Tízmillió felhasználót veszített a MySpace egy hónap alatt

MTI Sajtóadatbank, 2011. március 28. 08:53

Tízmillió felhasználót veszített a MySpace közösségi portál egy hónap alatt - derül ki egy friss felmérésből, amely szerint az oldalon végrehajtott radikális változások sem hozták meg a hozzájuk fűzött reményeket.

A comScore webstatisztikai oldal adatai szerint az Egyesült Államokban 2006-ban még a legnépszerűbb közösségi oldalnak tekintett MySpace idén januárban 73 millió egyedi látogatót vonzott, februárban viszont már csak 63 millióan keresték fel az oldalt. A tavaly februári 110 milliós felhasználói táborhoz viszonyítva ez a szám csaknem 50 milliós visszaesésnek számít.

 Az oldal népszerűségének rohamos csökkenése annak ellenére folytatódik, hogy a MySpace üzemeltetői számos változtatással a zenei tartalmakra összpontosítottak. Ez volt az az oldal, amely pályafutásuk kezdetén olyan sztároknak is segített, mint az Arctic Monkeys, Kate Nash, vagy Lily Allen.

 A látogatottság visszaesésével viszont a MySpace mintegy 1100 munkatársa közül az idén 500-nak mondanak fel világszerte. A News Corporation 2005-ben 580 millió dollárért vásárolta fel a portált, most pedig örülhet, ha legfeljebb 90 millió dollárt kap érte.

 Mike Jones, a MySpace elnöke azonban továbbra is bizakodó, szerinte ugyanis csak ki kell várni, hogy a felhasználók felismerjék: ez az oldal már nem egy közösségi, hanem szórakoztató portál.
 

Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hogyan alakul az üvegszálas adatátvitel technológia jövője?

Jelenleg vitathatatlan az üvegszálas technológiák szerepe a szélessávú internethálózatokban. Azonban ezek a hálózatok elsősorban a nagyvárosokat és környéküket szolgálják ki, így jogos a kérdés, hogyan fejlődik majd ez az iparág a következő években 2030-ig. A Deloitte tanulmánya négy szélsőséges forgatókönyvet vázol fel a piac fejlődésével kapcsolatban, melyekben azt igyekeztek megbecsülni, milyen irányt vehet az üvegszálas adatátvitel technológia jövője, kik lehetnek a legfontosabb szereplők, illetve hogyan alakulhatnak a fogyasztói szokások. 

2021. december 4. 11:54

Egymillió oktatási intézmény internethozzáférését térképezték fel az Ericsson segítségével

Egy évvel azután, hogy az Ericsson globális partnerségre lépve támogatni kezdte a Giga Kezdeményezés elnevezésű, az iskolai internetellátottságot feltérképező programot, mérföldkőhöz érkezett a közös munka, hiszen világszerte egymillió iskola internet hozzáférési lehetőségeit sikerült már felmérni.

2021. november 4. 21:25

Évi kétmillió mérés az NMHH független netsebességmérő oldalán

Ha az internetsebességünk rendszeresen elmarad a szolgáltató által garantált értékektől, érdemes a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)  mérőszolgálatához fordulnunk. A Szélessáv.net oldalon elérhető internetsebességmérő most megújult, pontosabban dokumentált mérési jegyzőkönyvvel segíti a fogyasztó védelmét. Az elmúlt évben a külső felhasználók több mint kétmillió mérést végeztek el a független hatósági felületen.

2021. október 21. 15:38

Bemutatja 10 Gbit/s sávszélességű lakossági szolgáltatását a DIGI

A DIGI Magyarországon elsőként indítja el a 10 Gbit/s sávszélességet biztosító szolgáltatását, a jelenlegi piacon legnagyobb sávszélességgel bíró Fiberlink 10G-t. A fejlesztésnek köszönhetően a vállalat az első magyarországi távközlési szolgáltató, amely 10 Gbit/s-ot elérő szolgáltatást biztosít, ezzel a technológiai fejlődés új fejezetét elindítva a piacon.

2021. október 19. 18:42

A 3G küszöbön álló búcsúja során a hírközlési hatóság a fogyasztók védelmére összpontosít

A mobiltelefon-hálózatokban használt 3G-technológia felett eljárt az idő, lassú, drága és nem hatékony – ezt erősítették meg a mobilszolgáltatók és az állami szereplők is a 3G jövőjéről szervezett konferencián csütörtökön. A kivezetés időpontjáról a szolgáltatók döntenek, a hatóság célja a fogyasztók védelme, a tudatos döntésekhez szükséges információ biztosítása – mondta Kollár Péter, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szakértője.  

2021. október 1. 18:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58