Megkérdeztük a mesterséges intelligenciát milyen lesz a férfi divat 3023-ban?
Ezer évvel ezelőtt kevesen tudták volna megjósolni, hogy mégis milyen lesz a divat világa a kétezres évek elején. A mesterséges intelligencia egyértelműen a korunk technológia vívmánya és mivel már szinte mindenki számára elérhető kattintásra van, a Fess.hu férfimagazin megkérdezte a fejlett alapokon alapuló mesterséges intelligenciát mi a véleménye a távoli jövő férfi divatjáról.
A válasza igen meglepő, de őszintén szólva nem megdöbbentő, ahhoz képest amit napjainkban láthatunk a kifutók világában. Az egyre extravagánsabb és olykor divatpukkasztó férfi divat trendek ezer év múlva letisztult és egyszerű divattá alakulnak át. Legalább is a mesterséges intelligencia szerint.
Persze a feszes nadrágok akkor sem hiányozhatnak a divatos repertoárból, csakúgy mint a 2023-as férfi divat trendek világából, de ettől függetlenül, várhatóan egy teljesen új és érdekes irányzat alakul ki a férfi divat területén is.
A mesterséges intelligencia által kreált képeken látható megemelt vállak és a karvédők eléggé furcsa trend, de mindezeknek lehet némi funkcionalitásuk is – például a karvédőbe épített okostelefonok vagy a vállvédőbe rejtett klíma – azonban a hosszú köpeny-szerű kabátok kifejezetten jól néznek ki még a mai időkben is.
Mit gondol a „gép” a 3023-as férfi divatról?
„Jóslataim szerint a 3023-as év férfi divatja a kényelemről fog szólni. Az athleisure felemelkedése már jól dokumentált, éppen ezért személyes véleményem szerint ez nem fog egyhamar sehová sem tűnni. Azt jósolom, hogy nagyobb hangsúlyt fogunk fektetni a kényelemre és a praktikumra, és egy kicsit kevesebbet a stílusra és a formalitásra.” – közölte a mesterséges intelligencia.
Az athleisure a sportos ruházat hibrid stílusa, amelyet jellemzően hétköznapi viseletként hordanak.
„A férfi divat 3023-ban szintén befogadóbb és sokszínűbb lesz. Az elmúlt években sok előrelépés történt az egyenlőség felé, de úgy gondolom, hogy még hosszú út áll előttünk. A divatipar hagyományosan nagyon exkluzív, de a változás már a láthatáron van.” – folytatta.
„Szerintem a divat még sokszínűbb lesz. A hangsúly az egyéniségen és a személyes kifejezésmódon lesz, szemben a trendek követésével. El tudom képzelni, hogy a jövőben az emberek azt viselnek majd, amit csak akarnak, anélkül, hogy aggódnának amiatt, hogy mi a "menő", vagy hogy mások mit gondolnak róluk. Szerintem az embereket jobban fogja érdekelni, hogyan néznek ki, de ez nem lesz annyira felszínes. Még mindig lesznek trendek, de a hangsúly az egyéni stíluson lesz, és nem a legújabb trendek követésén.”
Mindent összevetve igencsak izgalmas a mesterséges intelligencia jóslata arról, hogy milyen lesz a férfi divat 3023-ban. Az egyszerűbb és kényelmesebb stílusok előtérbe kerülnek, a felszínes trendekkel szemben. Az egyenlőség is előtérbe kerül és az emberek kifejezik majd magukat a ruházatukon keresztül.
Forrás: fess.hu
Kapcsolódó cikkek
- Minden ötödik hazai cég tervezi a mesterséges intelligencia használatát
- Többé nem akadály a nyelvtudás, az AI megkönnyíti az e-kereskedelmi exportot
- Balogh Petya elárulja, miként adhat szárnyakat a cégeknek a mesterséges intelligencia
- NMHH: kevesebb szolgáltatáskiesést hozhat a távközlésbe a mesterséges intelligencia
- A mesterséges intelligencia korának üzleti megoldásait mutatta be az SAP
- Sokba kerülhet a cégeknek az uniós mesterségesintelligencia-szabályozásnak való megfelelés
- Nemzetközi kampányt indít a Telekom a STEM területen dolgozó nők láthatóságáért a képalkotó AI-ban
- Valóban elveszi a mesterséges intelligencia a magyarországi munkavállalók munkáját?
- Legyél hatékonyabb és motiváltabb a munkahelyeden és otthon is ezzel az új módszerrel
- Mesterséges intelligenciával pörgetik fel a kakaógyártást
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Értékes nyereményeket vehettek át a pályázók a Digitális Témahét ünnepélyes záróeseményén
Hazánk legnagyobb digitális pedagógiai eseményének, a Digitális Témahétnek ünnepélyes záró rendezvényén hirdette ki különdíjasait a Vodafone Magyarország Alapítvány. A programsorozathoz évek óta számos aktivitással kapcsolódó Alapítvány idén egy digitális kalandjáték-készítő versenyt hirdetett meg, amellyel a pedagógusok és diákok digitális kompetenciáinak fejlesztését segítette. A Vodafone Alapítvány három kategóriában díjazta a különdíjas verseny résztvevőit.
A Leadec megvásárolja a FISS Automatika Kft.-t
A Leadec, a világ vezető globális szolgáltatási szakértője 2023.05.31. napjával felvásárolta a FISS Automatika Kft.-t. A Leadec az akvizícióval tovább bővíti magyarországi jelenlétét, valamint erősíti kompetenciáit az elektrotechnika és az automatizálás területén.
Jelentős mérföldkő a hazai autóiparban
Idén ünnepli 30. születésnapját a Continental Veszprémben. Az elmúlt évtizedek fejlesztéseinek köszönhetően mára a technológiai vállalat telephelye globális piacokra dolgozik. Presztízs ügyfelek számára fejleszt, tesztel és gyárt különböző szenzorokat gépjármű-menetbiztonsági rendszerekhez, akkumulátorokhoz és az utazási kényelem növeléséhez.
Fenntartható ötlet nyert a Samsung és az EdisonKids versenyén
Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók mérték össze projektjeiket a közösség, a fenntarthatóság és a jövő oktatása kategóriákban. A nyolc döntős csapat közül a NUT (Napkor’s Upcycler Team) csapat elképzelése, a chipses zacskók hőálló szatyorrá alakítása bizonyult a legjobbnak. Második helyezést ért el a modulárisan építhető oktatórobot, a dobogó harmadik fokára pedig a tücsökfarm tervezői léphettek. Az első három helyezett 6 millió forint összértékben választhat Samsung eszközöket, saját maguk, felkészítőtanáruk és iskolájuk számára.
Fidelity: Nyernek az elektromos autók?
Aki napjainkban autóval végighalad egy európai belváros utcáin, azonnal számos nyomát láthatja a forgalmi trendek változásának. A külön kerékpáros sávok, az elektromos buszok, az elektromos töltőállomások és a szédült ütemben emelkedő parkolási díjak mind-mind azt jelzik, hogy a személyautók, főleg a belső égésű motorral felszereltek, már nem szívesen látott vendégek a sűrűn beépült belső kerületekben. A jövő az alternatív közlekedési eszközöké és a kibocsátásmentes erőforrásoké. A Fidelity piaci megfigyelőinek előrejelzései szerint az éghajlatkímélő meghajtási módok versenyét az elektromos autók fogják megnyerni, melyek idővel teljesen kiszorítják majd a levegőszennyező belső égésű motorokkal gyártott társaikat1.