Avaya Gold Business Partner lett a NET’54

forrás Prim Online, 2011. február 8. 15:15

2010-es szakmai és üzleti eredményei alapján a NET’54 Üzleti Kommunikáció elnyerte az Avaya Gold Business Partner státuszt. A távközlési megoldásszállító az Avaya követelményrendszerét jelentősen túlteljesítve lett a cím birtokosa.

Az egységes kommunikációt, kontakt centereket és ezekhez kapcsolódó szolgáltatásokat biztosító Avaya 2010 végén auditálta magyarországi viszonteladó partnereit, melynek eredményeként a NET’54 Üzleti Kommunikáció elnyerte az Avaya Gold Partneri státuszt. A cím megszerzésében két tényező, a hazai Avaya-partnerek körében nyújtott kimagasló 2010-es értékesítési teljesítmény, illetve a vállalat Avaya-minősítéssel rendelkező szakembereinek száma játszotta a kulcsszerepet.

 „Avaya Gold partnerségünknek köszönhetően ügyfeleink számára a Magyarországon elérhető legmagasabb színvonalú technikai kiszolgálást tudjuk biztosítani. Mérnökeink a teljes Avaya portfólió tekintetében rendelkeznek a magas szintű szakmai tudást bizonyító, független vizsgaközpontokban teljesíthető technikai vizsgákkal” – mondta ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője.

A Gold partneri státusz keretében az Avaya még szélesebb körű és közvetlenebb hozzáférést biztosít a műszaki-, kereskedelmi- és marketing erőforrásaihoz, így a NET’54 még hatékonyabban tudja kiszolgálni ügyfeleit. A vállalat 2010 óta rendelkezik az Avaya Joint Service Delivery minősítéssel, mely biztosítja, hogy a cég partnerei a nemzetközi sztenderdeknek megfelelő, kiemelt szolgáltatási szintet és technikai támogatást kapják. A NET’54 az elmúlt években számos nagyvállalat - többek közt a K&H Bank, Linde Gáz, a Magyar Telekom, a UPC és a Vodafone - ügyfélközpontját építette fel, és üzemelteti Avaya alapokon.

Kulcsszavak: +céginfo Avaya

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB 2022. IV. negyedévi eredményei

„2022 újabb sikeres év volt az ABB számára; folytattuk az üzleti portfóliónk további optimalizálását, és a tervezettnél korábban elértük árréscélunkat. Erőfeszítéseinknek köszönhetően az ABB még ellenállóbbá vált. A jelenlegi piaci bizonytalanságtól függetlenül 2023-ban is meg akarjuk mutatni, hogy képesek vagyunk folyamatosan, legalább 15%-os üzemi EBITA árrést elérni." – mondta Björn Rosengren, vezérigazgató.

2023. február 4. 16:30

Ezek a nemzetközi trendek dominálnak idén a hazai villamosenergia-szektorban!

Kulcsfontosságú év lesz az idei a globális és hazai energiaszektorban. Egyrészt tovább fokozódik a nyomás a kontinens energiabiztonságának növelésére, másrészt pedig továbbra is fókuszban marad a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése. Az Eaton globális energiagazdálkodási vállalat honi leányvállalatának piaci prognózisából megtudhatjuk, hogy idén milyen kihívásokkal néz szembe a villamos energetikai szegmens, és a nemzetközi trendek milyen hatást gyakorolnak a magyar piacra.

2023. február 4. 12:32

Hitelkártya helyett itt a BNPL: vásárolj most, fizess később!

A Buy Now Pay Later (BNPL) pénzügyi szolgáltatás néhány éve kezdte meg hódító körútját az Egyesült Államokban és Nyugat-Európában, ma már több mint 30 országban van jelen. Emberek milliói vásárolnak online és próbálnak ki termékeket anélkül, hogy fizetniük kellene értük. Az új finanszírozási szolgáltatás könnyen válhat a hitelkártya új versenytársává lakossági ás üzleti körökben is – a Deloitte szakértői szerint.

2023. február 4. 10:39

Top 10 trend 2023-ban a bankszektorban

A már jól ismert folyamatok és a legújabb innovációk együttesen alakítják át a bankok működését. Az elmúlt 17 év alacsony kamatlábai megdöntötték az iparág alapvető egyenletét – miszerint a betétek mozgatják a hitelezést. Ebben az időszakban a pénz nagyon keveset ért a bankok számára – gyakorlatilag ingyen volt –, így elsősorban olyan termékekre fókuszáltak, amelyek továbbra is díjbevételt termeltek. Ezzel egyidejűleg megjelentek a fintech innovátorok is, akik a pénzügyi megtérülés helyett a volumenre koncentráltak. 

2023. február 3. 18:42

Nehéz felmérni a vállalatok zöld törekvéseinek valós értékét

A piaci szereplők számára egyre fontosabbá válik, hogy elérjék a párizsi éghajlatvédelmi egyezmény szerint 2050-re kitűzött nettó nulla kibocsátást. Ennek megfelelően a vállalatok mind gyakrabban kommunikálnak a szénsemlegesség eléréséhez kapcsolódó terveikről, vállalásaikat viszont gyakran kevés releváns adat birtokában teszik. A zéró kibocsátással kapcsolatos költéseik mértékét nehezen látják át, a cél eléréséhez szükséges beruházásokra pedig a legtöbb cégnek közel sincs elegendő erőforrása. A bizonytalan gazdasági környezet és az emiatt gyakoribbá váló rövid távú döntések pedig további akadályokat jelentenek a vállalatoknak a hosszú távú eredmény elérésében – derül ki a Baker McKenzie friss, 1000 vezető bevonásával készült nemzetközi felméréséből.

2023. február 3. 15:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!

2023. január 27. 09:47

Látássérülteknek fejlesztett eszköz nyerte az LG versenyének fődíját

2023. január 26. 14:02

Közeleg a 31. Magyar Innovációs Nagydíj felhívás beadási határideje

2023. január 16. 18:51

A Bullitt műholdas szolgáltatása lefedettlenség esetén is biztosítja az üzenetküldést

2023. január 9. 15:46