Hatalmas érdeklődés a Schneider Electric egyetemi rendezvénysorozatán
Többszáz egyetemi hallgatót vonzott a Schneider Electric négy intézményt érintő rendezvénysorozata, a Plan(t) Your Future – Jelen vagy a Jövődben! Az érdeklődő fiatalok megismerkedhettek a társaság fenntarthatósági törekvéseivel és megoldásaival, a záróeseményen pedig a kerekasztal-beszélgetés és a vállalat gyakornoki programjának ismertetése mellett a Momentán társulat műsorát is megtekinthették.
A tavalyi nagy siker után idén ismét megszervezte egyetemi hallgatóknak szánt rendezvénysorozatát a Schneider Electric és ezúttal is komoly érdeklődés mellett zajlottak az események. A társaság munkatársai november 7. és november 11. között indultak négy intézményt érintő turnéra, és többszáz fiatal használta ki a lehetőséget, hogy első kézből halljon arról, mivel foglalkoznak a vállalat munkatársai itthon, hogyan látják a szakértők a fenntarthatóság kérdését, mik a legújabb trendek az épületautomatikában vagy éppen az elektromos autózás területén.
A Plan(t) Your Future – Jelen vagy a Jövődben! eseménysorozat állomásai az Óbudai Egyetem, a Budapesti Gazdasági Egyetem, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, illetve az ELTE BTK voltak, ez utóbbi helyszínen a University Business Club volt az együttműködő partner.
A Schneider Electric részéről a rendezvényeken résztvevő munkatársak a különböző intézmények hallgatóinak érdeklődési köréhez igazították előadásaik tartalmait. A műszaki felsőoktatásban tanuló fiatalok visszajelzései szerint nagyon pozitívan értékelték, hogy az előadások szorosan kapcsolódtak az általuk tanultakhoz, sőt kiegészítették azokat a legújabb trendekkel, információkkal, amelyeket a Schneider Electric szakértői látnak a piacon. A gazdasági tanulmányokat folytató fiataloknak tartott előadásokban a fenntarthatósági témák domináltak és ők is örömmel éltek a lehetőséggel, hogy a szünetben a vállalat munkatársaitól kérdezzenek.
A Schneider Electric egyetemi turnéja idén is egy nagyszabású záróeseménnyel ért véget, amelyre mintegy 300 hallgató regisztrált előzetesen. A november 16-án tartott rendezvényen szintén hasznos információkkal gyarapodhattak a fiatalok többek között arról, hogyan dolgozik a világ vezető szemléletformáló vállalata, illetve milyen a cég gyakornoki programja. Az eseményen természetesen a szórakozás sem maradt el, erről a Momentán társulat improvizációs előadása gondoskodott.
„Őszintén szólva minket is meglepett, hogy mennyien érdeklődtek az eseménysorozat iránt, valamint az is, hogy milyen aktívak voltak és milyen sok kérdést tettek fel a fiatalok. Ebből is jól látszik, hogy a fenntarthatóság nagyon érdekli őket, és kiemelten fontosnak tartják, hogy a piacon is jól használható, naprakész tudást szerezzenek. Úgy gondolom, hogy a világ vezető szemléletformáló vállalataként a Schneider Electric-nek nagy felelőssége van abban, hogy iránymutatást adjon a fiataloknak, és megismertesse őket a legújabb piaci trendekkel, illetve azzal a munkával, amit mi végzünk. Bízom benne, hogy az idei sikerre alapozva jövőre ismét megrendezhetjük a A Plan(t) Your Future – Jelen vagy a Jövődben! eseménysorozatot” – mondta el Ivanov Katalin, a Schneider Electric országos HR igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Az ipari vállalatok mindössze harmada halad jó úton fenntarthatósági céljai eléréséhez
- 400 millió tonna CO2-kibocsátást előztek meg a Schneider Electric segítségével
- Díjat nyert a Schneider Electric megoldása
- Tévesen látják fenntarthatósági törekvéseiket az IT szektor szereplői
- Tippek a zöldebb közösségi közlekedéshez
- Határozottabb fellépést sürget a Schneider Electric a válságok kezelésére
- Folyamatos a fejlesztés a Schneider Electric gyöngyösi üzemében
- Tarolt a Schneider Electric a B2B szektor befektetői kapcsolatait értékelő listáján
- Angliában is zöldülnek az ingatlanok
- Így lehet sikeres a digitális átállás az ipari vállalatoknál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megérkeztek Magyarországra a CHASING professzionális robot-tengeralattjárók
Magyarországon is megkezdődött a CHASING víz alatti drónkutatással és -fejlesztéssel, valamint integrált gyártási technológiákkal foglalkozó vállalat termékeinek kereskedelmi forgalmazása. A vállalat világelső a fogyasztói- és ipari víz alatti robotok szegmensében.
A képernyőn túl: immerzív internet vállalatok számára
Bár maga a metaverzum kifejezés már 1992-ben létrejött, fejlődésében az elmúlt években jelentős változás következett be. A kiterjesztett virtuális valóság mögött álló technológiák egyre megfizethetőbbek lettek, a COVID-19 világjárvány okozta kulturális változás eredményeként pedig egyre szélesebb körben lett elfogadott vélekedés, hogy a digitális világok az emberi kapcsolatok életképes helyszínei lehetnek. A vállalkozások megduplázták a virtuális világok iránti érdeklődésüket: a Deloitte adatai szerint tavaly több tízmilliárd dollárnyi kockázati tőkebefektetés érkezett ilyen területre, az elemzők 2024-re 800 milliárd dolláros piacot becsülnek.
Elismerték a Schneider Electric egyenlő fizetésekért tett erőfeszítéseit
A Világgazdasági Fórum egyik szervezete iránymutatóként nevezte meg a Schneider Electric-et a sokszínűség, egyenlőség és befogadás területén indított Globális béregyenlőségi kezdeményezéséért. A Schneider Electric, az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat programja 2014-ben indult el 12 országban, kísérleti jelleggel, azóta több mint 100 országban valósult meg, és 2020 végére a vállalat dolgozóinak 99,6 százalékát érte el.
Interaktív kiállításon ismerhetők meg a különböző iparágaknak szánt LG készülékek
Az LG Electronics (LG) a barcelonai Integrated Systems Europe (ISE) 2023 kiállításon mutatja be a csúcstechnológiát képviselő digitáliskijelző-megoldásainak teljes portfólióját, beleértve a LED, a Micro LED és az átlátszó OLED kijelzőket is. A készülékeket több digitalizált térben tárják a közönség elé, bemutatva a különböző iparágak – többek között a kiskereskedelem, a vállalati szféra, az oktatás és a vendéglátóipar – számára kínálkozó felhasználási lehetőségeket és alkalmazásokat.
A legtöbb pénzt az internetre költjük, de a tévé előtt töltjük a legtöbb időt
Háztartásonként több mint 18 ezer forintot költünk médiára havonta – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hiánypótló kutatásából. A felmérés szerint átlagosan napi 300 percet tévézünk és több mint 200 percet internetezünk.