Megszervezik Magyarország első leginnovatívabb fejlesztői versenyét
A Hack3 hackathon rendezvény egy izgalmas esemény a technológiai szakértők és a kreatív gondolkodású emberek számára. A rendezvényt február 24. és 26. között tartják, amely során a résztvevők közösen dolgoznak új technológiai megoldások kialakításán. A versenyzőknek lehetőségük van bemutatni kész megoldásaikat a zsűri előtt, és a legjobbak értékes nyereményeket nyerhetnek. A megbízó cégek pedig rövid idő alatt tudnak az általuk lefejleszteni kívánt termékhez közel kerülni.
„A rendezvény fő célja a kreativitás és a közösségi összefogás ösztönzése valamint a résztvevők számára a tapasztalatok és a kapcsolatok építése vagy éppen leendő munkahelyük megtalálása. A hackathon kiváló lehetőség cégek számára, hogy megismerkedjenek a legújabb technológiákkal és megoldásokkal, valamint hogy új kapcsolatokat építsenek ki a szakmában, avagy megtalálják leendő munkavállalóikat” – kezdte Morvai Balázs, az esemény egyik főszervezője, aki arra is kitért, hogy a jelenlegi hackaton vagyis fejlesztői verseny témája a WEB3, ahol a legújabb technológiákkal és innovációkkal találkozhatunk.
„Ide sorolható a blokklánc, NFT, Mesterséges intelligencia, Crypto vagy a Machine learning. Nagy lehetőségeket rejtenek ezek a területek a közeljövőben, ezért sokan figyelik közelről a fejlődésüket és az úttörésüket” – mondta a szervező.
Ez hazánk első olyan jellegű fejlesztői versenye, ahol a leginnovatívabb technológiákban mérhetik össze tudásukat az indulók csapatokban dolgozva, sokmilliós díjazásért egy kiváló, hangulatos helyszínen Budapesten, a Gamerlandben.
Kapcsolódó cikkek
- Megvannak a Yettel fejlesztői verseny nyertes koncepciói
- Taroltak az internetes csalások elleni megoldások a JunctionX Budapest versenyen
- Többmillió forintos összdíjazással indul innovációs verseny fiatal IT fejlesztőknek
- Az ukrajnai helyzetre is reagál a Hack&Heal
- 48 óra a kódok világában
- Digitális Ötletverseny innovatív pénzügyi fejlesztések számára
- HUNT & HACK online fejlesztői versenysorozat
- Az egyetem nem csak az egyetemről szól
- Egy fejlesztői verseny, ahol nem csak a fejlesztés számít
- A készenléti szervek sem maradnak ki a digitalizációból
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Együtt alkot különleges digitális világot az Emirates és az AWS
Az Emirates légitársaság az Amazon Web Services-zel (AWS) együtt indul el egy jövőbemutató, magával ragadó digitális utazásra, hogy az iparágban elsők között teljesen átalakítsa a munkavállalói élményt.
Magyar cég a leginnovatívabbak között Európában
Akár negyedére rövidíti az ipari gépészeti központok, légtechnikai rendszerek és más összetett épületgépészeti megoldások kivitelezési idejét és gyakorlatilag nullára csökkenti az anyagveszteséget egy nemzetközi díjjal elismert magyar technológia. Az Európa tíz leginnovatívabb építőipari cége közé beválasztott GLT Delta az épületszkennelés, a négydimenziós tervezés és az előregyártás kombinálásával vált pécsi családi vállalkozásból európai referenciákkal rendelkező céggé.
A Continental új gumiabroncsa minden személyautóhoz és SUV-hez alkalmas
A négyévszakos autógumik néhány évvel ezelőtt még csak a kisautók réspiacán számítottak elterjedtnek, azonban ma már elképzelhetetlen nélkülük a gumiabroncspiac: az autósok egyre nagyobb számban használják ezt a típust személyautók és SUV-k esetén egyaránt. A többszörösen díjnyertes elődmodell továbbfejlesztésével a Continental AllSeasonContact 2 néven eddigi legjobb egész évben használható abroncsát vezeti be a piacra, amely minden időjárási helyzetben kiváló vezethetőséget biztosít.
Indul a nyár, felpörög a taxipiac is
Közeleg a nyár, indul a buliszezon, így egyre inkább felpörög a taxik iránti kereslet is. A taxisofőrök tapasztalatai szerint a legnépszerűbb budapesti partihelyszínek továbbra is a Belvárosban találhatók, míg a nyári szezonban a Budapest Park kerül az első helyre.
A mesterséges intelligencia demokratizálja a marketinget
Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára válik elérhetővé a marketing – állítja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója.