Az idén több látogatót és kiállítót vonzott a hannoveri CeBIT

Tavaly 334 ezer látogató érkezett a CeBIT-re.
A tavalyihoz képest idén több volt a kiállító is: a több mint 4200 jelen levő cég 50-nel több kiállítót jelentett.
A sajtótájékoztatón a német ágazati szövetség, a Bitkom elnöke elégedetten összegezte a mustra eredményeit, mint mondta, a kiállítók többségének sikerült megkötnie egész évi rendeléseinek zömét, és ezek nyomán derűlátóak az üzletmenet idei alakulását illetően.
Az idei CeBIT fókuszában az internetre épülő távmunka és az ehhez szükséges költséghatékony szoftvermegoldások szerepeltek. A bemutatott új szoftverek elsősorban az adatmentésre, a digitalizálásra és a kibertér biztonságára összpontosítottak: kiemelt terület volt a számítógépes lopások elleni védelem, az elektronikus adatkezelés egyszerűsítése, és az ezekhez kapcsolódó egyéb szolgáltatások fejlesztése.
Kapcsolódó cikkek
- CeBIT 2011 - Számítógépes program segít a tökéletes smink elkészítésében
- CeBIT 2011 - Elérhető közleségben az adatbiztonság
- CeBIT 2011 - Zajtalan processzorhűtés Dél-Koreából
- Az Apple fejlesztései motiválják a kínai hamisítványokat
- CeBIT 2011 - Távmunka és a szoftveres háttér az informatikai fejlesztések középpontjában
- Európai díjat nyert az iziSHOP eTicket elektronikus közlekedési jegyrendszer
- Magyar valóságjáték a CeBit platinadíjasai között
- CeBIT: Angela Merkel és Recep Tayyip Erdogan megnyitották a világ legnagyobb szakkiállítását
- A nagy nevek is visszatérnek a hannoveri CeBIT-re
- CeBIT: az SAP is a mobil felé fordul
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással
A Közel-Kelet két meghatározó üzleti központja Törökország és az Egyesült Arab Emírségek (UAE). Szerepük a világgazdaságban is felértékelődött. A PP Konferenciaközpont – BKIK „Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással” című konferenciáján török, arab és magyar előadóink megmutatják, hogy miért érdemes ezeken a piacokon megjelenni.
Ahol jelen és jövő találkozik
Októberben második alkalommal szervezi meg a hazai járműipar egyik kiemelkedő eseményét, a TECHTOGETHER+-t az autopro.hu csapata, ahol jelen és jövő találkozik. A rendezvény keretében megtartott járműipari konferencián hazánk meghatározó iparvállalatainak top menedzserei adnak elő, az innovatív ipari trendekre fókuszáló szakmai találkozón pedig az itthon tevékenykedő kulcsszereplőkkel találkozhatnak az érdeklődők. A rendezvény harmadik pillérjeként hazánk legtehetségesebb egyetemistái mérik össze tudásukat a mérnökhallgatói verseny keretében.
A Széchenyi István Egyetem debütált a Times Higher Education világranglistáján is
Története során először került fel az egyik legnagyobb presztízsű világranglistára a győri Széchenyi István Egyetem, ami azt jelenti, hogy a világ egyetemeinek legjobb öt százalékába tartozik. Az eredmény óriási siker, a Times Higher Education rangsorának készítői ugyanis a felsőoktatási intézmények tudományos teljesítményét a legszigorúbb sztenderdek alapján mérik.
E-kereskedelmi útmutató: Hogyan növelhetjük a konverziót és az eladásokat az üzenetküldő alkalmazásokkal?
Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.
Tiltólistás időrabló vagy egyre inkább hasznos edukációs eszköz a platform?
A TikTok népszerűsége az oldal 2017-es indulása óta töretlen. Egy friss felmérés szerint a 4 és 18 év közötti gyerekek naponta átlagosan 91 percet töltenek el rajta. A tiktokozó diákok több, mint 60%-a szerint a rövid videók segítenek a tanulásban és a házi feladat elkészítésében is, tehát edukációs céllal is pörgetik a feed-et, nem csak a szórakozás miatt.