186 százalékos növekedés a prémium kategóriás Huawei okostelefonok szállításában

forrás: Prím Online, 2017. május 18. 13:14

A Huawei fogyasztói üzletága bejelentette, hogy 2017 első negyedévében 18,8 százalékos részesedést ért el az okostelefonok piacán Közép- és Kelet-, valamint Észak-Európában. Ez az előző évhez képest 63 százalékos növekedést jelent. A GfK által mért eredmények szerint a vállalat jelentősen gyarapította eladásait Magyarországon, valamint Ausztriában, Csehországban, Horvátországban és Litvániában is.

A Huawei prémium kategóriás készülékei, valamint középkategóriás Lite sorozata is kiemelkedően népszerű volt a felhasználók körében az első negyedévben. Az előző év hasonló időszakához képest vállalat 186 százalékkal több prémium kategóriás okostelefont szállított Közép- és Kelet-, valamint Észak-Európában. 2017 első negyedévében a Lite sorozat eladásait 86 százalékkal gyarapította a Huawei a tavalyi értékhez képest. A rendkívüli népszerűségnek örvendő P8 Lite Lengyelországban és Csehországban is a legnagyobb számban értékesített okostelefon lett tavaly.   

 

Globális sikerek

2017 első negyedévében a Huawei áttörő növekedést ért el több országban is. Több mint 50 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait a világ 52 országában, amelyből harminckettőben az emelkedés meghaladta a 100 százalékot, összesen 34,55 millió okostelefont szállított le. Az IDC adatai szerint a vállalat részesedése az okostelefonok világpiacán 9,8 százalékra növekedett, amellyel megerősítette pozícióját a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártójaként.

 

A kiugró eredmények hátterében többek közt a Huawei fogyasztói üzletágának innováció iránti elkötelezettsége áll, a vállalat világszerte 16 kutatás-fejlesztési központot és 36 partnerekkel közös innovációs központot működtet. Ennek köszönhetően a vállalat az elmúlt évben is több áttörést hozó technológiai fejlesztést valósított meg termékeivel.

Kulcsszavak: okostelefon Huawei

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

25-30 milliárdos forgalmat várnak az e-kereskedők az idei fekete péntekre

Újra itt a fekete péntek, és nagyobb mint eddig bármikor. Idén rekordszámú kereskedő csatlakozik az Amerikából átvett kezdeményezéshez. A webáruházak 62%-a jelezte, hogy nála is lesz Black Friday. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből kiderül, hogy az e-kereskedők csak a fekete péntek napjára mintegy 1,1 millió rendelést és 25-30 milliárd forintos forgalmat várnak.

2017. november 22. 21:31

Már idén elérte a 2020-ig kitűzött fenntarthatósági céljai többségét a Xerox

Az energiafelhasználás, az üvegházhatást okozó gázkibocsátás, vagy a vízhasználat arányait globális szinten mérve a Xerox már ebben az évben teljesítette azokat a fenntarthatósági célokat, amelyeket az előzetes terveik szerint 2020-ig kellene.

2017. november 22. 10:25

Black Friday az Extreme Digitalnál

Az Extreme Digital november 17-én sikeresen lezajlott Black Friday-án 80 ezer terméket vásároltak az akcióvadász vásárlók, akik összességében mintegy egymilliárd forintot spóroltak meg a fekete pénteki vásárlással. 

2017. november 22. 07:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

AJI kártyák ajándékba

2017. november 20. 08:36

25 éves az LG Magyarország

2017. november 8. 15:19

Izmos Smart City felhozatallal jön a 2018-as CES

2017. október 31. 15:04

Már csak 1 hét van hátra az ’Az Év Honlapja’ pályázat lezárásáig!

2017. október 25. 08:38
cloudappsportal.com