Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok
Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 24-én a GroupM Akadémia bázisán adta át a 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Az elmúlt három évben kivétel nélkül (először, másodszor, harmadszor) a Budapesti Corvinus Egyetem diákjai nyertek a pályázaton, idén először azonban egy szegedi és egy debreceni egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó díjat.
A versenyre beérkezett 25 nevezésből nyolc alkotás került a döntőbe, közülük két pályázó és konzulensei részesültek pénzbeli jutalommal járó elismerésben. A pályázatot szponzoráló Atmedia, GroupM Akadémia és OMD munkatársaiból, illetve az IAB Hungary képviselőiből álló zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok lettek a 2022-es év legjobbjai.
Alapszakon:
• Cím: "A streamingszolgáltatók marketingje: a Netflix Magyarország Facebook- és Instagram posztjainak hatékonyság-vizsgálata a középiskolások és egyetemisták körében"
• Szerző: Vas Bianka (Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, kereskedelem és marketing alapszak)
• Konzulens: Dr. Kéri Anita
• A nyertessel készült interjú az IAB blogon itt olvasható.
Mesterszakon:
• Cím: "A fogyasztók védelme a közösségi médiában"
• Szerző: Bogáthy Edina (Debreceni Egyetem Állam- és Jogtudományi Kar, Polgári jogi tanszék)
• Konzulens: Dr. Hajnal Zsolt
• A győztessel készült interjú az IAB blogon itt olvasható.
A pályaművek értékelésében részt vettek:
• a szponzorok részéről: Erdélyi Eszter (Atmedia), Néz Kata (OMG) és Török Diána (GroupM);
• az IAB Hungary vezetősége részéről: Fináczy Dóra operatív vezető, Kenessey Adrien projektvezető, Papliczky Pál ügyvezető és Sopov István elnök;
• valamint az IAB Hungary Adat, Oktatási és Influencer munkacsoportjának tagjai.
Indul a 2023-as pályázat!
Az IAB Hungary az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával ötödik alkalommal is meghirdeti Legjobb szakdolgozat a digitális marketing címmel kiírt pályázatát. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett alap- vagy mesterszakos dolgozattal lehet, amelyet 2022. augusztus 1. és 2023. július 31. között védett meg a szerzője.
A pályázat feltételei:
– sikeresen letett záróvizsga, legalább jó (4) minősítésű szakdolgozattal
– digitális marketinggel foglalkozó szakdolgozat
– kitöltött jelentkezési lap
Pályázni 2023. november 30-ig lehet az esemény hivatalos weboldalán: iab.hu/legjobb-szakdolgozat. A pályaműveket szakmai zsűri értékeli, eredményhirdetésre a bírálatokat követően, várhatóan 2024 márciusában kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- Sajtódíjat indít a Siemens
- Médiatanács: továbblépések helyi és körzeti rádiós pályázatokban
- Digitális kalandjátékon keresztül ösztönzi a diákokat a Vodafone Alapítvány
- Vasárnapig lehet jelentkezni a 600.000 forintos jutalomra
- Határidő-hosszabbítás: március 24-ig lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra
- Még egy hétig jelentkezhetnek a fiatalok a Samsung és az EdisonKids idei versenyére
- Lezárult a 31. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat beadási határideje
- Magyar startupok jelentkezését is várja Bécs
- Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!
- PPC munkacsoportot indított az IAB Hungary
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szépirodalmi és fotós pályázatot hirdettek
Titkot rejt az erdő címmel hirdet országos vers- próza- és meseíró pályázatot a Debreceni Nagyerdőért Természetvédelmi és Kulturális Egyesület. Nyolcadik alkalommal rendezi meg az egyesület a különleges versenyt. A természetvédelmi-irodalmi pályázattal a 6-19 éves kategóriát célozzák meg. Idei újítás, hogy fotós kategóriába is külön címen jelentkezhetnek a gyerekek. A rendezvény fővédnöke Halász Judit, Kossuth- és Jászai díjas színművész, aki ötödik éve támogatja a rendezvényt.
A fiatalok kezében a jövő a Megoldások a holnapért kihíváson
A Megoldások a holnapért program célja a legjobb jövőformáló ötletek megtalálása mellett a diákok készségfejlesztése, ezért idén minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektetnek a képzésre a szervezők. Az 50 legjobb csapat egy online tanulási és közösségi platformon keresztül sajátíthatja el a jövőtervezés és design thinking alapjait. A szakértői videók, kérdezz-felelek alkalmak és a kitöltendő feladatok elengedhetetlen tudással vértezik fel a diákokat, és egyben irányt mutatnak, hogy a legjobb 8 csapat közé kerülhessenek a Samsung és az EdisonKids közös kihívásán.
Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok
Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 24-én a GroupM Akadémia bázisán adta át a 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Az elmúlt három évben kivétel nélkül (először, másodszor, harmadszor) a Budapesti Corvinus Egyetem diákjai nyertek a pályázaton, idén először azonban egy szegedi és egy debreceni egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó díjat.
Sajtódíjat indít a Siemens
Újraindítja médiadíját a Siemens, amellyel a technológia területén kimagasló minőségű munkát végző újságírókat és tartalomkészítőket kívánja elismerni. A Siemens Media Award 2023 regionális sajtópályázatra Közép- és Kelet-Európa hét országában (Ausztria, Horvátország, Magyarország, Lengyelország, Szerbia, Szlovákia és Szlovénia) nevezhetnek újságírók, valamint a közösségi média- és más felületek tartalomkészítői is.
Médiatanács: továbblépések helyi és körzeti rádiós pályázatokban
Véglegesítette egy veszprémi helyi rádiós pályázat felhívását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület ugyanezen az ülésen hatósági szerződéskötést kezdeményezett a Debrecen 94,4 MHz körzeti frekvencia pályázatán nyertes szolgáltatóval.