Díjnyertes ügyfélszolgálati forgalom

2010-ben a NET’54 lett az Avaya legnagyobb hazai partnere

forrás Prim Online, 2011. június 16. 10:33

A vállalati kommunikációs rendszereket forgalmazó Avaya idén is díjazta legjobban teljesítő partnereit. 2010-es eredményei alapján hazánkban a NET’54 Üzleti Kommunikáció szerezte meg az Avaya 2010 Legnagyobb Forgalmú Partnere címet. A vállalat nem csak az Avaya platformon volt sikeres, 2010-ben megduplázta forgalmát, mely így elérte a 2 milliárd forintot.

2010-es forgalma alapján az Avaya a NET’54 Üzleti Kommunikációnak adta a Legnagyobb forgalmú Partner címet. A cég 2010-es, a díjat megalapozó sikerei közé tartozott többek között a K&H Bank ügyfélszolgálatának korszerűsítésére és áttelepítésére kiírt tender elnyerése, illetve sikeres lebonyolítása. „Az Avayával több mint 10 éve működünk együtt sikeresen, rendkívül örülünk a díjnak, hiszen ez megerősít minket abban, hogy jó irányba haladunk” – nyilatkozta ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője.

A NET’54 a gazdasági válság ellenére őrizte meg piacvezető szerepét, sőt, az év folyamán a megoldási paletta bővítése révén kétszeresére növelte forgalmát, ami így elérte a 2 milliárd forintot. 2010-ben a vállalat már külföldön is dolgozott, többek közt Szlovákiában, illetve Spanyolországban hajtottak végre sikeres, a távközlési infrastruktúra fejlesztését célzó projekteket.

Ellenőrzött belső folyamatok

„2010-ben komoly erőfeszítéseket tettünk annak érdekében, hogy a növekedést üzleti folyamataink megújításával is támogassunk” – mondta ifj. Karászi József. A NET’54 ennek érdekében egy BPR (Business Process Reengineering) projekt keretében újratervezte üzleti folyamatait, valamint egy új webes ügyfélkezelő rendszert vezetett be, melynek köszönhetően jelentősen tudta növelnie az ügyfélkiszolgálás minőségét és hatékonyságát. A vállalat ezen felül egyre nagyobb hangsúlyt fektet a call és kontakt centerekhez kapcsolódó egyedi üzleti szoftverek fejlesztésére, melyek segítségével a vállalatok tovább javíthatják az ügyfélszolgálati kiszolgálás színvonalát.

Kulcsszavak: Avaya

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09