150%-ot nőtt a Honor 2018 első felében
A Honor, a vezető okostelefon e-brand közétette 2018 első félévére vonatkozó eladási adatait. A tavalyi évhez képest óriási, 150%-os növekedést könyvelhetett el a márka a nemzetközi piacon hazáján, Kínán kívül. A folyamatos növekedéssel a Honor újabb lépést tesz célja felé: hogy öt éven belül bekerüljön a világ top 3 mobilgyártója közé.
A márka zászlóshajója, a Honor10 vezette az eladási listát. Több mint 3 millió készüléket adtak el belőle annak ellenére, hogy csupán néhány hónapja került piacra. A széles körben pozitív fogadtatást kapott Honor 10 két jelentős újítást vezetett be – a mesterséges intelligenciával támogatott duplalencsés kamerát, illetve egy úttörő formatervet, amely a 3D-s üveg hátlapot lenyűgöző, nanotechnológiás optikai bevonattal látta el. Csak néhány a Honor 10 globális sikereiből:
- Franciaországban a Honor 10 volt a második legkeresettebb telefon az online áruházakban, és májusban a hatodik helyen végzett a kiskereskedelmi forgalmat tekintve a 300-400 eurós telefonok kategóriájában
- Oroszországban a Honor 10 a legkelendőbb okostelefon a maga árkategóriájában, és a GfK listáján az első ötben szerepel
- Németországban a Honor 10 több mint 100%-kal túlszárnyalja a korábban legsikeresebb Honor készülék, a Honor 9-es értékesítését
„A Honornál büszkék vagyunk arra, hogy a páratlan innováció és a minél jobb felhasználói élmény elérése iránti elhivatottságunkat ily módon elismerték, és a vásárlóink ennyire lelkesek.” – mondta George Zhao, a Honor elnöke. „Az idei nagyszerű teljesítményünk még erősebb pozícióba helyez bennünket és közelebb hoz célunkhoz, hogy öt éven belül a Honor az első három vezető okostelefon márka közé kerüljön.”
A piaci adatok is azt mutatják, hogy a Honor rekordokat dönt, és nyerő pozícióba kerül az új felhasználók körében. Idén májusban Oroszországban a Honor lekörözte az Apple-t és az ország második legnépszerűbb okostelefon márkája lett, miután 13 hónapon át a harmadik helyen szerepelt. Figyelemre méltó növekedést könyvelhetett el Európa többi országában is: az értékesítési volumen 200%-kal nőtt az Egyesült Királyságban, Spanyolországban pedig 500%-kal.
A Honor hazájában, Kínában továbbra is az első számú okostelefon e-brand és az e-brandek közül az egyetlen, amely az összes okostelefon között is a top 5-ben szerepel. Idén január és április között több mint 18 millió készüléket értékesítettek.
Kapcsolódó cikkek
- Szoftvertesztelési program Huawei GX8 okostelefonnal rendelkezők számára
- Egyedülálló szoftvertesztelési program Huawei résztvevőkkel
- A HTC első blokklánc telefonjával ismét a felhasználó rendelkezhet értékei és adatai felett
- BYOD okosan: a júzer is jóllakik, a biztonság is megmarad
- BTS témájú tartalmak LG okostelefonokon
- Ezeket az elképesztő dolgokat fogja tudni a jövőben a telefonod
- Mobilfizetéssel lehet jegyet venni a Budakeszi Vadasparkba
- A zsebtolvajok mázlija
- Már megjelentek a Fortnite hamisított változatai
- Érintésmentes fizetés Telenor karkötővel
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.