A vonali hirdetők a tizenéveseket célozzák meg

MTI Sajtóadatbank, 2001. augusztus 9. 10:08
A tizenévesek mind fontosabb célpontjai a hirdetőknek Európában, holott nincs hitelkártyájuk, és így aligha vásárolhatnak bármit vonalon - ezt állapította meg a Jupiter MMXI szakkutató intézet a szerdán kiadott elemzésében.
Az európai tizenévesek még kevesebbet használják az internetet, mint amerikai kortársaik, de az eltöltött idő rohamosan nőtt az idén Európában. A 12 és 17 év közötti fiatalok - ők teszik ki az 57 millió európai internethasználónak a 12 százalékát - egyenként átlagosan 7,8 órát töltöttek az interneten júniusban, 26 százalékkal többet a januárban mért 6,2 óránál. Egyes nagyobb piacokon, például Franciaországban vagy Nagy-Britanniában, az átlagot messze meghaladó ütemben, 51 százalékkal, illetve 47 százalékkal nőtt a tizenévesek körében az interneten töltött idő az első félévben, és Németországban is elérte a növekedés az átlagot, a 26 százalékot.

Még lényegesebb, hogy a tizenévesek több időt töltenek a kiskereskedelmi hirdetők oldalain, mint a 18-25 éves korosztály tagjai, akiknek már van hitelkártyájuk.

- A tizenévesek nem vásárolnak vonalon, de igen sokat vásárolnak a valódi boltokban, és nagymértékben befolyásolják a szüleiket - mondta a Jupiter MMXI európai kutatási igazgatója, Noah Yasskin.

A vonali hirdetés a hirdetési kiadásoknak körülbelül az 1 százalékát teszi ki egyelőre a legtöbb piacon, de a szelet növekszik.

Kulcsszavak: felmérés trend reklám

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

2019. augusztus 1. 12:20

A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást

2019. július 31. 16:53
online sportfogadás