Az LG a CES-en mutatja be luxuskategóriás termékcsaládjának második generációját
Az LG Electronics (LG) a 2023-as CES kiállításon mutatja be LG SIGNATURE háztartásigép-termékcsaládjának második generációját. A kifinomult, időtlen dizájnnal és innovatív technológiákkal érkező termékek egy kényelmesebb, stílusosabb és fenntarthatóbb otthon kialakításához járulnak hozzá. Az érdeklődők a Las Vegas-i kiállításon az LG standjának SIGNATURE zónájában tekinthetik meg az új készülékeket.
Hét évvel a debütálása után az LG SIGNATURE termékcsalád ezúttal is újradefiniálja az ultra-prémium kategóriát, mégpedig azzal, hogy elegáns, rendkívül fejlett technológiai megoldásokkal megalkotott készülékeket, egyben lakberendezési megoldásokat kínál, amelyek új mércét állítanak fel a teljesítmény, a formatervezés és a felhasználói élmény terén. A készülékcsalád második generációja hű marad a márka filozófiájához és a kézműves termékekre jellemző kimagasló minőséghez, mindeközben azonban olyan egyedi funkciókkal és technológiákkal bővült, amelyek még nagyobb kényelmet kínálnak a felhasználóknak, az új színek, anyagok és készülékborítások pedig még elegánsabb és letisztultabb megjelenést kölcsönöznek az otthonoknak.
A CES-en kiállított modellek között van a vadonatúj LG SIGNATURE négyajtós franciaajtós hűtőszekrény Dual InstaView ajtóval, egy mosó- és szárítógép páros 7 collos LCD-érintőképernyővel, egy, a sütő fölött elhelyezhető mikrohullámú sütő okos InstaView ajtóval, valamint egy dupla kapacitású sütő beépített kamerákkal, valamint automatikus idő- és hőmérsékletbeállítási funkcióval. A kiállításon megtekinthető LG SIGNATURE termékek között szerepel továbbá egy légkondicionáló, egy légtisztító készülék, egy OLED televízió, valamint egy borhűtő is.
A berendezett nappaliból, mosóhelyiségből és konyhából álló LG SIGNATURE kiállítási zónát az olasz Molteni&C dizájner bútormárkával együttműködésben tervezte meg a vállalat. Az együttműködésnek köszönhetően az LG SIGNATURE termékcsalád kifinomult formatervezésű, fejlett technológiai megoldásokkal felszerelt termékeit a Molteni&C lenyűgöző bútordarabjai egészítik ki a stílusosan berendezett helyiségekben.
„A második generációs LG SIGNATURE készülékek egy intelligens, fenntartható és luxusminőségű otthon megteremtéséhez járulnak hozzá exkluzív technológiáink, számos fejlett, a kényelmet és hatékonyságot szolgáló funkciójuk, valamint gyönyörű, modern megjelenésük révén" – mondta Lyu Jae-cheol, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Magával ragadó hangzással és sokoldalú funkciókkal érkeznek az LG új hangprojektorai
- Az LG a 2023-as CES-en mutatja be új, minimalista formatervezésű háztartási készülékeit
- Az LG MoodUP hűtőszekrénye színesebb életstílust hoz a konyhába
- Továbbfejlesztett ételkészítési és mosogatási technológiák
- Az LG a 2023-as CES-en fenntarthatósági és társadalmi vízióját is bemutatja
- Az LG vezérigazgatója a 2023-as CES kiállításon osztja meg a vállalat jövőjével kapcsolatos vízióját
- Akár ingyen is használhatják az Apple TV+ alkalmazást az LG tévék hazai tulajdonosai
- Az LG idén is bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Indexbe
- Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait
- Elsőként az LG készülékeire érkezik az RTL+ okostévé-alkalmazás
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar cég a leginnovatívabbak között Európában
Akár negyedére rövidíti az ipari gépészeti központok, légtechnikai rendszerek és más összetett épületgépészeti megoldások kivitelezési idejét és gyakorlatilag nullára csökkenti az anyagveszteséget egy nemzetközi díjjal elismert magyar technológia. Az Európa tíz leginnovatívabb építőipari cége közé beválasztott GLT Delta az épületszkennelés, a négydimenziós tervezés és az előregyártás kombinálásával vált pécsi családi vállalkozásból európai referenciákkal rendelkező céggé.
A Continental új gumiabroncsa minden személyautóhoz és SUV-hez alkalmas
A négyévszakos autógumik néhány évvel ezelőtt még csak a kisautók réspiacán számítottak elterjedtnek, azonban ma már elképzelhetetlen nélkülük a gumiabroncspiac: az autósok egyre nagyobb számban használják ezt a típust személyautók és SUV-k esetén egyaránt. A többszörösen díjnyertes elődmodell továbbfejlesztésével a Continental AllSeasonContact 2 néven eddigi legjobb egész évben használható abroncsát vezeti be a piacra, amely minden időjárási helyzetben kiváló vezethetőséget biztosít.
Indul a nyár, felpörög a taxipiac is
Közeleg a nyár, indul a buliszezon, így egyre inkább felpörög a taxik iránti kereslet is. A taxisofőrök tapasztalatai szerint a legnépszerűbb budapesti partihelyszínek továbbra is a Belvárosban találhatók, míg a nyári szezonban a Budapest Park kerül az első helyre.
A mesterséges intelligencia demokratizálja a marketinget
Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára válik elérhetővé a marketing – állítja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója.
Az Unió jóváhagyta a új e-aláíró platformot
Magyarországról is biztosított lesz a teljes mértékben digitális Uniós közigazgatási ügyintézés, az elektronikus azonosítás és a digitális aláírás az Evrotrust eID egységes azonosítási rendszerének köszönhetően, amely már átment az Uniós tagállamok értékelésén. A rendszer újdonsága, hogy immár nem csak magánszemélyek, hanem vállalatok is használhatják hivatalos és közigazgatási ügyeik intézésére az egész Unióban. Az Európai Bizottság az eIDAS szabályozás alapján ellenőrizte a platform Uniós használatát, ezzel hamarosan minden tagállam számára elérhető lesz.