Új vezető a Siemens magyar kommunikációs csapatában

forrás Prim Online, 2011. február 15. 18:26

A Siemens Zrt. kommunikációs igazgatói posztját 2011. február 1-jétől Laber Zsuzsa tölti be.

A szakember a vállalati kommunikációs tevékenység teljes körű tervezéséért, irányításáért és ellenőrzéséért felel. Hozzá tartozik a vállalati felelősségvállalás is, és kiemelt figyelmet kíván fordítani a hírnévmenedzsmentre. A magyar Siemens integrációs folyamatában az új igazgató nagyszerű kihívásnak és lehetőségnek tartja a belső és külső kommunikáció koordinálását.

Laber Zsuzsa kommunikáció szakon és újságíróként szerzett diplomát, majd később CSR-szakértőként is végzett. Újságíróként és televíziósként dolgozott, 2004 óta töltötte be a Spar Magyarország Kft. kommunikációs vezetői és szóvivői pozícióját, mindezek mellett a Vevőszolgálat irányítása is hozzá tartozott.

Kulcsszavak: CIO Siemens-hu

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az európai gyártóvállalatok nem tudják eredményesen alkalmazni az okostechnológiákat

Az európai gyártóvállalatok kétharmada nem használja fel az okosgyárak működéséből szerzett elemzési adatokat a hatékonyabb döntéshozáshoz – derül ki a Fujitsu napokban közzétett vizsgálati eredményeiből. Bár az okosgyár-technológiák megtérülésével kapcsolatban teljes az egyetértés, a gyártóvállalatok többsége nem használja ki maradéktalanul a lehetőségeket. 

2019. október 14. 15:23

Harmadik alkalommal is megrendezik a régió legnagyobb startup eseményét Budapesten

Az MFB csoporthoz tartozó Hiventures immáron harmadik alkalommal rendezi meg a Regional Startup and Innovation Day-t november 7-én a Szépművészeti Múzeumban, amely nem csak Magyarország, de a régió egyik legnívósabb startup networking eseménye is egyben. Tavalyihoz képest, a résztvevők új programelemekre és még több nemzetközi viszonylatban is elismert partnerre számíthatnak a rendezvényen. 

2019. október 14. 13:55

A Z-generáció kezében a zöldebb jövő

Magyarországon az italos kartondobozok mindössze 23%-a jut el a szelektív gyűjtőkbe, míg néhány európai országban ez az adat már 80%. Immár harmadik alkalommal indít kreatív reklámfilm pályázatot az IKSZ, „ZöldenJobb.mp4” elnevezéssel, ahol horror, tragédia és komédia műfajokban nevezhetnek a diákok. A pályázat szeretné ösztönözni a 13-19 éves korosztályt a szelektív hulladékgyűjtésre és felhívja figyelmüket az újrahasznosítás fontosságára. A nyertest pedig az egész ország megismerheti, hiszen a győztes kisfilmet több TV csatorna is sugározza majd a következő évben. 

2019. október 14. 12:37

Immár ötödik éve hirdeti meg az ABB egyetemi női mentorprogramját

Az ABB Kft. immáron az ötödik egymást követő évben hirdeti meg műszaki egyetemi és főiskolai női hallgatók számára az „ABB mentorprogram női hallgatóknak” elnevezésű programját. A projekt során a vállalat öt végzős hallgatót választ ki pályázat útján az energetika és automatizálás területéről. A pályázatra 2019. október 1. és november 11. között lehet jelentkezni. 

2019. október 14. 11:20

Zöld forradalom a Schneider Electric épületeiben

Idén októbertől a Schneider Electric 13 épülete már karbonsemlegesen működik, a társaság ezzel is hangsúlyozza elköteleződését a globális klíma-célkitűzések mellett. A cég 2018-ban 130 ezer tonnával csökkentette CO2-kibocsátását. 

2019. október 14. 10:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás