Exkluzív társkereső indult sztároknak és tehetős egyedülállóknak
Az online világ fejlődése rohamosan gyorsul, és egyre váratlanabb, a megszokott életünket megváltoztató alkalmazások érkezésére lehet számítani. A technológia változtatja a társadalmat, és a társadalmi változások új alkalmazásokat hívnak életre. Ez az oda-vissza ható folyamat az online társkeresésre is nagy hatással van. Az online társkeresés az egyik első konkrét megoldás volt még 1995-ben, amit a world wide web érkezésének köszönhettünk. Ennek a folyamatnak hála ma az USA-ban a heteroszexuális párkapcsolatok 40%-ka már online kötődik.
A Tinder-t is működtető Match csoport 2022-ben 30 millió dollárért vásárolta meg a The League nevű exkluzív társkeresőt, ahová csak jelentkezni lehet tagnak, de nem garantált a felvétel. Sok paraméter mentén válogatnak a jelentkezők profiljai közül, így algoritmusokkal mesterségesen alakítva a társkereső adatbázis összetételét.
Ahogy a gasztronómiában, divatban, technikai eszközök és gyakorlatilag minden fogyasztási cikk piacán hagyományosan erősen szegmentáló erővel bír az ár, az online társkeresésben ez csak most jelent meg. A Tinder az akvizíciót követően 2023-ban bejelentette, hogy egy 500 dolláros prémium előfizetési csomaggal Tinder Vault néven luxus közösséget épít.
A tehetős és ismert emberek magukhoz hasonló társaságban mozognak, és alapvetően diszkrécióra vágynak. Mivel féltik a hírnevüket és identitásukat, a hagyományos online társkeresésben nehezen tudnak részt venni. A RichLove.hu Magyarország első prémium célközönség számára létrejött társkeresője egyszerre kínál diszkréciót és védelmet a társkeresők számára.
A RichLove.hu a RichGroup Kft. gondozásában készült, olyan több éve kipróbált és gyors növekedést produkáló szolgáltatások mellett, mint a RichLife vagy a RichClub.
„Cégünk egy olyan piaci rést talált, ami lehetővé tette, hogy az apróhirdetési piac prémium szegmensére koncentráljunk. Az ingatlan és az autó, valamint egyéb luxuscikkek értékesítésére szakosodott oldal után most az online társkeresés felé nyitunk. A sztárok és a tehetős emberek mellett az oldalra regisztrálni ingyenesen lehet, nem zárunk ki senkit az ismerkedésből. Egyetlen megkötésünk, hogy a VIP előfizetési csomagok számát tízezer darabban maximáltuk, így ha netán telítődne a létszám, akkor csak a megüresedett helyekre lehet majd bekerülni.” – nyilatkozta Farkas Zsombor ügyvezető, a RichLove.hu alapítója.
Kapcsolódó cikkek
- Online a strandszezonban is jobban érzik magukat a ducik
- Leáldozott a szerelmi horoszkóp ideje?
- Befolyásolja az infláció a társkeresést?
- A szerelem vak, avagy mire vágynak a párkeresők Magyarországon
- Romlott a helyzet, a magyar szinglik magányosabbak
- Randizna egy oltott az oltatlannal?
- Az egyedülállók negyede még igazán hisz a nagy Ő-ben!
- A két ember közti kémiát méri egy új párkereső szolgáltatás
- Kívánhat-e egy társkereső oldal sok terhességi tesztet?
- A gyermeküket egyedül nevelő szülők felé nyit a Randivonal cégcsoport
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Cyber Signals: egyre több kibertámadás éri a sporteseményeket és helyszíneiket
A sport– és szórakoztató rendezvények gördülékenyebb és kényelmesebb lebonyolításához egyre több digitális szolgáltatást vesznek igénybe a helyszínt biztosító intézmények és a szervezők. Emiatt megnőtt a háttérinfrastruktúrák sérülékenysége, kedvező célpontot kínálva a kiberbűnözőknek. A Cyber Signals ötödik kiadása arra hívja fel a figyelmet, hogy milyen sokrétű kiberbiztonsági előkészületekre van szükség ahhoz, hogy a rendezést vállaló intézmények infrastruktúrája mellett a sportolók, sportszövetségek és szponzorok, valamint a rendezvényeket látogató közönség adatai védve legyenek a kibertámadásoktól.
Egyszerre sportos és elegáns – mindennapossá vált a rugalmasan alakítható, hibrid viselet
Jelentősen átalakultak az öltözködési szokások a világjárványt követően egy friss felmérés szerint: a munkavállalók háromnegyede 2023-ban már a lazább, "business casual" stílust vagy a hétköznapi, utcai viseletet részesíti előnyben a munkahelyén, a formális üzleti öltözék pedig eltűnőben van. A változó igényeket a divatmárkák is lekövették: előtérbe kerültek a hibrid, az alkalomhoz és öltözethez rugalmasan alakítható darabok és ruházati kiegészítők. Mindez azonban nemcsak a ruházat, hanem a viselhető okoseszközök terén is megjelent, és erre a nagy technológiai gyártók is odafigyelnek, okosóráikban egyesítik a változtatható stílusú, divatos megjelenést a csúcstechnológiával.
A magyar fejlesztőket nem nagyon érdekli, mire és miként használják a mesterséges intelligenciát
Technooptimizmus és a társadalmi, etikai felelősség hárítása, a szolidaritás hiánya jellemezte azokat a magyar szakembereket, akiknek a mesterséges intelligenciával (MI) kapcsolatos jövőképét a Corvinus Egyetem kutatói térképezték fel egy friss kutatásban. Az egyik szerző MI-témában élőben is előad a pénteki Kutatók éjszakáján.
Pénzváltó helyett fintech appokkal spórolnak a magyarok a nyaralás során
Rengeteg pénzt spórolhattak meg a külföldi nyaralás során azok, akik a magyar bankkártyájuk helyett valamelyik fintech cég bankkártyájával fizettek inkább.
A magyar vállalkozások háromnegyede megbukna az adatbiztonsági megfelelésen
Az informatika az életünk alapvető eszköze, amely a mindennapjainkban és az üzleti világban is meghatározó szerepet játszik. Ennek tudatában azt gondolhatnánk, hogy az IT menedzsment jelenleg minden vállalkozás életében az egyik legfontosabb prioritás. Ennek ellenére a legtöbb hazai cégvezető még 2023-ban is figyelmen kívül hagyja azt, hogy cége milyen informatikai megoldásokat használ.