Sorban negyedik éve a „Bajnokok” között a Schneider Electric

forrás: Prím Online, 2023. január 3. 11:33

Sorban negyedik éve érdemelte ki a „Bajnok” minősítést a Canalys „Channel Leadership Matrix” elemzésében a Schneider Electric, az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat.

A Canalys kutatócég a Schneider Electric-et az EMEA térség (Európa, Közel-Kelet, Afrika) vállalkozásai között értékelte „Channel Leadership” (értékesítési csatorna vezető) Bajnoknak a partnerprogramok folyamatos fejlesztése, a meglévő partnerbázis 20 százalékos növelése és a fenntarthatósági törekvések területén elért vezető szerepe miatt. A Canalys szerint a "Bajnokok" az év során iparági társaikhoz képest a legkiválóbban menedzselték az értékesítési láncukat, miközben éves összevetésben saját teljesítményükön is javítottak. 

 

A gyártókat a Canalys Candefero Vendor Benchmarkban részt vevő csatornapartnerek és a kutatócég elemzői egyaránt értékelték. A Schneider Electric kilenc másik gyártó – köztük a Dell Technologies, a HPE és a NetApp – mellett érdemelte ki a "Bajnok" címet.

 

2022 júniusában a Schneider Electric elindította új mySchneider IT Partner Programjának első fázisát, amely egyszerűsített programstruktúrával és az adatközpontok, IT-megoldások, szoftverek és szolgáltatások széles kínálatával támogatja az IT-csatornapartnereket. A program új értékesítési eszközök, képzések és képesítési lehetőségek széles választékát biztosítja a partnerek számára, és számos előnnyel jár azon cégek számára is, amelyek egyes szakterületekre specializálódnak. 

 

 

"A Schneider Electric „Bajnok” értékelése a csatornapartnerei iránti elkötelezettségét, valamint a programjai, eszközei és támogató kezdeményezéseinek folyamatos fejlesztését tükrözi. Az értékesítési lánc szereplői nagyra értékelik a társaság ügyfélmenedzsmentjének erejét, de a technikai támogatást is, hiszen aktívan törekszik arra, hogy növelje a partnereinek nyújtott szolgáltatások és szoftverek körét" – mondta el Alastair Edwards, a Canalys vezető elemzője. 

 

A Schneider Electric másik kulcsfontosságú megkülönböztető jegye a fenntarthatóságban rejlik. "A Schneider Electric jó pozícióban van ahhoz, hogy segítse partnereit az ügyfelek fenntarthatósági törekvéseinek előmozdításában" – folytatta Edwards. "Ez magában foglalja a fenntarthatósági szolgáltatások olyan kínálatának kialakítását, amelyet a partnerek a végfelhasználókhoz vihetnek, valamint a támogatást ahhoz, hogy ők maguk is fenntarthatóbbá válhassanak."

 

"Nagy örömünkre szolgál, hogy immár negyedik éve zsinórban nyertük el a „Bajnok” címet, és szeretnék köszönetet mondani mind a partnereknek, mind az elemzőknek, akik támogattak minket. A jövő évre előretekintve azt gondoljuk, hogy a fenntarthatóság létfontosságú lesz partnereink üzleti modelljében, és a Schneider Electric elkötelezett amellett, hogy támogassa őket azokkal az eszközökkel, képzésekkel és megoldásokkal, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy fenntartható partneri ökoszisztémát építsenek ki, és segítsék ügyfeleiket a nettó zéró kibocsátás elérésében" – hangsúlyozta David Terry, a Schneider Electric európai IT értékesítési csatornákért felelős alelnöke. 

 

Ha többet szeretne megtudni az új mySchneider IT Solution Provider Partner Programról, látogasson el a program weboldalára.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05