PPC munkacsoportot indított az IAB Hungary
Újabb munkacsoport alakult az IAB Hungary kötelékében, amelynek legfontosabb célja, hogy az ernyőszervezet részeként lehetőséget adjon a közös gondolkodásra, a PPC hirdetési modellel kapcsolatos legújabb ismeretek átadására, és olyan egységes ajánlásokat fogalmazzon meg a pay per click alapú vásárlásban érdekelt piaci szereplők számára, amelyek ezen hirdetési szegmens sikeres működéséhez, alakításához szükségesek.
Az új munkacsoport kiemelten foglalkozik majd a teljes kreatív iparágat érintő egyik legégetőbb problémával, a szakemberhiánnyal is, ezért a jövőben azon dolgozik, hogy segítse a kvalifikált munkaerő és a cégek egymásra találását. Ennek érdekében a piacon jelenleg elérhető képzések közül a leghitelesebb, minőségi tudást adó lehetőségeket kiválasztva, minden – a folyamatos tanulásra nyitott – szakmabelit támogasson az önképzésben, és egyben visszacsatolásokat gyűjtsön a különböző szakmai oktatási programok sikereiről.
„Korábban már többször felmerült a gondolat, hogy a PPC területe jóval nagyobb figyelmet, cégeken keresztül akár érdekképviseletet is megérdemelne. Az IAB keretein belül pedig a szektort legjobban ismerő szakemberektől kezdve az edukációs lehetőségekig minden adott ahhoz, hogy hangsúlyosabbá válhasson ez a hirdetési modell. A munkacsoportunk programját is a szakember-képzés támogatására, a szakmai közösségi élet felpezsdítésére, a piacot támogató kutatások elkészítésére és a kisebb cégeket segítő jogi tanácsadás megszervezésére építettük” – fogalmazott Gandera Balázs, aki 2008 óta az INTREN vezetőjeként performance marketing kampányok tervezéséért és irányításáért felel, december óta pedig az IAB Hungary PPC munkacsoportját is vezeti.
Az új munkacsoport alapító tagjai között van a Dentsu, a Google, a HD marketing, az INTREN, a Markestic és a Yettel, de további cégtagok csatlakozását is várják, akik képviselőiken keresztül szívesen dolgoznának egy csapatban, egy fontos, közös cél érdekében. „A legnagyobb hazai szereplőknek érdekképviseleti és piaci edukációs célból jelenthet előnyt a csatlakozás, a legkisebb, akár pár fős cégek pedig lehetőséget kapnak kapcsolati hálójuk bővítésére, hiánypótló kutatásokban való részvételre és jogi tanácsadásban részesülhetnek” – utalt Gandera Balázs arra, hogy a PPC munkacsoport célja az is, hogy a hazai független szereplők munkáját olyan állásfoglalásokkal és jogi kérdések körbejárásával támogassa, amelyekre az egyes piaci szereplőknek önállóan kevés kapacitásuk van.
Kapcsolódó cikkek
- Az IAB Hungary idén is díjazza a legjobb szakdolgozatokat
- Megvan a legjobb szakdolgozat a digitális marketingről
- Új elnökséget választott az IAB Hungary
- Új ügyvezetővel vág neki 2022-nek az IAB Hungary
- Az egy perc figyelem adja meg a podcast súlyát
- IAB-útmutató a kontextuális hirdetésről
- Elkészült az első hazai podcast médiakutatás
- Az IAB 2021-ben is keresi a legjobb szakdolgozatot a digitális marketingről
- Taroltak a Corvinus diákjai az IAB Hungary szakdolgozat-pályázatán
- Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.