Megkérdeztük a mesterséges intelligenciát milyen lesz a férfi divat 3023-ban?
Ezer évvel ezelőtt kevesen tudták volna megjósolni, hogy mégis milyen lesz a divat világa a kétezres évek elején. A mesterséges intelligencia egyértelműen a korunk technológia vívmánya és mivel már szinte mindenki számára elérhető kattintásra van, a Fess.hu férfimagazin megkérdezte a fejlett alapokon alapuló mesterséges intelligenciát mi a véleménye a távoli jövő férfi divatjáról.
A válasza igen meglepő, de őszintén szólva nem megdöbbentő, ahhoz képest amit napjainkban láthatunk a kifutók világában. Az egyre extravagánsabb és olykor divatpukkasztó férfi divat trendek ezer év múlva letisztult és egyszerű divattá alakulnak át. Legalább is a mesterséges intelligencia szerint.
Persze a feszes nadrágok akkor sem hiányozhatnak a divatos repertoárból, csakúgy mint a 2023-as férfi divat trendek világából, de ettől függetlenül, várhatóan egy teljesen új és érdekes irányzat alakul ki a férfi divat területén is.
A mesterséges intelligencia által kreált képeken látható megemelt vállak és a karvédők eléggé furcsa trend, de mindezeknek lehet némi funkcionalitásuk is – például a karvédőbe épített okostelefonok vagy a vállvédőbe rejtett klíma – azonban a hosszú köpeny-szerű kabátok kifejezetten jól néznek ki még a mai időkben is.
Mit gondol a „gép” a 3023-as férfi divatról?
„Jóslataim szerint a 3023-as év férfi divatja a kényelemről fog szólni. Az athleisure felemelkedése már jól dokumentált, éppen ezért személyes véleményem szerint ez nem fog egyhamar sehová sem tűnni. Azt jósolom, hogy nagyobb hangsúlyt fogunk fektetni a kényelemre és a praktikumra, és egy kicsit kevesebbet a stílusra és a formalitásra.” – közölte a mesterséges intelligencia.
Az athleisure a sportos ruházat hibrid stílusa, amelyet jellemzően hétköznapi viseletként hordanak.
„A férfi divat 3023-ban szintén befogadóbb és sokszínűbb lesz. Az elmúlt években sok előrelépés történt az egyenlőség felé, de úgy gondolom, hogy még hosszú út áll előttünk. A divatipar hagyományosan nagyon exkluzív, de a változás már a láthatáron van.” – folytatta.
„Szerintem a divat még sokszínűbb lesz. A hangsúly az egyéniségen és a személyes kifejezésmódon lesz, szemben a trendek követésével. El tudom képzelni, hogy a jövőben az emberek azt viselnek majd, amit csak akarnak, anélkül, hogy aggódnának amiatt, hogy mi a "menő", vagy hogy mások mit gondolnak róluk. Szerintem az embereket jobban fogja érdekelni, hogyan néznek ki, de ez nem lesz annyira felszínes. Még mindig lesznek trendek, de a hangsúly az egyéni stíluson lesz, és nem a legújabb trendek követésén.”
Mindent összevetve igencsak izgalmas a mesterséges intelligencia jóslata arról, hogy milyen lesz a férfi divat 3023-ban. Az egyszerűbb és kényelmesebb stílusok előtérbe kerülnek, a felszínes trendekkel szemben. Az egyenlőség is előtérbe kerül és az emberek kifejezik majd magukat a ruházatukon keresztül.
Forrás: fess.hu
Kapcsolódó cikkek
- Minden ötödik hazai cég tervezi a mesterséges intelligencia használatát
- Többé nem akadály a nyelvtudás, az AI megkönnyíti az e-kereskedelmi exportot
- Balogh Petya elárulja, miként adhat szárnyakat a cégeknek a mesterséges intelligencia
- NMHH: kevesebb szolgáltatáskiesést hozhat a távközlésbe a mesterséges intelligencia
- A mesterséges intelligencia korának üzleti megoldásait mutatta be az SAP
- Sokba kerülhet a cégeknek az uniós mesterségesintelligencia-szabályozásnak való megfelelés
- Nemzetközi kampányt indít a Telekom a STEM területen dolgozó nők láthatóságáért a képalkotó AI-ban
- Valóban elveszi a mesterséges intelligencia a magyarországi munkavállalók munkáját?
- Legyél hatékonyabb és motiváltabb a munkahelyeden és otthon is ezzel az új módszerrel
- Mesterséges intelligenciával pörgetik fel a kakaógyártást
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Pénz, de honnan? 2023 – Kkv-mentő támogatások
Meghosszabbították a Széchenyi Kártya Hitel Max+ programot!
Az agrárium már ősszel hozzájuthat az EU-pályázati forrásokhoz!
Májustól több mint tízezer kisvállalkozásnak csökken felére a rezsije!
Regionális roadshow Budapest és Pest Vármegye kkv-döntéshozóinak
A TP Vision és az FC Barcelona több évre szóló megállapodást kötött
A Philips TV, Philips Sound és AOC Audio termékeket tervező, gyártó és értékesítő TP Vision bejelentette, hogy új partneri megállapodást köt az FC Barcelonával, melynek értelmében a vállalat lesz a legendás futballcsapat televíziókért, kijelzőkért és audio eszközökért felelős kiemelt partnere. Az FC Barcelona vállalja a világvezető TP Vision TV- és audiotermék-kínálatának népszerűsítését, kiemelt figyelmet fordítva a vállalat saját fejlesztésű Ambilight TV technológiájára, mely a hagyományos tévénézést semmi máshoz nem fogható élménnyé varázsolja. Az Ambilight TV-vel minden más lesz!
Éles részletek és tiszta, gyors tempójú mozgás az AGON by AOC új gaming monitorával
Az AGON by AOC – a világ vezető gamer monitor* és IT-kiegészítő márkája büszkén mutatja be a kompakt Q24G2A/BK modellt az AOC GAMING termékpalettájáról. Ez a gaming monitor egy 23,8″-es (60,4 cm) IPS panellel rendelkezik, amely figyelemre méltó QHD felbontást (2560x1440) biztosít 165 Hz frissítési rátával és 1 ms MPRT válaszidővel. Az 1000:1 kontrasztarányt és 108,7% -os sRGB színskála-lefedettséget kínáló AOC GAMING Q24G2A/BK lenyűgöző látványt és reszponzív teljesítményt nyújt helytakarékos formában.
Így kíméli szemünket a HONOR Magic5 Pro
Napjainkban a technológia kikerülhetetlen eleme a hétköznapoknak, így létfontosságú, hogy azzal is foglalkozzunk, hogy a digitalis eszközök milyen hatással vannak szemeinkre. A HONOR Magic5 Pro, a vállalat legújabb csúcskategóriás készüléke számos szemkímélő funkcióval óvja a felhasználók látását.
Többmilliárdos beruházást hajt végre, erősíti jelenlétét a Schneider Electric Zalaegerszegen
Összesen több mint 5 milliárd forintnyi beruházási program tervezése zajlik a Schneider Electric zalaegerszegi MG Zala üzemében. Az elképzelések eredményeként jelentős mértékben bővülhet az idén 30. születésnapját ünneplő gyár termelési kapacitása, illetve még inkább fenntartható és energiahatékony lehet a működése.