e-Commerce 2011: konferencia az online kereskedelemről

A nyugat-európai országokhoz képest később indult be hazánkban az internetes kereskedelem, ám fejlődése azóta töretlen, és az európai átlagot jócskán meghaladó mértékű, harminc százaléknál is gyorsabb növekedési ütemben igyekszik mihamarabb ledolgozni lemaradását.
Az egyre bővülő piacra belépő új szereplők sok esetben nem rendelkeznek kellő tapasztalattal, nincsenek még tisztában azzal, miként érdemes és lehet ügyfeleket, üzletet szerezni. Önmagában már ez a jelenség új kihívások és lehetősége elé állítja piaci szereplőket, s akkor még nem beszéltünk arról, milyen hatással lehet a szegmensre az internetképes mobileszközök, táblagépek, okostelefonok megjelenése és elterjedése.
A PC World konferenciája elsősorban a kevés tapasztalattal rendelkező friss vállalkozásokat szólítja meg, amelyek ismeretei az online kereskedelem mechanizmusairól még hiányosak, s amelyek vezetőiben számtalan kérdés fogalmazódott meg a boltindítástól kezdve az online marketing szerepén át a működés hatékonnyá, jövedelmezővé tételéig, ám ugyanúgy szívesen látja a meglévő webáruházak üzemeltetőit is. A témák természetesen nem merülnek ki a hasznos tanácsokban, az olyan, jövőbe mutató kérdések, mint a mobiltechnológiai kihívások is kiemelt szerephez jutnak a konferencián.
Helyszín: Kinnarps Budapest, 1133 Budapest, Váci út 92.
Részletes program és regisztráció: http://pcworld.hu/konferencia/50
A rendezvény szakmai partnere a SzEK.org!
Kapcsolódó cikkek
- Megtartotta első konferenciáját a Játék és Oktatási Szoftver Szövetség
- Felhőben: az informatikai vezetők éves találkozója
- 13 stratégia, hogy megtöbbszörözzük weboldalunk látogatottságát
- IDC konferencia az IT-biztonságról
- Két konferencia az online kereskedelemről
- Mobilkonferencia: élmény veled élni
- Pályázati tervek: 2011 e-business szakdolgozata
- E-kereskedjünk-e – Indítsunk webáruházat!?
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Válságban is jó üzlet a webshop
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötven Airbus A350-es repülőgépet rendel az Air France-KLM Csoport
A szélestörzsű flotta megújításának felgyorsítása érdekében a korábban leadott megrendelést kiegészítve újabb 50 darab Airbus A350-es repülőgépet rendel az Air France-KLM Csoport. A francia-holland vállalat fogja a legtöbb A350-est üzemeltetni a világon az évtized végére.
Akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását
Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő átállás jelentős mennyiségű új munkahely létrehozását is eredményezheti.
Smart company – 2024. Jövőre még okosabban!
A smart company nem attól okos, mert a legfejlettebb technológiák által vezérelt. Az az okos cég és okos iroda, amit folyamatosan egyre kevesebb költséggel sokkal hatékonyabban, jóval nagyobb árbevétellel, nyereséggel működtetünk. A PP Konferenciaközpont – BKIK „Smart company – 2024” című konferenciáján a cégtulajdonosok megtudhatják, hogy milyen eszközök és módszerek szükségesek az okos céggé váláshoz.
Joule – az irodai munka új mértékegysége
Az SAP walldorfi főhadiszállásán tartott konferencia csúcspontjaként bemutatkozott Joule, a természetes nyelvet használó, generatív mesterséges intelligencia alapú irodai asszisztens, amellyel végérvényesen megváltoznak az üzletviteli folyamatok. A Joule beágyazódik az SAP felhőalapú vállalati portfóliójába, és képes lesz proaktívan betekintést adni a vállalati adatok mélységébe, nem csak az SAP teljes szoftverportfólióján, hanem akár harmadik féltől származó forrásokat is feldolgozva.
Így támogatta a digitalizáció Varsó új ékességének felépítését
A Varso Tower, vagyis a Varsó Torony Lengyelország és az Európai Unió legmagasabb épülete, egyben a lengyel főváros legrangosabb építészeti projektje. A maga nemében egyedülálló felhőkarcoló szervesen illeszkedik abba a fejlesztési folyamatba, amelynek célja, hogy Varsót a nemzetközi üzleti élet egyik dinamikusan növekvő központjává emelje. A projekt megvalósításában meghatározó szerepe volt a digitalizációnak, így az épület nemcsak a magasságának, méreteinek, hanem az építésekor alkalmazott innovatív módszereknek köszönhetően is kiérdemli a figyelmet. A fejlesztést Európa egyik meghatározó ingatlanvállalata, a HB Reavis irányította, a kivitelezést a bécsi székhelyű PlanRadar Magyarországon is elérhető szoftvere támogatta.