget hozott a 2022-es év, és egyes problémákkal továbbra is szembe kell néznie a piacnak. De melyek lehetnek a legoptimálisabb megoldások, és milyen nemzetközi piaci trendek határozzák meg idén a témában a kereskedelmi, ipari és lakóépületek ágazatát? Az Eaton globális energiagazdálkodási vállalat honi leányvállalatának szakembere legfrissebb elemzésében felvázolja a legfontosabb irányvonalakat.
A használtcikk, mint termék a világhálón is hasít
A magyarok 77%-a nyitott arra, hogy használt terméket vásároljon, és 64%-uk már vett is ilyen terméket a világhálón – mutatják a Shoptet friss reprezentatív kutatásának adatai, amelyet a március 18-ai Újrahasznosítási Világnap alkalmából készített. A ruhák és a számítástechnikai eszközök a legkelendőbbek ebben a kategóriában, de a használt könyvek is felkerültek a dobogóra a magyarok online vásárlói kosarában. Csehországban az e-kereskedelem egyik leggyorsabban növekvő és legnagyobb forgalmat bonyolító szektora a használtcikk piac, Magyarországon is jól járhat az a vállalkozó, aki használt termékeivel az online tér felé nyit.