Megkérdeztük a mesterséges intelligenciát milyen lesz a férfi divat 3023-ban?
Ezer évvel ezelőtt kevesen tudták volna megjósolni, hogy mégis milyen lesz a divat világa a kétezres évek elején. A mesterséges intelligencia egyértelműen a korunk technológia vívmánya és mivel már szinte mindenki számára elérhető kattintásra van, a Fess.hu férfimagazin megkérdezte a fejlett alapokon alapuló mesterséges intelligenciát mi a véleménye a távoli jövő férfi divatjáról.
A válasza igen meglepő, de őszintén szólva nem megdöbbentő, ahhoz képest amit napjainkban láthatunk a kifutók világában. Az egyre extravagánsabb és olykor divatpukkasztó férfi divat trendek ezer év múlva letisztult és egyszerű divattá alakulnak át. Legalább is a mesterséges intelligencia szerint.
Persze a feszes nadrágok akkor sem hiányozhatnak a divatos repertoárból, csakúgy mint a 2023-as férfi divat trendek világából, de ettől függetlenül, várhatóan egy teljesen új és érdekes irányzat alakul ki a férfi divat területén is.
A mesterséges intelligencia által kreált képeken látható megemelt vállak és a karvédők eléggé furcsa trend, de mindezeknek lehet némi funkcionalitásuk is – például a karvédőbe épített okostelefonok vagy a vállvédőbe rejtett klíma – azonban a hosszú köpeny-szerű kabátok kifejezetten jól néznek ki még a mai időkben is.
Mit gondol a „gép” a 3023-as férfi divatról?
„Jóslataim szerint a 3023-as év férfi divatja a kényelemről fog szólni. Az athleisure felemelkedése már jól dokumentált, éppen ezért személyes véleményem szerint ez nem fog egyhamar sehová sem tűnni. Azt jósolom, hogy nagyobb hangsúlyt fogunk fektetni a kényelemre és a praktikumra, és egy kicsit kevesebbet a stílusra és a formalitásra.” – közölte a mesterséges intelligencia.
Az athleisure a sportos ruházat hibrid stílusa, amelyet jellemzően hétköznapi viseletként hordanak.
„A férfi divat 3023-ban szintén befogadóbb és sokszínűbb lesz. Az elmúlt években sok előrelépés történt az egyenlőség felé, de úgy gondolom, hogy még hosszú út áll előttünk. A divatipar hagyományosan nagyon exkluzív, de a változás már a láthatáron van.” – folytatta.
„Szerintem a divat még sokszínűbb lesz. A hangsúly az egyéniségen és a személyes kifejezésmódon lesz, szemben a trendek követésével. El tudom képzelni, hogy a jövőben az emberek azt viselnek majd, amit csak akarnak, anélkül, hogy aggódnának amiatt, hogy mi a "menő", vagy hogy mások mit gondolnak róluk. Szerintem az embereket jobban fogja érdekelni, hogyan néznek ki, de ez nem lesz annyira felszínes. Még mindig lesznek trendek, de a hangsúly az egyéni stíluson lesz, és nem a legújabb trendek követésén.”
Mindent összevetve igencsak izgalmas a mesterséges intelligencia jóslata arról, hogy milyen lesz a férfi divat 3023-ban. Az egyszerűbb és kényelmesebb stílusok előtérbe kerülnek, a felszínes trendekkel szemben. Az egyenlőség is előtérbe kerül és az emberek kifejezik majd magukat a ruházatukon keresztül.
Forrás: fess.hu
Kapcsolódó cikkek
- Minden ötödik hazai cég tervezi a mesterséges intelligencia használatát
- Többé nem akadály a nyelvtudás, az AI megkönnyíti az e-kereskedelmi exportot
- Balogh Petya elárulja, miként adhat szárnyakat a cégeknek a mesterséges intelligencia
- NMHH: kevesebb szolgáltatáskiesést hozhat a távközlésbe a mesterséges intelligencia
- A mesterséges intelligencia korának üzleti megoldásait mutatta be az SAP
- Sokba kerülhet a cégeknek az uniós mesterségesintelligencia-szabályozásnak való megfelelés
- Nemzetközi kampányt indít a Telekom a STEM területen dolgozó nők láthatóságáért a képalkotó AI-ban
- Valóban elveszi a mesterséges intelligencia a magyarországi munkavállalók munkáját?
- Legyél hatékonyabb és motiváltabb a munkahelyeden és otthon is ezzel az új módszerrel
- Mesterséges intelligenciával pörgetik fel a kakaógyártást
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Világcsúcs és két arany: tarolt a Széchenyi-egyetem csapata
A kontinens legnevesebb egyetemeit megelőzve az első helyen végzett a győri Széchenyi István Egyetem elektromos járművet fejlesztő hallgatói csapata, a SZEnergy Team Európa legnagyobb energiahatékonysági versenyén önvezető és városi kisautó kategóriában, az utóbbiban ráadásul saját tavalyi világcsúcsát megdöntve. Az eredmény egyszerre mutatja a győri intézményben folyó gyakorlatorientált képzések és a tehetséggondozás magas színvonalát.
A digitális oktatáshoz tervezett interaktív kijelzőmegoldásokat az LG
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy piacra dobja a CreateBoard elnevezésű, új, digitális oktatást segítő termékcsaládot. A 86TR3DK, a 75TR3DK, a 65TR3DK és 55TR3DK modellekből álló portfóliót a tantermekbe tervezte a vállalat: a CreateBoard kijelzők 40 pontos* multi-touch érintőképernyővel teszik teljessé az interaktív tanítás és tanulás élményét. Az eszközök ráadásul kényelmesen összekapcsolhatók különféle digitális oktatási alkalmazásokkal, miközben a távoli elérést egy könnyen kezelhető felhőalapú megoldás biztosítja.**
Új, minden szektorra kiterjedő szolgáltatáskereső portál indul Magyarországon
A Brillit.com megújulásával egy új, minden területet lefedő szolgáltatáskereső portál indul Magyarországon, egyfajta interaktív vállalkozói marketplace. Az egyedülálló és ingyenes üzletfejlesztési platform, a Brillit, ezzel egy olyan digitális szolgáltatáskereső felületet hoz létre saját – már most is 4000 céget és vállalkozót tartalmazó adatbázisából –, ahol bárki, legyen az magánszemély vagy cég, könnyen rátalálhat az igényeinek megfelelő szolgáltatásra. Ezzel párhuzamosan az oldalra regisztráló szolgáltatók saját profiljuk kitöltésével erősíthetik online jelenlétüket, és ezáltal jelentősen támogathatják értékesítési törekvéseiket.