Avaya Gold Business Partner lett a NET’54
Az egységes kommunikációt, kontakt centereket és ezekhez kapcsolódó szolgáltatásokat biztosító Avaya 2010 végén auditálta magyarországi viszonteladó partnereit, melynek eredményeként a NET’54 Üzleti Kommunikáció elnyerte az Avaya Gold Partneri státuszt. A cím megszerzésében két tényező, a hazai Avaya-partnerek körében nyújtott kimagasló 2010-es értékesítési teljesítmény, illetve a vállalat Avaya-minősítéssel rendelkező szakembereinek száma játszotta a kulcsszerepet.
„Avaya Gold partnerségünknek köszönhetően ügyfeleink számára a Magyarországon elérhető legmagasabb színvonalú technikai kiszolgálást tudjuk biztosítani. Mérnökeink a teljes Avaya portfólió tekintetében rendelkeznek a magas szintű szakmai tudást bizonyító, független vizsgaközpontokban teljesíthető technikai vizsgákkal” – mondta ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője.
A Gold partneri státusz keretében az Avaya még szélesebb körű és közvetlenebb hozzáférést biztosít a műszaki-, kereskedelmi- és marketing erőforrásaihoz, így a NET’54 még hatékonyabban tudja kiszolgálni ügyfeleit. A vállalat 2010 óta rendelkezik az Avaya Joint Service Delivery minősítéssel, mely biztosítja, hogy a cég partnerei a nemzetközi sztenderdeknek megfelelő, kiemelt szolgáltatási szintet és technikai támogatást kapják. A NET’54 az elmúlt években számos nagyvállalat - többek közt a K&H Bank, Linde Gáz, a Magyar Telekom, a UPC és a Vodafone - ügyfélközpontját építette fel, és üzemelteti Avaya alapokon.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Őrzi pozícióit a kkv-piacon a Magyar Telekom
- Másodszor is az "Év Üzleti Partnerének" választotta a Noreget az IBM
- SAP: 34%-os növekedés a hazai kisvállalati ERP szektorban- díjazott partnerek
- Csökkentek a legnagyobb csehországi mobilszolgáltató bevételei tavaly
- Magyar Telekom: kisebb bevétel, veszteség 2011-ben
- Ötvenforintos osztalékot javasol a Magyar Telekom
- Javult a GTS távközlési szolgáltató eredménye tavaly
- Megugrott tavaly a legnagyobb cseh internetes üzlet forgalma
- Vizsgálat indult az Apple kínai beszállítóinál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.