Avaya Gold Business Partner lett a NET’54
Az egységes kommunikációt, kontakt centereket és ezekhez kapcsolódó szolgáltatásokat biztosító Avaya 2010 végén auditálta magyarországi viszonteladó partnereit, melynek eredményeként a NET’54 Üzleti Kommunikáció elnyerte az Avaya Gold Partneri státuszt. A cím megszerzésében két tényező, a hazai Avaya-partnerek körében nyújtott kimagasló 2010-es értékesítési teljesítmény, illetve a vállalat Avaya-minősítéssel rendelkező szakembereinek száma játszotta a kulcsszerepet.
„Avaya Gold partnerségünknek köszönhetően ügyfeleink számára a Magyarországon elérhető legmagasabb színvonalú technikai kiszolgálást tudjuk biztosítani. Mérnökeink a teljes Avaya portfólió tekintetében rendelkeznek a magas szintű szakmai tudást bizonyító, független vizsgaközpontokban teljesíthető technikai vizsgákkal” – mondta ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője.
A Gold partneri státusz keretében az Avaya még szélesebb körű és közvetlenebb hozzáférést biztosít a műszaki-, kereskedelmi- és marketing erőforrásaihoz, így a NET’54 még hatékonyabban tudja kiszolgálni ügyfeleit. A vállalat 2010 óta rendelkezik az Avaya Joint Service Delivery minősítéssel, mely biztosítja, hogy a cég partnerei a nemzetközi sztenderdeknek megfelelő, kiemelt szolgáltatási szintet és technikai támogatást kapják. A NET’54 az elmúlt években számos nagyvállalat - többek közt a K&H Bank, Linde Gáz, a Magyar Telekom, a UPC és a Vodafone - ügyfélközpontját építette fel, és üzemelteti Avaya alapokon.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Őrzi pozícióit a kkv-piacon a Magyar Telekom
- Másodszor is az "Év Üzleti Partnerének" választotta a Noreget az IBM
- SAP: 34%-os növekedés a hazai kisvállalati ERP szektorban- díjazott partnerek
- Csökkentek a legnagyobb csehországi mobilszolgáltató bevételei tavaly
- Magyar Telekom: kisebb bevétel, veszteség 2011-ben
- Ötvenforintos osztalékot javasol a Magyar Telekom
- Javult a GTS távközlési szolgáltató eredménye tavaly
- Megugrott tavaly a legnagyobb cseh internetes üzlet forgalma
- Vizsgálat indult az Apple kínai beszállítóinál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB 2022. IV. negyedévi eredményei
„2022 újabb sikeres év volt az ABB számára; folytattuk az üzleti portfóliónk további optimalizálását, és a tervezettnél korábban elértük árréscélunkat. Erőfeszítéseinknek köszönhetően az ABB még ellenállóbbá vált. A jelenlegi piaci bizonytalanságtól függetlenül 2023-ban is meg akarjuk mutatni, hogy képesek vagyunk folyamatosan, legalább 15%-os üzemi EBITA árrést elérni." – mondta Björn Rosengren, vezérigazgató.
Ezek a nemzetközi trendek dominálnak idén a hazai villamosenergia-szektorban!
Kulcsfontosságú év lesz az idei a globális és hazai energiaszektorban. Egyrészt tovább fokozódik a nyomás a kontinens energiabiztonságának növelésére, másrészt pedig továbbra is fókuszban marad a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése. Az Eaton globális energiagazdálkodási vállalat honi leányvállalatának piaci prognózisából megtudhatjuk, hogy idén milyen kihívásokkal néz szembe a villamos energetikai szegmens, és a nemzetközi trendek milyen hatást gyakorolnak a magyar piacra.
Hitelkártya helyett itt a BNPL: vásárolj most, fizess később!
A Buy Now Pay Later (BNPL) pénzügyi szolgáltatás néhány éve kezdte meg hódító körútját az Egyesült Államokban és Nyugat-Európában, ma már több mint 30 országban van jelen. Emberek milliói vásárolnak online és próbálnak ki termékeket anélkül, hogy fizetniük kellene értük. Az új finanszírozási szolgáltatás könnyen válhat a hitelkártya új versenytársává lakossági ás üzleti körökben is – a Deloitte szakértői szerint.
Top 10 trend 2023-ban a bankszektorban
A már jól ismert folyamatok és a legújabb innovációk együttesen alakítják át a bankok működését. Az elmúlt 17 év alacsony kamatlábai megdöntötték az iparág alapvető egyenletét – miszerint a betétek mozgatják a hitelezést. Ebben az időszakban a pénz nagyon keveset ért a bankok számára – gyakorlatilag ingyen volt –, így elsősorban olyan termékekre fókuszáltak, amelyek továbbra is díjbevételt termeltek. Ezzel egyidejűleg megjelentek a fintech innovátorok is, akik a pénzügyi megtérülés helyett a volumenre koncentráltak.
Nehéz felmérni a vállalatok zöld törekvéseinek valós értékét
A piaci szereplők számára egyre fontosabbá válik, hogy elérjék a párizsi éghajlatvédelmi egyezmény szerint 2050-re kitűzött nettó nulla kibocsátást. Ennek megfelelően a vállalatok mind gyakrabban kommunikálnak a szénsemlegesség eléréséhez kapcsolódó terveikről, vállalásaikat viszont gyakran kevés releváns adat birtokában teszik. A zéró kibocsátással kapcsolatos költéseik mértékét nehezen látják át, a cél eléréséhez szükséges beruházásokra pedig a legtöbb cégnek közel sincs elegendő erőforrása. A bizonytalan gazdasági környezet és az emiatt gyakoribbá váló rövid távú döntések pedig további akadályokat jelentenek a vállalatoknak a hosszú távú eredmény elérésében – derül ki a Baker McKenzie friss, 1000 vezető bevonásával készült nemzetközi felméréséből.