Díjnyertes ügyfélszolgálati forgalom
2010-ben a NET’54 lett az Avaya legnagyobb hazai partnere
2010-es forgalma alapján az Avaya a NET’54 Üzleti Kommunikációnak adta a Legnagyobb forgalmú Partner címet. A cég 2010-es, a díjat megalapozó sikerei közé tartozott többek között a K&H Bank ügyfélszolgálatának korszerűsítésére és áttelepítésére kiírt tender elnyerése, illetve sikeres lebonyolítása. „Az Avayával több mint 10 éve működünk együtt sikeresen, rendkívül örülünk a díjnak, hiszen ez megerősít minket abban, hogy jó irányba haladunk” – nyilatkozta ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője.
A NET’54 a gazdasági válság ellenére őrizte meg piacvezető szerepét, sőt, az év folyamán a megoldási paletta bővítése révén kétszeresére növelte forgalmát, ami így elérte a 2 milliárd forintot. 2010-ben a vállalat már külföldön is dolgozott, többek közt Szlovákiában, illetve Spanyolországban hajtottak végre sikeres, a távközlési infrastruktúra fejlesztését célzó projekteket.
Ellenőrzött belső folyamatok
„2010-ben komoly erőfeszítéseket tettünk annak érdekében, hogy a növekedést üzleti folyamataink megújításával is támogassunk” – mondta ifj. Karászi József. A NET’54 ennek érdekében egy BPR (Business Process Reengineering) projekt keretében újratervezte üzleti folyamatait, valamint egy új webes ügyfélkezelő rendszert vezetett be, melynek köszönhetően jelentősen tudta növelnie az ügyfélkiszolgálás minőségét és hatékonyságát. A vállalat ezen felül egyre nagyobb hangsúlyt fektet a call és kontakt centerekhez kapcsolódó egyedi üzleti szoftverek fejlesztésére, melyek segítségével a vállalatok tovább javíthatják az ügyfélszolgálati kiszolgálás színvonalát.
Kapcsolódó cikkek
- Az Algotech ismét elnyerte az AVAYA Platina partneri minősítését
- A kimagasló szolgáltatási szintet díjazta az Avaya
- Avaya Gold Business Partner lett a NET’54
- A NET’54-gyel központosít a K&H
- Nemzetközi Avaya elismerés a NET'54-nek
- Új marketingigazgató az Avaya EMEA régióban
- Az Avaya megvásárolja a Nortel nagyvállalati megoldások részlegét
- A kkv-k fejleszteni fogják kommunikációs technológiájukat
- Avaya Aura: a vállalatok biztonságosan integrálhatják működésükbe a Facebookot és a Twittert is
- A továbbiakban a Procomp értékesíti az Avaya Integral üzleti telefonokat
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB 2022. IV. negyedévi eredményei
„2022 újabb sikeres év volt az ABB számára; folytattuk az üzleti portfóliónk további optimalizálását, és a tervezettnél korábban elértük árréscélunkat. Erőfeszítéseinknek köszönhetően az ABB még ellenállóbbá vált. A jelenlegi piaci bizonytalanságtól függetlenül 2023-ban is meg akarjuk mutatni, hogy képesek vagyunk folyamatosan, legalább 15%-os üzemi EBITA árrést elérni." – mondta Björn Rosengren, vezérigazgató.
Ezek a nemzetközi trendek dominálnak idén a hazai villamosenergia-szektorban!
Kulcsfontosságú év lesz az idei a globális és hazai energiaszektorban. Egyrészt tovább fokozódik a nyomás a kontinens energiabiztonságának növelésére, másrészt pedig továbbra is fókuszban marad a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése. Az Eaton globális energiagazdálkodási vállalat honi leányvállalatának piaci prognózisából megtudhatjuk, hogy idén milyen kihívásokkal néz szembe a villamos energetikai szegmens, és a nemzetközi trendek milyen hatást gyakorolnak a magyar piacra.
Hitelkártya helyett itt a BNPL: vásárolj most, fizess később!
A Buy Now Pay Later (BNPL) pénzügyi szolgáltatás néhány éve kezdte meg hódító körútját az Egyesült Államokban és Nyugat-Európában, ma már több mint 30 országban van jelen. Emberek milliói vásárolnak online és próbálnak ki termékeket anélkül, hogy fizetniük kellene értük. Az új finanszírozási szolgáltatás könnyen válhat a hitelkártya új versenytársává lakossági ás üzleti körökben is – a Deloitte szakértői szerint.
Top 10 trend 2023-ban a bankszektorban
A már jól ismert folyamatok és a legújabb innovációk együttesen alakítják át a bankok működését. Az elmúlt 17 év alacsony kamatlábai megdöntötték az iparág alapvető egyenletét – miszerint a betétek mozgatják a hitelezést. Ebben az időszakban a pénz nagyon keveset ért a bankok számára – gyakorlatilag ingyen volt –, így elsősorban olyan termékekre fókuszáltak, amelyek továbbra is díjbevételt termeltek. Ezzel egyidejűleg megjelentek a fintech innovátorok is, akik a pénzügyi megtérülés helyett a volumenre koncentráltak.
Nehéz felmérni a vállalatok zöld törekvéseinek valós értékét
A piaci szereplők számára egyre fontosabbá válik, hogy elérjék a párizsi éghajlatvédelmi egyezmény szerint 2050-re kitűzött nettó nulla kibocsátást. Ennek megfelelően a vállalatok mind gyakrabban kommunikálnak a szénsemlegesség eléréséhez kapcsolódó terveikről, vállalásaikat viszont gyakran kevés releváns adat birtokában teszik. A zéró kibocsátással kapcsolatos költéseik mértékét nehezen látják át, a cél eléréséhez szükséges beruházásokra pedig a legtöbb cégnek közel sincs elegendő erőforrása. A bizonytalan gazdasági környezet és az emiatt gyakoribbá váló rövid távú döntések pedig további akadályokat jelentenek a vállalatoknak a hosszú távú eredmény elérésében – derül ki a Baker McKenzie friss, 1000 vezető bevonásával készült nemzetközi felméréséből.